Od nedavno sam vlasnik Calibre 2.0 8V, i sredjujem je polako da bih je doveo u top stanje. Do sada je uradjeno:
- Kompletno farbanje, limarijski bilo vrlo malo posla, posto je calibra jako dobro ocuvana, nikad havarisana i lupana.
- Nove felne 17" i nove gume
- Nove fabricke stopke i napred xenoni
- Nov akumulator, alternator remontovan, benzinska pumpa, dizne, svecice, filteri, nove plocice, diskovi, pakne, amortizeri, uradjen mali i veliki servis, trap utegnut, i jos dosta stvari pored toga.
Uskoro ce i enterijer doci na red, kompletno presvlacenje u crnu kozu ili stof, ili neka kombinacija, videcu jos.
Trenutno je vozim svaki dan po malo, da bih uvideo sta jos treba da se dotera, i imam jedan manji problem, rekao bih.
Naime, u leru motor stvara vibracije i trese malo u kabini, i pri tom su obrtaji na nekih 800-850, medjutim ako malo stisnem papucicu gasa i drzim obrtaje na 1000, motor se skroz umiri, i nestanu sve vibracije i ne trese uopste. Da napomenem da je guma na nosacu motora malo napukla, i to je u planu da se sredi uskoro.
Na dijagnostici nema nikakvih gresaka, sve prolazi.
Ono sto bi jos trebalo da se uradi je ultrazvucno pranje ler motorica, zamena tog nosaca motora, i da se ugradi nov izduvni sistem, jer vidim da je postojeci krpljen na nekim mestima, a i cuje se neko lupkanje nazad, kao lim i lim, dok je u leru. Katalizatora nema trenutno.
Posto nema ovog problema kad su obrtaji u leru na 1000, da li postoji neki nacin da se nasteluje ler gas, tako da u leru dobijem tih 1000 obrtaja?
Hvala unapred