To ti misliš da je lim. To je samo privid.Kuzmanovic napisao:Evo Renoove limarije(ono malo sto ima). Rub zadnjeg tocka na meganu 2004. godiste, ovako go lim stoji vec 5 godina pod svim vremenskim prilikama i ne pokazuje trag korozije. Mozda stoji i duze, ali tih 5 godina je auto kod nas.
Korozija na novijim vozilima
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Korozija na novijim vozilima
Širim haos!
Re: Korozija na novijim vozilima
Po meni, od starijih automobila, Audi je bez premca. Stric ima 3 komada 80-ice, b2, sva tri su stara 30-ak godina, jedan i preko 30, i ni jedan od njih nije truo, a uglavnom se odrzavaju lose. Jedan je zardjao na par mesta, zbog cukanja i nepopravljanja, ali nista strasno. Jaje, a tek stotka od 88, sa ravnom bravom, to su vrhunski automobili
Taksista iz komsiluka vozi stotku, na par mesta zagrebana do lima, vozi se u podrucju gde se baca dosta soli, i nema ni k od korozije na tim mestima, a auto se tako vozi par godina, jedino sto je lim promenio boju, valjda je cink oksidirao u dodiru sa vazduhom.
Mercedesi, limarija im je bas problematicna. Teca ima c klasu iz 1998. krenula je rdja da je gricka, a kod limara sam video e klasu, w210, ciji je pod bio izuzetno truo
Moja Alfa je imala problem sa korozijom, koji sam resio, mada ne trajno, znam da ce se opet pojaviti, verovatno za par godina. Istruleli su donji delovi krila, odmah iza tockova, pod, uz samo sajtnu, tanka linija trulezi, sajtne su 100% citave, i delovi ispred zadnjih tockova, valjda losa zastita, sta li je. Ovako nesto samo u malo manjoj meri:
http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... 51&KW=rust
Kako mi rece limar, nije tako retka pojava na 156, uglavnom do 2001/2002 god.
Mercedesi, limarija im je bas problematicna. Teca ima c klasu iz 1998. krenula je rdja da je gricka, a kod limara sam video e klasu, w210, ciji je pod bio izuzetno truo
Moja Alfa je imala problem sa korozijom, koji sam resio, mada ne trajno, znam da ce se opet pojaviti, verovatno za par godina. Istruleli su donji delovi krila, odmah iza tockova, pod, uz samo sajtnu, tanka linija trulezi, sajtne su 100% citave, i delovi ispred zadnjih tockova, valjda losa zastita, sta li je. Ovako nesto samo u malo manjoj meri:
http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... 51&KW=rust
Kako mi rece limar, nije tako retka pojava na 156, uglavnom do 2001/2002 god.
Re: Korozija na novijim vozilima
Protection Peugeot 309
In order to maintain maximum protection against rust, the most vulnerable parts were protected and specific arrangements were made. Body parts surrounding the wheels as well as parts underneath have specific shapes designed not to restraint mud and are made of anti-gravelling PVC.
Two types of metal sheets were used: electro-plated sheets and galvanized sheets. Wax fluid was injected into the body cavities after paintwork had been done.
Before the lacquer was applied by automatic spraying system, the whole carrossery received the following treatments:
- phosphatizing
- cataphoresis
- priming
In order to maintain maximum protection against rust, the most vulnerable parts were protected and specific arrangements were made. Body parts surrounding the wheels as well as parts underneath have specific shapes designed not to restraint mud and are made of anti-gravelling PVC.
Two types of metal sheets were used: electro-plated sheets and galvanized sheets. Wax fluid was injected into the body cavities after paintwork had been done.
Before the lacquer was applied by automatic spraying system, the whole carrossery received the following treatments:
- phosphatizing
- cataphoresis
- priming
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- zdushan
- Postovi: 2247
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Korozija na novijim vozilima
Evo stručnjaka za koroziju

Sent from my HTC Desire X using Tapatalk 2

Sent from my HTC Desire X using Tapatalk 2
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
A steta, bas simpatican autic, barem meni.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Korozija na novijim vozilima

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Korozija na novijim vozilima
vidis ti koja je to trampa, reso mercu dci, merc daciji koroziju...
- dag81
- Postovi: 7600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Korozija na novijim vozilima
Xa xa
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
Re: Korozija na novijim vozilima
Auuu. Pa moj lonac je posle 130 i kusur hiljada bio kudi kamo bolji od ovog. Ma ni blizu.
- TheWickerMan
- Postovi: 11390
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Korozija na novijim vozilima
Moj lonac ima 220k km i nema nijednu tačkicu!!! (doduše, prohromski je
)
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
Svabo ga bacio u Nordsee 2 meseca da odstoji, pa ajmo slikanjeee. 

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
Na Astri G se posle 2-3 godine skoro pa raspadne 
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Korozija na novijim vozilima
Istina, na caletovoj Astri G, nije jos probio, ali je zardjao od kad je kupljen...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
E sad, jedna od prednosti auta iz Italije (ne bas alpski deo) je i manja korozija. Moj Reso je od dole zaista bez korozije (to je zato sto je Reso
), takodje svi srafovi su isli lagano, cak i oni od spona, kugli i slicnih zeza koje obicno prave problem.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

