
Hvala mi

http://www.youtube.com/watch?v=zBFyfF7T ... ure=relmfu





 
  
 Mene bi verovatno posle godinu dana smorilo
 Mene bi verovatno posle godinu dana smorilo 



Xepoj87 napisao:Kaze samo da je jeftinije nego da zivi u Evropi,a i to cisto sumnjam,racunajuci gorivo,odrzavanje i sve sto ide uz to
Izracunaj samo za gorivo koliko je para trebalo da se predje 800.000km... Neka trosi 15l,po da kazemo 1e litri,to je 120.000e samo za gorivo...
Pa gde je odrzavanje tog Dzipa,gde mora da se radi servis barem na 20.000km,ako ne i cesce,pa popravke koje sigurno nisu retke na takvom terenu,troskovi zivljenja za 23 godine...
Verovatno su prodali neku vilu u Nemackoj za par miliona,pa ih boleo stojko











Koji crni defender da se poredi sa G klasom? To je nemoguce porediti.. Jedina sto cena novog G350 ide preko 80000e kod nas.. Ali mercedes koji najbolje cuva cenu. Vredi svaki euroDusan napisao:Po bg se voza neka ćunirana verzija, nisam uspeo da vidim da li je neka renomirana kuca ili neki ćuning ali mi se nikako ne svidja. A G inace mi je ok, ne vidim situaciju u kojoj bih ga kupio i da imam brdo para. Za offroad bi pre uzeo neki defender, a za svakodnevnu voznju neki ML ili X5.

 Matori ima dara za fotografiju, pogledajte fotografije gde je sve isao sa svojom G-klassom
 Matori ima dara za fotografiju, pogledajte fotografije gde je sve isao sa svojom G-klassom  
 
Pa ono,kazu 18l prosek... Neka bude i 25... 110l rezervoar,sta je tu neupotrebno?paja napisao:Ovo 6x6 AMG čudo je potpuno iživljavanje za šeike i braću im kad idu u lov jastrebovima. Upotrebna vrednost je debelo uništena ubacivanjem benzinca koji srče 800l. Da je ostao dizel bio bi ozbiljna osnova za razne nadgradnje.

 Za Hummera keca da i ne pricamo
 Za Hummera keca da i ne pricamo 
 Ne znam kako bi se 3.0 dizel nosio sa tolikom tezinom,a jos kada se dodatno optereti sa 1 tonom,ne bih imao poverenja u mali motor...
 Ne znam kako bi se 3.0 dizel nosio sa tolikom tezinom,a jos kada se dodatno optereti sa 1 tonom,ne bih imao poverenja u mali motor...
