Sent from my SM-G935F
Ferrari - Opsta tema
Re: Ferrari - Opsta tema
Ili ti sve shvatas malo previse bukvalno 
Sent from my SM-G935F
Sent from my SM-G935F
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Ferrari - Opsta tema
Na prodaju Ferrari 250 GT Berlinetta SWB

Prema preliminarnim procenama, novi vlasnik će za ovaj Ferrari 250 GT Berlinetta SWB morati da izdvoji oko 9,5 miliona dolara.
U svetu automobilskih kolekcionara jedan od najpoželjnijih automobila svakako je i Ferrarijev legendarni model 250 GT Berlinetta koji je italijanska fabrika "snova" proizvodila u vreme apsolutne dominacije na automobilskim trkama.

Jedan od 176 proizvedenih primeraka, koji je u potpunosti restauriran 2015. godine, biće ponuđen na aukciji koju će u SAD-u od 10. do 11. marta 2017. godine organizovati aukcijska kuća RM Sotheby's.

Automobil je proizveden 1961. godine, nosi broj šasije 2639GT i opremljen je s drumski orijentisanim paketom Lusso koji u ovom slučaju predstavlja aluminijumski poklopac motora i prtljažnika, prozore koji se mogu spuštati i ventilacione otvore na krovu i blatobranima.

Pokreće ga trolitarski V12 motor Tipo 168B Colombo sa oko 240KS (280KS pri 7.000 o/min u trkačkom izdanju) koji napaja šest Weber karburatora. Za prenos snage na zadnju osovinu je zadužen 4-stepeni menjač, a iza akronima SWB (Short Wheel Base) krije se skraćeno međuosovinsko rastojanje s kojim su u Ferrariju tih godina poboljšavali upravljivost svojih trkačkih automobila.
S obzirom na broj proizvedenih primeraka, ali i sve nagrade koje je ovaj primerak osvojio na različitim izložbama klasičnih automobila, u RM Sotheby's procenjuju da će novi vlasnik morati da izdvoji oko 9,5 miliona dolara, što je i dalje neuporedivo manje od iznosa za koji se na aukcijama prodaju primerci legendarnog Ferrarijevog modela 250 GTO koji je napravljen u samo 39 primeraka.

Prema preliminarnim procenama, novi vlasnik će za ovaj Ferrari 250 GT Berlinetta SWB morati da izdvoji oko 9,5 miliona dolara.
U svetu automobilskih kolekcionara jedan od najpoželjnijih automobila svakako je i Ferrarijev legendarni model 250 GT Berlinetta koji je italijanska fabrika "snova" proizvodila u vreme apsolutne dominacije na automobilskim trkama.

Jedan od 176 proizvedenih primeraka, koji je u potpunosti restauriran 2015. godine, biće ponuđen na aukciji koju će u SAD-u od 10. do 11. marta 2017. godine organizovati aukcijska kuća RM Sotheby's.

Automobil je proizveden 1961. godine, nosi broj šasije 2639GT i opremljen je s drumski orijentisanim paketom Lusso koji u ovom slučaju predstavlja aluminijumski poklopac motora i prtljažnika, prozore koji se mogu spuštati i ventilacione otvore na krovu i blatobranima.

