Stranica 8 od 632
					
				Re: Servis  - Razno
				Poslato: 03 Jul 2014, 08:28
				od Heinz
				Heinz napisao:
Fabia je u pitanju. Neće da se upali motor kad je vruć, poslednjih par dana po ovim vrućinama. Pre 2 godine je bilo do senzora radilice, ovaj put se ne javlja nijedna greška koja bi nešto pokazala. Kad odstoji 5-10-15 minuta upali i radi normalno (i na benzin i na gas). Jutros posle vožnje sve normalno, ali na 21 a ne na 31 stepen spoljne temp.
Da ostane zabeleženo: nije bilo do senzora. Po povratku sa odmora me sačekalo da neće uopšte da upali, greška je bila za ECM relay, raskupusali smo tablu i došli do releja koji je imao hladan lem. Prelemljen kontakt i sad sve radi.
 
			
					
				Re: Servis  - Razno
				Poslato: 03 Jul 2014, 15:19
				od dragvorl
				Audi car dealership robot telepresence 
Audi is building a fleet of rolling robots that will allow technicians at its headquarters to remotely supervise mechanics at dealerships. It may be a great way to improve customer service, a testament to just how complicated upscale German cars are to repair, or just an overbearing way to play nanny.
The Audi Robotic Telepresence robot, created by robotics firm Vgo, is a mobile, remotely controlled ‘bot equipped with cameras and a screen to let technicians at Audi of America HQ in Herndon, Virginia, chat with mechanics in dealerships around the country.
The remote technician uses a computer or tablet to drive the robot around the service bay, directing the camera and borescope and using a speakerphone to help diagnose and repair difficult problems. Audi claims the robot mechanic will “improve speed and accuracy” of service and create “an improved ownership experience for the customer.”
Robots like this already are on the market for educational and medical applications, and can be used by those too lazy to get to the office. Audi plans to have them in service at 100 dealerships nationwide and is now testing them in 18.
No word yet on how local mechanics will feel about their disembodied colleagues keeping an eye on their work. Don’t be surprised if an annoying robot is taken out of commission with a well-placed paper bag.
http://www.wired.com/2014/06/audi-robot ... alerships/ 
			 
			
					
				Re: Servis  - Razno
				Poslato: 03 Jul 2014, 21:07
				od Kuzmanovic
				nixa napisao:Uslužno pitanje:
Toyota Corolla 1.3 '90...
Potrebno je raditi zamenu gumica podizača ventila i zamenu semeringa radilice. Neka ponuda na Miljakovcu je 95€.
Da li je to ok cena? Može neka preporuka ne preterano skupog majstora za starije Toyote?
Vidi kod Cozma u temi, cini mi se da i on nesto slicno radi svojoj Tojoti.
 
			
					
				Re: Servis  - Razno
				Poslato: 08 Jul 2014, 10:09
				od nikaragva
				Uradio sinoc servis na 
kosacici. Promenio ulje. Glupavo su napravili cep za ulje, odnosno nema slivnik kao na frezi za ispustanje, nego moras izvlaciti necim. Pa sam uzeo najveci spric za konje od 50ml, i izvlacio sa njim polako. Stane 0,6 litara. Ulje koje sam izvukao bilo je prilicno tamno, spram svezeg ulja, koje je kao zejtin (
Motul Garden 10w30). Cenim da je oko 20h radilo, sto je i preporuka za interval izmene. Sipao sam ranije Nisotec SAE30, ali sad sipam ovo, jer ga kupujem zbog kopacice, koja se pali i u decembru. Mada po upustvu za upotrebu, za obe masine stoji motorno ulje 10w30. Motul uopste nije jeftin, ali posto trosim 2l godisnje, nije neki trosak. Oko 600 i kusur dinara je litra. Mada ima za manje novaca isto to ulje u Uradi sam (oduvek sam mrzeo kada je ulje jeftinije kod dilera, nego kod zastupnika brenda:))
 
			
					
				Re: Servis  - Razno
				Poslato: 08 Jul 2014, 11:25
				od Uroš S.
				Dobra ti felna 
 
 
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
 
			
					
				Re: Servis  - Razno
				Poslato: 08 Jul 2014, 12:10
				od McGruja
				Distanceri pozadi, a? 

 
			
					
				Re: Servis  - Razno
				Poslato: 08 Jul 2014, 13:09
				od nikaragva
				Uroš S. napisao:Dobra ti felna 
 
  
Felne su alu_look_plastikanio 
 
McGruja napisao:Distanceri pozadi, a? 

 
Jok. Fabrikana 

 
			
					
				Re: Servis  - Razno
				Poslato: 09 Jul 2014, 21:41
				od trojanac
				Kako može da se utvrdi da li je bobina ispravna?
U poslednje vreme mi auto ponekad trza, vrlo kratko. Čim pustim ili dodam gas, on se umiri. Uglavnom se dešava kad vozim na vrh gasa, nije bitno u kojoj sam brzini. Isto se dešava i na plinu i na benzinu, samo se na plinu više oseti.
Nemam sad vremena da idem do servisa, ali me kopka šta je, a ovo je mogući uzrok.
			 
			
					
				Re: Servis  - Razno
				Poslato: 10 Jul 2014, 02:32
				od McGruja
				Nesto sa strujom jeste, bobina, svecica, kablovi
Nema nacina da utvrdis stanje, sem zamenom pa da vidis kako radi
			 
			
					
				Re: Servis  - Razno
				Poslato: 10 Jul 2014, 09:04
				od trojanac
				Jbga. Svećice su menjane na velikom servisu, pre 8 meseci. Stavljene NGK tako da verujem da nije do njih. Samo da se situacija ne pogorša i ne dovede do nekog kvara sad kad mi auto najviše treba.
			 
			
					
				Re: Servis  - Razno
				Poslato: 10 Jul 2014, 09:13
				od Kuzmanovic
				A da nije mozda do one klapne sto se zaprlja? Klapna ler gasa ili kako vec?
			 
			
					
				Re: Servis  - Razno
				Poslato: 10 Jul 2014, 10:25
				od ljubitelj
				trojanac napisao:Kako može da se utvrdi da li je bobina ispravna?
Merenjem otpora primara i sekundara.
U servisnom uputstvu se daje podatak opseg od x do y za jednu i za drugu vrednost pa se izmerene vrednosti uporede.
Odstupanja van radnog opsega mogu da ostete pogonsku elektroniku.
Zavisno od tipa kontrukcije, mokra ili suva proverava se i stanje zaptivne rupice. (zaptivke).
 
			
					
				Re: Servis  - Razno
				Poslato: 10 Jul 2014, 11:19
				od McGruja
				Trojke, imas jednu zbirnu, ili bobinu po cilindru?
			 
			
					
				Re: Servis  - Razno
				Poslato: 10 Jul 2014, 11:20
				od trojanac
				Iskreno da ti kažem, ne znam. Mislim da je jedna.
			 
			
					
				Re: Servis  - Razno
				Poslato: 10 Jul 2014, 15:58
				od ljubitelj
				Vidi sta pise u uputstvu oko testiranja ispravnosti, i koji su radni parametri. servisnom.
Samo, simptom da trzanje nestaje kada se poveca opterecenje motora dodavanjem gasa ukazuje da bobina ne bi trebala da bude uzrok toga.
Kada je bobina problem, po pravilu kada se doda gas primeti se jos teze paljenje smese i vece trzanje i to kroz ceo opseg obrtaja.