To sa luftom je standardno za volan sa pužem (zato su svi prešli na zupčastu letvu). Još gore je kad takav volan ima servo, kao recimo neki traktori, ili Ford Crown Victoria do 2000. godine.dag81 napisao:Nema cega da ti bude zao. Grejanje radi i zimi i leti, ako zaslajfujes ode prirubnica, max brzina oko 105 110, trosi dosta za gabarite tipa 7 8l mozda i vise, luft volana 30stepeni na obe strane, patos kremenko itd itd.
Za danasnje pojmove krs, pa i pre 20god kad smo ga imali.
 
   
   
 Meni je žao što nisam probao Citroen Dijanu (prodali smo je kad sam imao oko 10 godina). Ona ima obrnut problem sa grejanjem - zimi je jako slabo, zbog vazdušnog hlađenja i platnenog krova. Poslednja verzija (32 ks) može da nabije 120 km/h, ali je optimalna putna brzina oko 80. Kaže ćale da do mora i nazad nije trošila preko 6 l / 100 km.
Patos (i sve ostalo) je takođe korodiralo velikom brzinom, ali je za to verovatno zaslužan nekvalitetan domaći lim (proizvodio ju je Cimos iz Kopra). Verujem da su francuske bile bolje i dugotrajnije.
 
        



 ). Verovatno razvaljena letva volana ili tako nešto. Usrao sam se živ prvih par kilometara dok se nisam navikao. