 Na tom položaju možeš voziti samo ako je napolju debeli minus i još duva neka veterina.
 Na tom položaju možeš voziti samo ako je napolju debeli minus i još duva neka veterina.Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
 Na tom položaju možeš voziti samo ako je napolju debeli minus i još duva neka veterina.
 Na tom položaju možeš voziti samo ako je napolju debeli minus i još duva neka veterina.Nisi razmisljao da to sto tebi "šuri" je nekome prijatno ili vozi u duksu? Ili mora po defaultu da je tudji automobil odmah neispravan i los?Saša napisao:Ako je termostat ispravan (ali i sve ostalo u sistemu grejanja) nema potrebe za bilo kakvim forsiranjem jer Punto lepo greje i na prvom položaju na "toploj strani" prekidača za grejanje. Na max drži onaj kome je nešto neispravno jer jer jedino tako ima kakvo-takvo grejanje. Kod ispravnog sistema u roku 5 minuta bi na "max" bio skuvan, šuri kao nenormalan.Na tom položaju možeš voziti samo ako je napolju debeli minus i još duva neka veterina.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Dobra ideja.Eskimko napisao:Probaj ti mareli da vidimo kakav je on
Gledao sam neke slike po netu,mislim da i on ima gumicu na sesiru kao Vernet
 Evo, do sada su ovde u temi probani OEM, Behr i Vernet a evo ja ću sada da probam Magnetti Marelli, pa ćemo znati kakav je. Što da ne, i on je 750 din što je džabe, rizikovaću pa ako ne bude valjao menjaću opet.
 Evo, do sada su ovde u temi probani OEM, Behr i Vernet a evo ja ću sada da probam Magnetti Marelli, pa ćemo znati kakav je. Što da ne, i on je 750 din što je džabe, rizikovaću pa ako ne bude valjao menjaću opet.  


 
 ENEOS Premium 10W40
Ovo ulje je po proizvođaču „Synthetic Motor Oil“ ma šta to značilo. Da je 100% sintetičko nije jer bi bilo „Fully-Synthetic Motor Oil“. Ili je polu-sintetika ili je 100% hidrokrekovano ili (najverovatnije) mešavina (blend) sintetičkih i hidrokrekovanih ulja. Ponoviću više puta ponavljano ova zadnja kombinacija je tek za nijansu nijanse slabijeg kvaliteta od čiste sintetike a osetno jeftinije a može biti čak i dugotrajnije od sintetičkog „čistunca“. Ostalo je sve kao za većinu polu-sintetika. Tvrdnje o manjoj isparljivosti pri velikim opterećenjima je jedino što se izdvaja iz ostalih standardnih navoda. Za pomenutu klasu viskoznosti je malko „gušće“ što ga čini preporukom i za 15W-40 motore. Ispunjava API SL/CF, ACEA: A3/B3/B4. Ima „idealan“ indeks viskoznosti od 154 i tačku tečenja od -33 stepena kao i većina 10W-40 ulja. Specifična gustina od 0,869 je takođe standard i „zlatna sredina“ za ovu klasu ulja. Ostalih podataka nema. U svakom slučaju zaslužuje preporuku. U katalogu su ili „priznali“ ili uprostili i naveli da se radi (naravno) o polu-sintetičkom ulju („semi-synthetic“) i to u tekstu dok se u podnaslovu tvrdoglavo drže „synthetic“ oznake!?
Na sajtu se takođe priznaje polu sintetika i to na strani gde su ulja nabrojana, kad uđete u detalje mesto razjašnjenja počinje magla. Ni drugi nisu bolji ali čemu to naročito kod Nippon Oil-a kome to nimalo ne treba.