 prikolice su svakako limitirane na nisku brzinu, a uz to niko se ne vozi u njima pa samim tim normalno da i ako nije 100% u balansu to nema kako da se primeti.
 prikolice su svakako limitirane na nisku brzinu, a uz to niko se ne vozi u njima pa samim tim normalno da i ako nije 100% u balansu to nema kako da se primeti. Inviato dal mio SM-G935F utilizzando Tapatalk
 prikolice su svakako limitirane na nisku brzinu, a uz to niko se ne vozi u njima pa samim tim normalno da i ako nije 100% u balansu to nema kako da se primeti.
 prikolice su svakako limitirane na nisku brzinu, a uz to niko se ne vozi u njima pa samim tim normalno da i ako nije 100% u balansu to nema kako da se primeti. Ako znas sta je i kako je napravljeno zasto si uopste napisao na kom automobilu. Po obicaju opalis a ne razmislis. Sta da se opravdam?dag81 napisao: 29 Nov 2017, 12:46 Znam ja sta je, nego sam napisao na kom automobilu. A ljubitelj po obicaju samo da se opravda.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
 cccc. pitaj na guglu da se ne bi blamirao sa tako idiotskim pitanjem
 cccc. pitaj na guglu da se ne bi blamirao sa tako idiotskim pitanjem  





 
  ) da se tockovi doteraju 100% i vulkanizera koji ume da izbalansira tocak sa konusom iznutra, a ne spolja kako radi velika vecina, posto niko ne garantuje da je spoljna rupa u osi sa unutrasnjom, posto spolja rupa je direktno odlivena, a unutra je masinski obradjena i tu postoji mogucnost da se ne gadja kako valja.
   ) da se tockovi doteraju 100% i vulkanizera koji ume da izbalansira tocak sa konusom iznutra, a ne spolja kako radi velika vecina, posto niko ne garantuje da je spoljna rupa u osi sa unutrasnjom, posto spolja rupa je direktno odlivena, a unutra je masinski obradjena i tu postoji mogucnost da se ne gadja kako valja. .
 .





Ima.pedja napisao:Zar nema Hunter u Coning-u?