Inviato dal mio SM-G935F utilizzando Tapatalk
Muke sa kineskim felnama
-
ddanijell
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion
Inviato dal mio SM-G935F utilizzando Tapatalk
Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion
Ali ako njom voziš pivo, tada nastaje problem...
Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion
Ako znas sta je i kako je napravljeno zasto si uopste napisao na kom automobilu. Po obicaju opalis a ne razmislis. Sta da se opravdam?dag81 napisao: 29 Nov 2017, 12:46 Znam ja sta je, nego sam napisao na kom automobilu. A ljubitelj po obicaju samo da se opravda.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Napisao sam istinu, tako je napravljeno fabricki, tako se koristi, i nema nikakav problem debalansa, vibracija niti bilo cega. Srafovi su konusni i perfektno centriraju felnu.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion
Na kosačici?
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion
Neobavestena mirodjija, ne znas a tako cuveni brend
cccc. pitaj na guglu da se ne bi blamirao sa tako idiotskim pitanjem 
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion
Brend čuven za šta: samohodne kosačice ili prikolice? 
Možda je u tome i problem! @ddanijell sipa čist dizel u svoj auto a ne dodaje dvotaktol kao što se radi kod kosačica, a za njih znamo da ne tresu
Možda je u tome i problem! @ddanijell sipa čist dizel u svoj auto a ne dodaje dvotaktol kao što se radi kod kosačica, a za njih znamo da ne tresu
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
-
ddanijell
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion
hehehehe ulepsali ste mi ovaj kisni dan sa komentarima 
btw. razlika u poluprecniku glavcina/felna je 0.125mm , malopre izmerih konzervu piva i njen lim je 0.125mm , bas u dlaku koliko mi treba.
Danas ako uspem da se ubedim da poradim oko toga mozda padne i prva proba.
Sa time kao prstenom felna ce morati da legne 100% u centar i na prvoj probi ako ne trese to bi bilo to.
Jedino se jos dvoumim da li pivo da bude inostrano ili moze i domace
btw. razlika u poluprecniku glavcina/felna je 0.125mm , malopre izmerih konzervu piva i njen lim je 0.125mm , bas u dlaku koliko mi treba.
Danas ako uspem da se ubedim da poradim oko toga mozda padne i prva proba.
Sa time kao prstenom felna ce morati da legne 100% u centar i na prvoj probi ako ne trese to bi bilo to.
Jedino se jos dvoumim da li pivo da bude inostrano ili moze i domace
Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion
Nadji neko spansko. 
-
ddanijell
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion
Il' si Lav ili nisi
Montirani lav prstenovi . Auto se skroz dugacije ponasa , nema vise vibracija i onog iritantnog zvuka kod dodavanja gasa na vecoj brzini gde se cuje huk motora pomesan sa rezonansom tockova.
Evo na slici ispod izmeren prsten na glavcini 56.97 , da kazemo to je 57.00 , sa ovim prstenovima izvuceno 57.20 i felna upada lagano ali lufta nema i to resava problem.
Test voznja nekih 10ak km auto putem kaze da je ok, mozda jedva malo da se nesto oseti u nekim specificnim situacijama, ali ne smem da tvrdim da li je do tockova ili do puta.
Sad samo da nadjem vulkanizera sa hanterom ( u uno mi je zabranjen pristup, a ne mojom greskom
) da se tockovi doteraju 100% i vulkanizera koji ume da izbalansira tocak sa konusom iznutra, a ne spolja kako radi velika vecina, posto niko ne garantuje da je spoljna rupa u osi sa unutrasnjom, posto spolja rupa je direktno odlivena, a unutra je masinski obradjena i tu postoji mogucnost da se ne gadja kako valja.
Da li je ovo propust seata i vag grupacije pa umesto 57.10 su odradili 57.00 ne bi bilo diskutabilno da kinez nije odradio 57.20 rupu. Iskren da budem mene kao musteriju to i ne treba previse da zanima jer vulkanizer koji montira treba to da zna, izmeri, i primeti , kao sto su u Kragujevcu prekjuce ljudi odmah na prvu videli i rekli da je tu problem i da ne moze, a da ne trese sa tim luftom. Kratko i jasno ljudi pojasnili.
U svakom slucaju pojedini servisi su bogatiji za jedno lepo iskustvo na mojim zivcima, nigde ostao duzan nisam, svuda sam platio i ostavio uvek i pristojno vise, a kao nagradu dobih sut kartu i zabranu prilaska
.
Hvala svima na ucescu i savetima.





Montirani lav prstenovi . Auto se skroz dugacije ponasa , nema vise vibracija i onog iritantnog zvuka kod dodavanja gasa na vecoj brzini gde se cuje huk motora pomesan sa rezonansom tockova.
Evo na slici ispod izmeren prsten na glavcini 56.97 , da kazemo to je 57.00 , sa ovim prstenovima izvuceno 57.20 i felna upada lagano ali lufta nema i to resava problem.
Test voznja nekih 10ak km auto putem kaze da je ok, mozda jedva malo da se nesto oseti u nekim specificnim situacijama, ali ne smem da tvrdim da li je do tockova ili do puta.
Sad samo da nadjem vulkanizera sa hanterom ( u uno mi je zabranjen pristup, a ne mojom greskom
Da li je ovo propust seata i vag grupacije pa umesto 57.10 su odradili 57.00 ne bi bilo diskutabilno da kinez nije odradio 57.20 rupu. Iskren da budem mene kao musteriju to i ne treba previse da zanima jer vulkanizer koji montira treba to da zna, izmeri, i primeti , kao sto su u Kragujevcu prekjuce ljudi odmah na prvu videli i rekli da je tu problem i da ne moze, a da ne trese sa tim luftom. Kratko i jasno ljudi pojasnili.
U svakom slucaju pojedini servisi su bogatiji za jedno lepo iskustvo na mojim zivcima, nigde ostao duzan nisam, svuda sam platio i ostavio uvek i pristojno vise, a kao nagradu dobih sut kartu i zabranu prilaska
Hvala svima na ucescu i savetima.





Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion
Znaci, prsten ti bacio prstenac 
-
ddanijell
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion
Na ovim felnama i nema prstena, odliveno i masinski uradjena rupa 57.20 . Verovatno neki kinez je mislio da bolje da bude malo sira nego da zapinje.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15606
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion
Zar nema Hunter u Coning-u?
Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion
Ova pomična merila znaju lagano da greše po 0.06-0.07 mm, tako da sve što si merio uzmi s rezervom.
Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion
Ima.pedja napisao:Zar nema Hunter u Coning-u?
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk