Interesantno je cuti sta taxisti u NS pricaju o kolegama iz bg i njihovim zaradama
Taxi prevoz
Re: Taxi prevoz
Da, to mislim, ne vidim sto ne bi moglo. Ne moras 5, dosta i 1.
Interesantno je cuti sta taxisti u NS pricaju o kolegama iz bg i njihovim zaradama
Interesantno je cuti sta taxisti u NS pricaju o kolegama iz bg i njihovim zaradama
Re: Taxi prevoz
Off topic
Uf bre Next, pa i sam znas da je(otprilike) ŠAx2=NSx2=NI.
Novi Sad je mnogo veći od Šapca. Mislim i da je Niš od Novog Sada isto toliko veći.
U NS dosta udruzenja funkcionise po principu "iznajmljivanja automobila".
Ja kad sam se preselio, NS Taxi je bio mnooogo jeftiniji nego u BG. Verovatno je i sada jeftiniji.
Ovde sam doziveo i da se vozim u taksiju za dz. Bilo coveku usput(do druge musterije) pa nije hteo da mi naplati cca 2km voznje.
Uf bre Next, pa i sam znas da je(otprilike) ŠAx2=NSx2=NI.
Novi Sad je mnogo veći od Šapca. Mislim i da je Niš od Novog Sada isto toliko veći.
U NS dosta udruzenja funkcionise po principu "iznajmljivanja automobila".
Ja kad sam se preselio, NS Taxi je bio mnooogo jeftiniji nego u BG. Verovatno je i sada jeftiniji.
Ovde sam doziveo i da se vozim u taksiju za dz. Bilo coveku usput(do druge musterije) pa nije hteo da mi naplati cca 2km voznje.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Taxi prevoz
Cek cek, plako! Nis duplo veci od NS!!??
Izvini se
Izvini se
Re: Taxi prevoz
Laki, ne znam kako to funkcionise, u normalnom svetu je to reseneo licencama za vozace.
Nisam siguran ni koliko je po zakonu to sto se radi u manjim gradovima. Da li su oni svi prijavljeni ili dobijaju kes na ruke ili kako vec ide...
Superboss, ali i dalje Nis, barem siri centar moze da pokrije 15-20 auta... U Bg samo jednu opstinu ne moze da pokrije toliko kola...
Nisam siguran ni koliko je po zakonu to sto se radi u manjim gradovima. Da li su oni svi prijavljeni ili dobijaju kes na ruke ili kako vec ide...
Superboss, ali i dalje Nis, barem siri centar moze da pokrije 15-20 auta... U Bg samo jednu opstinu ne moze da pokrije toliko kola...
- pedja
- član 001
- Postovi: 15611
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Taxi prevoz
Wikipedia kaze da je povrsinski bar 3x veci : DLaki021 napisao:Cek cek, plako! Nis duplo veci od NS!!??
Izvini se
Stanovnika ima malo vise...
Tptlk
Re: Taxi prevoz
Osim sto NS izgleda par puta bolje 
Re: Taxi prevoz
"Glavni saobraćajni inspektor Mladen Bašić izjavio je da u Novom Sadu radi oko 1.700 taksista"
"Odluka je mrtvo slovo na papiru, pa su problemi zbog kojih je i doneta i danas aktuelni. Tako je, recimo, samo u Beogradu registrovano oko 7.500 taksi vozila, iako sva istraživanja pokazuju da ne bi trebalo da ih bude više od 5.000. Na ulicama glavnog grada je i oko 3.000 „divljih“ taksista"
Hm. ako je na papiru BG 3x veci od NS a i ima toliko vise ljudi, nekako mi racunica nije bas najjasnija. Doduse, razumem ja da se sa ogromnim brojem vozila zakrcuje i onako los saobracaj, ali onda to treba ograniciti na neki drugi nacin.
U NS cim padne kisa, auto ne mozes dobiti ni za lek.
