Ima VW autorecirkulaciju. Nije savršena, ali na neke stvari reaguje, ili se ja tripujem.Saša napisao:Ima li tako nešto u automobilima za šire narodne mase, konkretno - kojem?
A to je narodni auto?

TT
Ima VW autorecirkulaciju. Nije savršena, ali na neke stvari reaguje, ili se ja tripujem.Saša napisao:Ima li tako nešto u automobilima za šire narodne mase, konkretno - kojem?

Evo izvoda iz uputstva za Stila i 147Saša napisao:Jeste, ali izgleda za neki drugi narod.


Mala ispravka: i klipni i mlazni motor su SUS, samo prvi radi po taktovima i pretvara linijsko kretanje u obrtno, a drugi sa kontinualnim plamenom i direktno obrtnim kretanjem. Kao kontrast, postoje i motori sa spoljašnjim sagorevanjem, gde gorivo i oksidator sagorevaju u posebnom gorioniku/ložištu. Npr. parna mašina i Stirlingov motor (oba su klipnog tipa). U parnoj mašini je radni fluid vodena para koja periodično ulazi i izlazi iz motora, dok Stirlingov motor ima radni gas koji ne napušta motor, a obično je reč o helijumu ili vodoniku. On je najsličniji teorijskoj toplotnoj mašini koja se proučava u termodinamici, jer ima dva toplotna rezervoara, topli (koji se zagreva bilo kakvim izvorom toplote) i hladni koji treba držati što hladnijim. Od razlike ovih temperatura zavisi snaga i iskorišćenje mašine. Ako je dostupna manja razlika temperatura, potrebna je veća mašina. Stirlingovi motori se često koriste u industrijskim procesima za proizvodnju struje od otpadne toplote, u nekim stelt brodovima (jer su skoro bešumni, a moguće ih je pokretati direktno toplotom nuklearnog reaktora - bez potrebe za parnim kazanima). Za vreme 1. naftne krize sredinom 1970-ih, mislim da je Ford bio napravio auto sa Stirlingovim motorom, koji je spaljivao benzin/dizel/bilo koje gorivo u jednostavnom gorioniku. Trošio je oko 30 % manje od tadašnjih Otto motora iste snage, ali se nije mogao pokrenuti trenutno po paljenju, već je trebalo oko 15 sekundi da se topli rezervoar zagreje.ljubitelj napisao: 24 Feb 2018, 16:45 Pa avioni koji su prakticno isto dizeli samo nisu SUS motor pa se lakse upravlja procesom oksidacije nemaju nijednu eko normu a znacajni su zagadjivaci iznad gradova.
 Koliko puta sam samo video dizel auto koji na nagli pritisak gasa ostavlja iza sebe trag čađi na asfaltu. Apsolutno kriminalno.
 Koliko puta sam samo video dizel auto koji na nagli pritisak gasa ostavlja iza sebe trag čađi na asfaltu. Apsolutno kriminalno.
Mislim da se smece u obliku CO2, CO, NOx i sve ostalo sto inace napusti dimnjak tj auspuh prospe napolje tokom sagorevanja iliti regeneracije.ddanijell napisao: 24 Feb 2018, 17:02 Vlasnici su problem sto cu pokusati da pojasnim u daljem tekstu.
Kako mislis prospe? Prosuti je jedno, a sagoreti na povisenoj temperaturi je nesto sasvim drugo. Meni na mom autu auspuh posle predjenih 20.000km je i dalje cist, nema crnila niti sam ikad osetio iza da ista smrdi.ljubitelj napisao: 24 Feb 2018, 16:45 DPF sakuplja smece kao sto se sakuplja u kantu a onda se svo to smece prospe odjednom u vazduh odnosno kanta smeca na deponiju.
viewtopic.php?f=15&t=3737&start=465#p749030snork napisao: 25 Feb 2018, 10:33Druga je stvar sa avionima i brodovima, oni se ne kreću kroz centar gradova, na par metara od ljudi.
 
  
DPF ne skuplja ni co2 ni nox nego eliminise problem mikrocrestica koje su glavni uzrocnik smoga u gradovima i bolesti pluca.ljubitelj napisao: 25 Feb 2018, 12:14 Mislim da se smece u obliku CO2, CO, NOx i sve ostalo sto inace napusti dimnjak tj auspuh prospe napolje tokom sagorevanja iliti regeneracije.
Nije se nista drugo dobilo cistije nakon regeneracije nego sto i inace.
Zar mislis da regeneracija radi nesto drugo.
 
 
Bliži je dizelu.superboss napisao: 25 Feb 2018, 14:09Mada, nisam hemičar-možda je kerozin bliži osobinama benzinu nego dizelu