7footer napisao: И даље ми омиљени БМВ модели остају они до 2000-те. Од новијих актуелна серија 5 можда, и серија 6.
BMW M3 2014
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW M3 2014

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: BMW M3 2014
Dobro de, sto se nerviras odmah?Scuderia napisao:Ako su tebi dizajn kupea i limuzine isti onda stvarno nemamo o cemu da razgovaramo.
Nisam rekao da je dizajn isti u smislu koncepcije jednog i drugog ali se lepo vidi da je E92 izveden od E90, dosta detalja na njima je slicno (pricam za ono sto moze da se poredi) i kako onda moze jedan da ti bude ultra ruzan a drugi ultra lep.
Razumeo bih da ne volis limuzine pa ti je svaka ruzna ali ovamo kazes da je najbezlicniji u klasi, A6, za tebe najlepsi pa mi zato nije jasno.
M3 je drugaciji i to nije sporno ali njegov spoljni izgled itekako ima veze sa njegovom snagom i namenom te su mi npr. felne od 20", spojleri, izduvi ko cunci od smederevca i sl. na autu od cca. 200ks smejurija ziva.
Ali nebitno...o ukusima se ne raspravlja, ti imas svoj, ja svoj a cele rasprave ne bi ni bilo da se u pricu nije ubacio E46 i ostali retro modeli.
@dragvorl
I meni su najomiljeniji Ferrari Testarossa i F40 dok su mi ovi novi nja...nista posebno...ali ne znaci da su losi samo me ne odusevljavaju kao ovi drugi tada ali kad su oni bili aktuelni sam bio klinac i drugacije sam gledao na automobile.
Re: BMW M3 2014
Bas tako.Floyd napisao:Ali nebitno...o ukusima se ne raspravlja
Re: BMW M3 2014
Izvini, pomesao sam te sa 7footer-om...on je upotrebio izraz odvratan i sl.
Ti kazes da nije lep...kad nesto nije lepo onda je valjda ruzno
Ti kazes da nije lep...kad nesto nije lepo onda je valjda ruzno
Re: BMW M3 2014
Ne vredi vise ni da objasnjavam 
Re: BMW M3 2014
Nema ni potrebe da mi objasnjavas jer nam se ukusi, delimicno i zbog godina, puno razlikuju 
I ja sam u tvojim godinama mastao o nekom naprcanom kabrioletu sa felnama od 21" sa 4 izduva i sl. a sada kada mogu opusteno da ga kupim, ne privlaci me ni najmanje. Sad me ne zanimaju ni dzipovi sto ne znaci da se ni to nece promeniti s'godinama.
I ja sam u tvojim godinama mastao o nekom naprcanom kabrioletu sa felnama od 21" sa 4 izduva i sl. a sada kada mogu opusteno da ga kupim, ne privlaci me ni najmanje. Sad me ne zanimaju ni dzipovi sto ne znaci da se ni to nece promeniti s'godinama.
Re: BMW M3 2014
Ma ne u vezi ukusa nego toga sta sam mislio kada sam pomenuo E46 i izgled E90/F30. Stvarno je glupo reci da je F30 ruzan automobil, nisam to mislio kada sam rekao da ostavlja slabiji 'wow' utisak, nego E46 tamo 2002-3.

Ovo je vec neki stereotip u koji se ja bas i ne uklapam.Floyd napisao:I ja sam u tvojim godinama mastao o nekom naprcanom kabrioletu sa felnama od 21" sa 4 izduva i sl. a sada kada mogu opusteno da ga kupim, ne privlaci me ni najmanje.
Re: BMW M3 2014
Za to te razumem i napisao sam gore da je u drugoj polovini 90ih, po meni bio svojevrstan dizajnerski bum i veliki iskorak napred u auto industriji. Uporedi Pezo 205 i 206, 405 i 406, Ford Escort i Focus, Audi A6 C4 i C5, Passat B4 i B5, Golf 3 i 4, Vectru A i B...
