Reno ima turbo motore decenijama unazad. Moj ćale je imao (nov) Reno 11 Turbo - kupio ga je još 1985 ili 6Uroš S. napisao: 19 Okt 2020, 00:07 Ford je isto ispeglao nedostatke prve generacije, ne znam za Renoe, njihova prva generacija je bila zavaren turbo za stari atmo, posle su ih valjda malo usavršili, mada mi se čini da 0.9Tce nije adekvatan suparnik za 1.0TSI.
 ah detinjstvo i sipanje goriva iz flaše. I bio je kod nas do 2004-e
 ah detinjstvo i sipanje goriva iz flaše. I bio je kod nas do 2004-e   
 U evropi je 2000ih zavladao dizel i onda su se svi prešaltali na dizel motore (što se Evropskih proizvođača tiče). JTD, HDI, TDI, DCI, bla bla....
0.9TCe je isto u prvim verzijama imao dosta nemiran rad, bar su se na to žalili kupci - sada je kao ispeglan. 1.3TCe se sada pravi u 10 različitih kombinacija 100, 115, 140, 160ks i gura u sve segmente.
Iskreno, čisto sumnjam da može da pogreši i TSI i sa TCe, TGDI agregatima sada.
Na ovakva pitanja šta kupiti - jedino sam kupac može dati odgovor. Sve je ok sa sugestijama i svaki veliki proizvođač automobila za široke mase u ovom segmentu ima neki primerak koji je dobar. E sad sve je stvar ličnih ukusa, finansija i potreba, a i ponude. Pre svega čovek mora isprobati automobile koji mu uđu u uži izbor. Kiju, Reno, Vw, Škodu i onda odlučiti šta se njemu lično najviše sviđa i onda se fokusirati na što bolji primerak (ako se kupuje polovan automobil). Ja lično se fokusiram na ono šta se meni sviđa i odgovara i uopšte ne gledam koja je marka i da li će to vozilo držati cenu kasnije - jer auto vozim 5-6godina i želim da iskoristim svaki evro koji sam dao za auto i ne zanimaju me previše ostale stvari osim da je auto bude dobar za moje potrebe
 
        



 Ne znam koliko ce mi leci atmosferski motor, ali isprobacu Elantru sigurno. Ne bih voleo ni auto kojim cu 100 godina preticati nekoga.
  Ne znam koliko ce mi leci atmosferski motor, ali isprobacu Elantru sigurno. Ne bih voleo ni auto kojim cu 100 godina preticati nekoga. 