da se zna zbog mnogih aspekata, turbulencije, taxiranja, da bude na zgodnijem mestu terminalu, ili sta ja znam zbo velikog raspona krila...
Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
ako neko treba da se javi sa super, to su oni, zar ne? ipak je najveci komercijalni avion
da se zna zbog mnogih aspekata, turbulencije, taxiranja, da bude na zgodnijem mestu terminalu, ili sta ja znam zbo velikog raspona krila...
da se zna zbog mnogih aspekata, turbulencije, taxiranja, da bude na zgodnijem mestu terminalu, ili sta ja znam zbo velikog raspona krila...
Re: Vazduhoplovi
Piloti: Nelojalna konkurencija ubi JAT
http://www.mondo.rs/s234309/Info/Piloti ... i_JAT.html
Sindikat pilota tvrdi da država olako izdaje dozvole za letenje, bez uvažavanja principa reciprociteta prema drugim zemljama.
Samostalni sindikat saobraćajnih pilota Srbije je večeras saopštio da je pripremio program za uspostavljanje ravnoteže na tržištu avio-prevoza u Srbiji i za stabilizaciju domaće avio-kompanije JAT (JAT Airways) koji će uskoro predstaviti javnosti.
Kako je navedeno, za primenu tog programa je potrebna podrška Vlade Srbije pre svega u obezbeđenju uslova za rad - potrebna je "pravilna politika izdavanja dozvola za letenje" uz uvažavanje principa reciprociteta prema drugim zemljama, odnosno stranim kompanijama.
"Čak i u potpunoj deregulaciji, kada se zvanično Multilateralni sporazum o otvorenom nebu primeni, naše tržište ima ogroman potencijal za otvaranje direktnih interkontinentalnih letova za Ameriku, Kanadu, Australiju i Kinu", istakao je sindikat pilota.
Sindikat je ukazao da se položaj JAT na tržištu pogoršao proteklih deset godina, a razlog je upravo politika izdavanja odobrenja za letove, odnosno to što strane firme imaju veća prava nego domaće.
U Srbiji se "promovišu takozvane 'low-cost kompanije' i jeftiniji avio prevoz, dok se u stvarnosti omogućava velikim alijansama da preuzmu putnike sa Aerodroma Beograd i da ih, preko tranzitnih aerodroma, prevezu do udaljenih destinacija u interkontinentalnom saobraćaju. Na taj način se JAT-u nameće oštra nelojalna konkurencija", ukazuju piloti.
Tako "JAT prevozi samo 36 odsto putnika sa Aerodroma Beograd, što je primer koji nema ni jedna nacionalna kompanija u Evropi. Od ukupnog obrta novca u prodaji aviokarata sa tržišta Srbije JAT-u pripada samo 20 odsto" što "znači da građani Srbije ostaju uskraćeni za prihod od poreza, učešća domaćih dobavljača i ostalih benefita za obrt od 200 miliona evra godišnje", ukazao je Samostalni sindikat saobraćajnih pilota Srbije.
http://www.mondo.rs/s234309/Info/Piloti ... i_JAT.html
Sindikat pilota tvrdi da država olako izdaje dozvole za letenje, bez uvažavanja principa reciprociteta prema drugim zemljama.
Samostalni sindikat saobraćajnih pilota Srbije je večeras saopštio da je pripremio program za uspostavljanje ravnoteže na tržištu avio-prevoza u Srbiji i za stabilizaciju domaće avio-kompanije JAT (JAT Airways) koji će uskoro predstaviti javnosti.
Kako je navedeno, za primenu tog programa je potrebna podrška Vlade Srbije pre svega u obezbeđenju uslova za rad - potrebna je "pravilna politika izdavanja dozvola za letenje" uz uvažavanje principa reciprociteta prema drugim zemljama, odnosno stranim kompanijama.
"Čak i u potpunoj deregulaciji, kada se zvanično Multilateralni sporazum o otvorenom nebu primeni, naše tržište ima ogroman potencijal za otvaranje direktnih interkontinentalnih letova za Ameriku, Kanadu, Australiju i Kinu", istakao je sindikat pilota.
Sindikat je ukazao da se položaj JAT na tržištu pogoršao proteklih deset godina, a razlog je upravo politika izdavanja odobrenja za letove, odnosno to što strane firme imaju veća prava nego domaće.