Sve su to primeri gde su novi modeli bukvalno oduvali prethodne
Sada prizvodjaci idu na minimalne izmene te Merc duple farove koje je uveo sa W210 vise ne izbacuje, Pezo i dalje fura "kosooki pogled" stil, BMW vise ne vraca duple razevojene farove po kojima je bio karakteristican itd. VW i Audi bukvalno idu na minimalne izmene kod novih modela itd.
Zasto stereotip?
Ti stalno potenciras ogromne felne, izduve, duboke branike, spojlere itd.
Tako sto podrzavas vizuelnu konverziju Golfa 1.6 tdi u GTI samim tim i kazes da je bitnije kako auto izgleda nego sta mu je pod haubom. Svidja ti se taj zajeban style i to nije nista sporno...tako sam i ja razmisljao pa sam zato i napisao ono gore.
Sve su to primeri gde su novi modeli bukvalno oduvali prethodne
Sada prizvodjaci idu na minimalne izmene te Merc duple farove koje je uveo sa W210 vise ne izbacuje, Pezo i dalje fura "kosooki pogled" stil, BMW vise ne vraca duple razevojene farove po kojima je bio karakteristican itd. VW i Audi bukvalno idu na minimalne izmene kod novih modela itd.
Zasto stereotip?
Ti stalno potenciras ogromne felne, izduve, duboke branike, spojlere itd.
Tako sto podrzavas vizuelnu konverziju Golfa 1.6 tdi u GTI samim tim i kazes da je bitnije kako auto izgleda nego sta mu je pod haubom. Svidja ti se taj zajeban style i to nije nista sporno...tako sam i ja razmisljao pa sam zato i napisao ono gore.
Poslednja izmena od Floyd u 23 Avg 2012, 19:25, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: BMW M3 2014
Kakve minimalne izmene,leba ti?
W212 i W211 nemaju ni jedni jedinu dodirnu tacku...
Zato sto imaju razdvojene farove koji pored toga ne lice ni priblizno jedni na druge,sve ostalo sto nema veze jedno sa drugim,od enterijera i exterijera je minimalno?
C klasa tek... W203 i W204 nemaju ni jednu jedinu slicnost...W202 takodje nema veze sa W203...
Pogledaj S klase... Svaka je totalno drugacija.
Da,Mercedes ima neke prepoznatljive detalje u svakom modelu,ali ako pogledas realno,totalno su menjali modele do sada.
I pored ogromne palete modela,retko koji model im lici na neki drugi,a pogotovo generacijski...
Bmw i Audi su imali drugaciju politiku,pocevsi od enterijera,do exterijera...
W212 i W211 nemaju ni jedni jedinu dodirnu tacku...
Zato sto imaju razdvojene farove koji pored toga ne lice ni priblizno jedni na druge,sve ostalo sto nema veze jedno sa drugim,od enterijera i exterijera je minimalno?
C klasa tek... W203 i W204 nemaju ni jednu jedinu slicnost...W202 takodje nema veze sa W203...
Pogledaj S klase... Svaka je totalno drugacija.
Da,Mercedes ima neke prepoznatljive detalje u svakom modelu,ali ako pogledas realno,totalno su menjali modele do sada.
I pored ogromne palete modela,retko koji model im lici na neki drugi,a pogotovo generacijski...
Bmw i Audi su imali drugaciju politiku,pocevsi od enterijera,do exterijera...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW M3 2014
Dobro de nemoj biti bukvalista...
W210 i w211 i "lice" dok w124 i w210 nemaju veze s vezom...ko da ih je razliciti proizvodjac pravio.
Naravno da se razlikuju ali je filozofija dizajna (da se tako izrazim) ostala ista.
W204 se npr dosta primenio u odnosu na w203 ali npr razlika izmedju Pezoa 206 i 207 je minimalna i osim sto vidis da je osvezeni model nema neke extremne razlike kao izmedju 205 i 206. Ista je prica i za Focus 1 i 2...razlikuju se ali ne kao Escort i Focus 1.
W210 i w211 i "lice" dok w124 i w210 nemaju veze s vezom...ko da ih je razliciti proizvodjac pravio.
Naravno da se razlikuju ali je filozofija dizajna (da se tako izrazim) ostala ista.
