Iskustva do sad su skoro nikakva, ali nisu još ni bili zahtevni uslovi. Pogon se prebacio pozadi samo jednom ili dva put na sekund kad sam žustrije kretao sa prašnjavog ili peščanog puta. Van toga mislim da mi se ni jednom nije aktivirao. Nisam ga nešto preterano vozio po kiši, i tu mislim da bi se aktivirao tek ako bi kretao iz mesta na nekoj većoj uzbrdici. I još da stisnem gas. Ipak je kod mene atmo benzinac koji ne čupa tek tako, morao bi dosta da ga zavrtim da bi proklizao ako je dobra podloga. Tako da čekam sneg da vidim koliko će 4wd da mi znači u praksi. A pošto planiram da još skoknem još koji put na vikend do Kopa pored uobičajenih nedelju dana, trebalo bi dobro da ga ispitam ove godine.
Činjenica je da se i obična kola penju na Kopaonik. Ali voze ljudi i bez klime leti, voze bazne motore sa kojima mogu da preteknu samo traktor... Tako doživljavam i 4x4, kao dodatna opcija koja pomaže u nekim situacijama. Svestan da ovo što ja imam nije pravi offroad auto, i tako ga i tretiram. Samo da se ne opustim previše pa da me posle neka Niva vadi iz snega

 
        


 
 


 Imao sam barem 2 takve situacije. Sklonio sam se/ sisao sa puta, nebitan razlog, i zeleo da se vratim. Situacija  takva da to ne bih uradio da nisam imao 4x4 ali i tu se razmisljam hoce li biti povuci potegni. I namotam, recimo, pun levi. Kretanje klasicno, veci otpor pri kretanju, malko jaci gas (1500-1700 obrtaja) i vozilo krece bocno da ide. Malo neobican i neprijatan osecaj ali na neobican nacin prija.
  Imao sam barem 2 takve situacije. Sklonio sam se/ sisao sa puta, nebitan razlog, i zeleo da se vratim. Situacija  takva da to ne bih uradio da nisam imao 4x4 ali i tu se razmisljam hoce li biti povuci potegni. I namotam, recimo, pun levi. Kretanje klasicno, veci otpor pri kretanju, malko jaci gas (1500-1700 obrtaja) i vozilo krece bocno da ide. Malo neobican i neprijatan osecaj ali na neobican nacin prija.