"Odluka je mrtvo slovo na papiru, pa su problemi zbog kojih je i doneta i danas aktuelni. Tako je, recimo, samo u Beogradu registrovano oko 7.500 taksi vozila, iako sva istraživanja pokazuju da ne bi trebalo da ih bude više od 5.000. Na ulicama glavnog grada je i oko 3.000 „divljih“ taksista"
Hm. ako je na papiru BG 3x veci od NS a i ima toliko vise ljudi, nekako mi racunica nije bas najjasnija. Doduse, razumem ja da se sa ogromnim brojem vozila zakrcuje i onako los saobracaj, ali onda to treba ograniciti na neki drugi nacin.
U NS cim padne kisa, auto ne mozes dobiti ni za lek.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Taxi prevoz
Firma nema prava na odbitka pdv-a za putničko vozilo pa je i logično da se može koristiti bilo kad, ima prava odbitka samo za komercijalno i ono mora biti propisno obeleženo sa imenom firme. Druga stvar je što taksi predstavlja javni prevoz i bilo bi logično da njihova vozila budu drugačije obeležena(kao i autobusi) i da se u drugu svrhu ne mogu koristiti(kao recimo i policijski automobili).NexT napisao:Kao sto vlasnik firme kupi auto za "firmu" pa ga vozi i posle radnog vremena?
To je bar birokratski problem koji se lako može rešiti uvođenjem tih licenci za vozača.Jos jedna stvar oko "rada u 3 smene". To ne moze da postoji, posto je vozilo registrovano na ime i prezime. Ako te zaustavi kontrola/policija/komunalci i vide da se ime na saobracajnoj vozila ne poklapa sa tvojom vozackom, vozilo se iskljucuje iz saobracaja i pise se kazna vlasniku vozila. Isti moze da ostane bez dozvole za rad.
Zato što je bolje da svi budu iste boje. To što su nam autobusi šareni ne opravdava taksiste.A, i dalje ne vidim kakve veze ima boja. Kada vozilo sluzi za posao ima jasno vidljivo taksi oznaku na vozilu i TX tablice.
Imas milion kombija po gradu, pa je svaki u boji firme koja ga je kupila... Zasto bi obaveza bila da svi budu iste boje? Imas 1000+ autobusa javnog prevoza na ulici, pa je pola njih ulepljeno u reklame, a svaki privatnik ima "svoju boju".
Obaveza taksiste je da:
1. placa porez, takse i ostala sranja
2. da vozi odgovarajuci auto koji ce uvek biti ispravan
3. da vozilo uvek bude cisto
4. da on bude cist i kulturan
Sve ostalo ne vidim kakve veze ima sa obavezama...
Re: Taxi prevoz
I dalje mi nije jasno kakav ti problem imas sa bojom kola...
Ako je tebi najveci problem taksija u Bg to kakve je boje, onda da ga je*em...
Msm, mene to ne dotice, samo ne kontam zasto bi to bilo bitno...
Pa u Becu sam video i srebrni i crni i teget taksi... Kakve ima razlike, zaboga... Mnogo je bitnije da se nivo digne, da ne bude u taksiju Punto ili 605 star 20 godina u fazi raspadanja, nego normalan auto D/E segmenta.
Taksisti u ovakvoj organizaciji kakva je trenutno NE mogu da se izbore kvalitetom usluge sa konkurencijom i navikama ljudi da se voze u bilo cemu.
Uvodjenje licenci uopste nije jednostavno... Tj nije samo birokratski posao.
O ovome moze do sutra da se drvi po forumima i da se pise sve u krug, poenta je da gradska vlast nece iz nekog razloga da sredi tu sluzbu i kraj.
Re: Taxi prevoz
Što mi stavljaš reči u usta da mi je to najbitniji problem? To je naravno samo jedna od stvari koje bih promenio i potpuno shvatam zašto te to najviše pogađa. A isto tako i razumem da bi ti se najviše svidelo da vam se refundira PDV od automobila i akcize na gorivo, a da pritom nemate fiskalnu kasu.
Re: Taxi prevoz
Imamo i mi svoje taksiste.
Moj drug radi u nasoj maloj opstini u nekom saobracajnom odeljenju.Manje vise redovno dolaze u kontakt sa beogradskim kolegama i ono sto mi on kaze, jeste da su taksisti zasticeni kao beli medvedi, ne smes im nista. Mozda zato ne smeju da uvedu red u taksiranje.
