Po mom iskustvu u 99% slučajeva zato što je slaba akumulator i napon tokom pokušaja verglanja padne ispod granice držanja elektromagneta i onda se povuče viljuška tj ne drži viljušku do krajnjeg položaja uzupčavanja.
Onda se prekine kontakt napon aku za nijansu poraste, kao krene zupčenje i struja a onda opet padne napon i tako ukrug.
Potraje jedno minut dva i onda više nema krčanja, ni ne uspostavi se struno kolo.
Dopunjavanje aku od 15minuta je uvek rešilo takav problem.
Oštećenu viljušku i/ili zupčanik sam samo dva puta video od jedno 50tak remonta.
Oba puta su u pitanju bili dizeli sa anlaserima 450,000 odnosno 550,000km iza sebe, od toga ovaj prvi korišćen slično taxiju sa vrlo čestim pokretanjem motora.
Anlasere do 400,000km još nisam video ni jedan komad (Bosch, Hitachi) da je imao mehaničko oštećenje zupčanika, viljuške, jedino ponekad kolektor ima jasnih tragova.
 
        



 . znam par ljudi da su odrzavali kod njega, ja sam bio dva puta do sad, sta znam, okej je... deluje mi da mnogo bolje zna starije fiate, za novog brava nije znao ni da postoji sport paket, istripovao covek da sam menjao auspuh i sekao opruge...
. znam par ljudi da su odrzavali kod njega, ja sam bio dva puta do sad, sta znam, okej je... deluje mi da mnogo bolje zna starije fiate, za novog brava nije znao ni da postoji sport paket, istripovao covek da sam menjao auspuh i sekao opruge... 




 
  