U Srbiji se "promovišu takozvane 'low-cost kompanije' i jeftiniji avio prevoz, dok se u stvarnosti omogućava velikim alijansama da preuzmu putnike sa Aerodroma Beograd i da ih, preko tranzitnih aerodroma, prevezu do udaljenih destinacija u interkontinentalnom saobraćaju. Na taj način se JAT-u nameće oštra nelojalna konkurencija", ukazuju piloti.
Tako "JAT prevozi samo 36 odsto putnika sa Aerodroma Beograd, što je primer koji nema ni jedna nacionalna kompanija u Evropi. Od ukupnog obrta novca u prodaji aviokarata sa tržišta Srbije JAT-u pripada samo 20 odsto" što "znači da građani Srbije ostaju uskraćeni za prihod od poreza, učešća domaćih dobavljača i ostalih benefita za obrt od 200 miliona evra godišnje", ukazao je Samostalni sindikat saobraćajnih pilota Srbije.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Vazduhoplovi
Samo zamislite svet sa lojalnom konkurencijom :lol:
Re: Vazduhoplovi
Da ne bih duzio, sve korisne (i prave) informacije, mozete procitati ovde:
http://tangosixblog.com/2012/02/07/boza ... -prvi-put/
ili, ovde:
http://tangosixblog.com/2012/02/06/eksk ... a-flyniki/
Ovo su ozbiljni i potpuni tekstovi.
http://tangosixblog.com/2012/02/07/boza ... -prvi-put/
ili, ovde:
http://tangosixblog.com/2012/02/06/eksk ... a-flyniki/
Ovo su ozbiljni i potpuni tekstovi.
Re: Vazduhoplovi
bas o tome se i radi, nije najveci avion na nebu...niti najbrzi...niti bilo sta...sa moje tacke gledista da ne kaze to sto kaze ne bih obratio paznju nista vise nego na neki 747...swemir napisao:ako neko treba da se javi sa super, to su oni, zar ne? ipak je najveci komercijalni avion![]()
da se zna zbog mnogih aspekata, turbulencije, taxiranja, da bude na zgodnijem mestu terminalu, ili sta ja znam zbo velikog raspona krila...
Re: Vazduhoplovi
Mnogo stvari me čudi u tome da tih *ebenih 30 tona leti :lol:
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Koliko je dugacka ova pista, ne deluje nesto dugacko?
A od ovog vetra, izgleda kao da se svi avioni spustaju u mestu, tj da im ne treba pista za usporavanje :trljamoci:
A od ovog vetra, izgleda kao da se svi avioni spustaju u mestu, tj da im ne treba pista za usporavanje :trljamoci:
Brzine idu u H-a !!!




Re: Vazduhoplovi
e ovo je ultra giga mega... 
Re: Vazduhoplovi
Juce se SUPER pojavio iza brdasceta u AMS.
Inace, visina aerodroma aerodroma je 3m ispod nivoa mora, a ime u prevodu znaci "Groblje Brodova", jer je na tome mestu nekada bila pomorska bitka gde je potopljeno dosta brodova.
Inace, visina aerodroma aerodroma je 3m ispod nivoa mora, a ime u prevodu znaci "Groblje Brodova", jer je na tome mestu nekada bila pomorska bitka gde je potopljeno dosta brodova.
Re: Vazduhoplovi
Fotka za zuzazua.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Vazduhoplovi
Ona sletanja gore, mnogo dobra.
Evo neke fotke sa potpuno novog aviona (cak mu je trap apsolutno cist).
Vide se sajle koje dalje idu do hidroaktuatora,a ovi opet pokrecu komande leta na krilima.
Vide se rezervoari hidro sistema B i pomocnog hidro sistema. Rezervoar hidro sistema A se ovde ne vidi, a zapreminski je duplo veci od B.
Vidi se stajni trap i naziru karbonski diskovi.
Re: Vazduhoplovi
Geza napisao:Piloti: Nelojalna konkurencija ubi JAT
http://www.mondo.rs/s234309/Info/Piloti ... i_JAT.html
Samostalni sindikat saobraćajnih pilota Srbije je večeras saopštio da je pripremio program za uspostavljanje ravnoteže na tržištu avio-prevoza u Srbiji i za stabilizaciju domaće avio-kompanije JAT (JAT Airways) koji će uskoro predstaviti javnosti.
.
Koliko su novinari obavesteni o onome sto pisu, govori i cinjenica da ne znaju kako im se zove nacionalna avio-kompanija.