Moj drug radi u nasoj maloj opstini u nekom saobracajnom odeljenju.Manje vise redovno dolaze u kontakt sa beogradskim kolegama i ono sto mi on kaze, jeste da su taksisti zasticeni kao beli medvedi, ne smes im nista. Mozda zato ne smeju da uvedu red u taksiranje.
Re: Taxi prevoz
Ne shvatas nista 
Moj auto je jako retko na ulici. Srecom, imamo drugacije klijente inace E klasa ne bi ni bila kupljena.
Protiv fiskalne kase nemam apsolutno nista. Cak bi mi odgovaralo da imamo citace kartica i fiskalne...
Kao sto ni protiv TX tablica nemam nista.
Ne moraju ni PDV da mi refundiraju. Samo nek uvedu malo kontrole u sluzbu.
Protiv povracaja dela akciza naravno nemam nista. Sto se mene tice, neka ih snize za sve korisnike, ne samo za taksi, ali cena goriva treba da bude manja.
Imam protiv boje kola, ali i to moze da se resi.
Dakle, ja imam protiv ovakve organizacije i toga sto vlast dozvoljava hiljadama ljudi da ne placa porez, da rade kako hoce, s kakvim god kolima hoce, da naplacuju koliko hoce, i kaljaju celu delatnost.
Nikaragva, problem u Bg su vlasnici velikih udruzenja koji potplacuju koga treba, jer im ovako odgovara...
Ali i dalje garantujem, da neko odluci, za par meseci bi mogao sve da sredi.
Moj auto je jako retko na ulici. Srecom, imamo drugacije klijente inace E klasa ne bi ni bila kupljena.
Protiv fiskalne kase nemam apsolutno nista. Cak bi mi odgovaralo da imamo citace kartica i fiskalne...
Kao sto ni protiv TX tablica nemam nista.
Ne moraju ni PDV da mi refundiraju. Samo nek uvedu malo kontrole u sluzbu.
Protiv povracaja dela akciza naravno nemam nista. Sto se mene tice, neka ih snize za sve korisnike, ne samo za taksi, ali cena goriva treba da bude manja.
Imam protiv boje kola, ali i to moze da se resi.
Dakle, ja imam protiv ovakve organizacije i toga sto vlast dozvoljava hiljadama ljudi da ne placa porez, da rade kako hoce, s kakvim god kolima hoce, da naplacuju koliko hoce, i kaljaju celu delatnost.
Nikaragva, problem u Bg su vlasnici velikih udruzenja koji potplacuju koga treba, jer im ovako odgovara...
Ali i dalje garantujem, da neko odluci, za par meseci bi mogao sve da sredi.
Re: Taxi prevoz
Ja nosio od 1-4. razreda (1985-1989).methane.master napisao: Mene je ta uniforma ukačila samo u prvom osnovne, posle su je ukinuli, a to je bilo 1980/81.Inače i tada se ta obaveza izvrdavala koliko je god bilo moguće. Što se same uniforme tiče, bila je obična tanka teget jakna u kojoj su deca izgledala kao šljakeri iz IMT-a koji su naleteli na izvor mladosti.
Zar nisu ova dva E-segment?profesorPROST napisao: D-segment, onda ovi ne mogu![]()
Volkswagen Passat
Skoda Superb
Ma znam, za nas u trenutnoj situaciji su ok, ali kažem u principu kakva bi vozila trebalo da budu taxiji. U New Yorku su to specijalno produženi Ford Crown Victoria (a standardni je dugačak 5.4 mprofesorPROST napisao: Odličan je i C segment za Taxi
Ђенерал Јанковић
Re: Taxi prevoz
A za Next-a




Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Taxi prevoz
Ja sam obecao sebi da cu jednog dana kupiti ovaj auto samo da radi aerodrom transfere.... Vrhunski je
Samo ako se 2.0 HDi pokaze bolje od prethodnih verzija...
Samo ako se 2.0 HDi pokaze bolje od prethodnih verzija...