W204 se npr dosta primenio u odnosu na w203 ali npr razlika izmedju Pezoa 206 i 207 je minimalna i osim sto vidis da je osvezeni model nema neke extremne razlike kao izmedju 205 i 206. Ista je prica i za Focus 1 i 2...razlikuju se ali ne kao Escort i Focus 1.
Re: BMW M3 2014
Zato sto je zvucalo nekako jeftino i kao prolazna faza koju svako ima. Kad kazes ovo duboki branici, spojleri, felne, zajeban style zvuci nekako NFSovski sa sve neonkama pod automFloyd napisao:Zasto stereotip?
Ti stalno potenciras ogromne felne, izduve, duboke branike, spojlere itd.
Tako sto podrzavas vizuelnu konverziju Golfa 1.6 tdi u GTI samim tim i kazes da je bitnije kako auto izgleda nego sta mu je pod haubom. Svidja ti se taj zajeban style i to nije nista sporno...tako sam i ja razmisljao pa sam zato i napisao ono gore.
Ali dobro moja greska, ako pod tim stvarima podrazumevas da je sve fabricki ukljucujuci i velicinu felni onda ok. Volim 'zajeban style'
Re: BMW M3 2014
Svako voli zajeban style,pa to se debelo placa sa razlogom...
Ne znam nekoga kome se ne svidja vise GTI od klota ili AMG paket od Classica i velika felna od manje...
Mislim,mozda i ima ljudi,ali su veoma retki...
Ne znam nekoga kome se ne svidja vise GTI od klota ili AMG paket od Classica i velika felna od manje...
Mislim,mozda i ima ljudi,ali su veoma retki...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW M3 2014
Za moj ukus je Ferrari presao na neki paljevina NFS fazon za ekipu koja uglavnom kupuje ta kola, pa njima titraju i to je ok. Za razliku od recimo Porschea, i tu ne mislim na to koliko i kakvih modela imaju, nego mislim na dizajn spoljasnjosti.Floyd napisao:
@dragvorl
I meni su najomiljeniji Ferrari Testarossa i F40 dok su mi ovi novi nja...nista posebno...ali ne znaci da su losi samo me ne odusevljavaju kao ovi drugi tada ali kad su oni bili aktuelni sam bio klinac i drugacije sam gledao na automobile.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: BMW M3 2014
Sad znas FloydaXepoj87 napisao:Svako voli zajeban style,pa to se debelo placa sa razlogom...
Ne znam nekoga kome se ne svidja vise GTI od klota ili AMG paket od Classica i velika felna od manje...
Mislim,mozda i ima ljudi,ali su veoma retki...
Re: BMW M3 2014
E sad i ti kao i Scuderia ides iz krajnosti u krajnost...pa valjda izmedju klot 316i i M3, izmedju klot A6 2.0TDI i RS6, ima jos nesto?Xepoj87 napisao:Svako voli zajeban style,pa to se debelo placa sa razlogom...
Ne znam nekoga kome se ne svidja vise GTI od klota ili AMG paket od Classica i velika felna od manje...
Mislim,mozda i ima ljudi,ali su veoma retki...
Meni se nesto svidja ali ne toliko da npr. za set felni koje mi se svidjaju za moj auto, dam 6500chf
Ili jos gori primer da za odredjenu sumu koju sam utrosio na nov i pouzdan auto, utucem na neki izraubovani npr. S8...medjutim, da me je neko u 20 god (kad su mi primanja bila 0) pitao, odgovorio bih S8 kao iz topa.
Postoje dva dobra razloga za to:Scuderia napisao:Stavise sve cesce vidim napucan auto kod starijih ljudi nego kod momaka.
1. sto muskarci kad dodju u krizu srednjih godina cesto imaju slicne tripove kao pubertetlije
2. vec su s'godinama stvorili neke stvari koje mladi tek stvaraju (polozaj i status u drustvu i na poslu, kupili kucu, izveli decu na put) pa im se hebe sto treba da daju 20-50000 vise na ulepsavanje auta i jak motor (nesto sto ce retko ili nikad koristiti)