Pokreće ga trolitarski V12 motor Tipo 168B Colombo sa oko 240KS (280KS pri 7.000 o/min u trkačkom izdanju) koji napaja šest Weber karburatora. Za prenos snage na zadnju osovinu je zadužen 4-stepeni menjač, a iza akronima SWB (Short Wheel Base) krije se skraćeno međuosovinsko rastojanje s kojim su u Ferrariju tih godina poboljšavali upravljivost svojih trkačkih automobila.
S obzirom na broj proizvedenih primeraka, ali i sve nagrade koje je ovaj primerak osvojio na različitim izložbama klasičnih automobila, u RM Sotheby's procenjuju da će novi vlasnik morati da izdvoji oko 9,5 miliona dolara, što je i dalje neuporedivo manje od iznosa za koji se na aukcijama prodaju primerci legendarnog Ferrarijevog modela 250 GTO koji je napravljen u samo 39 primeraka.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Ferrari - Opsta tema
Ferrari se prodaje kao alva, kupci spremni da čekaju i do dve godine
Uprkos visokoj ceni i konstantnom rastu proizvodnje, Ferrarijevi automobili se prodaju sve bolje, a termini isporuke su sve duži.
Ferrari nikada nije imao širu gamu modela ni veću proizvodnju. "Nije pomogla" ni turbo tehnologija za koju su mnogi prognozirali da će ubiti Ferrari - prodaja je sve bolja.
Tako je već nekoliko sezona. A najnovije informacije govore da uprkos rastu proizvodnje neće biti bolje. Isto je potvrdio i Herbert Appleroth, šef Ferrarija za Australiju, rekavši da trenutno kupci na svoj Ferrari moraju da čekaju oko godinu dana. Ukoliko međutim sada uplatite za novi GTC4 Lusso T ili neku od verzija 488-ice isporuci se možete nadati tek u 2018. godini.
Uprkos visokoj ceni i konstantnom rastu proizvodnje, Ferrarijevi automobili se prodaju sve bolje, a termini isporuke su sve duži.
Ferrari nikada nije imao širu gamu modela ni veću proizvodnju. "Nije pomogla" ni turbo tehnologija za koju su mnogi prognozirali da će ubiti Ferrari - prodaja je sve bolja.
Tako je već nekoliko sezona. A najnovije informacije govore da uprkos rastu proizvodnje neće biti bolje. Isto je potvrdio i Herbert Appleroth, šef Ferrarija za Australiju, rekavši da trenutno kupci na svoj Ferrari moraju da čekaju oko godinu dana. Ukoliko međutim sada uplatite za novi GTC4 Lusso T ili neku od verzija 488-ice isporuci se možete nadati tek u 2018. godini.
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Ferrari - Opsta tema
Misteriozni Ferrari V12

Manje od mesec dana nakon promocije ekskluzivnog Ferrarija J50 za japansko tržište, pojavile su se i ove slike koje najavljuju novi Ferrari sa V12 motorom.

Za sada nije poznato da li je u pitanju drumski ili trkački model, ali se pretpostavlja da je ovde u pitanju unikatni primerak.

Kako bilo, ostaje pitanje šta se krije pod crvenim velom ali to ćemo saznati tek nakon prezentacije.

Manje od mesec dana nakon promocije ekskluzivnog Ferrarija J50 za japansko tržište, pojavile su se i ove slike koje najavljuju novi Ferrari sa V12 motorom.

Za sada nije poznato da li je u pitanju drumski ili trkački model, ali se pretpostavlja da je ovde u pitanju unikatni primerak.

Kako bilo, ostaje pitanje šta se krije pod crvenim velom ali to ćemo saznati tek nakon prezentacije.
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Ferrari - Opsta tema
Koji k ga je uzeo za 200 km? Za toliko godina prepesacio je 50 puta toliko 
Dusa kida se,kida se na cestice
Kada cujem zvuk X6-ice
Kada cujem zvuk X6-ice
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Ferrari - Opsta tema
Da zaradi pare 
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ferrari - Opsta tema
Pinin - jedini Ferrari ikada sa 4 vrata.
Naravno, samo prototip / concept.



Naravno, samo prototip / concept.

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ferrari - Opsta tema
Ne bih se slozio sa tobom Delija! Mozda je jedini sedan.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Re: Ferrari - Opsta tema
Ja, Bil Gejts i Sultan od Bruneja...








Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ferrari - Opsta tema
To je custom made. Izvedeni iz 456-ice. Karakondzule.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Ferrari - Opsta tema
Ferrari 456 je sada pomalo potcenjen Ferrari, ali zaslužuje da bude na samom vrhu u njihovoj istoriji. Strahovito bitan model za Ferrari, ali i za reinkarniranje čitave jedne, tada skoro izumrle, podkategorije automobila koja je s njim doživela renesansu.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ferrari - Opsta tema
Nisam mislio na 456 da je karakondzula, naopako.
Na te "Frankenstajne" sam mislio.
Na te "Frankenstajne" sam mislio.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...






