
Sent from my LEX820 using Tapatalk





 Bolji mi je i od Corse C Van 1.3cdti (izdala nas posle 250k km isključivo gradske vožnje, verovatno se neće popravljati)
 Bolji mi je i od Corse C Van 1.3cdti (izdala nas posle 250k km isključivo gradske vožnje, verovatno se neće popravljati)
Dugačak pravac, verovatno i nizbrdica, ali ne osetno velika, a ne bih isključio vetar, mada je bio lep sunčan dan.nuk napisao:Moj clio se lepo držao do 150 sa 195 gumama, osim buke, prilično stabilno delovao za b segment. Tih 200 čak i po cajgeru je ili uz priličnu nizbrdicu, ili uz jak vetar u leđa, najpre uz kombinaciju jednog i drugog
Sent from my LEX820 using Tapatalk


 Nisam Clia terao toliko brzo, ali vec nije to to na preko 130 140, narocito buka koja jako utice na koncentraciju, bar na mene smrtnika, vidim ima ovde doduse i dosta pilota i kosmonauta medju nama.
 Nisam Clia terao toliko brzo, ali vec nije to to na preko 130 140, narocito buka koja jako utice na koncentraciju, bar na mene smrtnika, vidim ima ovde doduse i dosta pilota i kosmonauta medju nama. 

Ovo je nov auto. 1900km je imao kad sam ga preuzeo u Štutgartu.Pulp Fiction napisao:308 1.6 je 120 konja, 307 je 110 ja mislim imao? A taj od 120 oće da troši u gradu, uostalom ko svaki sličan 9,10l lagano.
Meni je 5.5. prosek mereno više puta čep metodom dok sam išao u BiH po gorivo, ali ja bukvalno nemam gradske vožnje, a i retko autoputa. A kad vozim 130-140km/h odoka onako gledajući kako kazaljka pada *ebeš mi ako ne srče 7l tadaDti nije toliko mali potrošač kao što bi neko mislio. Mada se ne bunim, osim po pitanju performansi...
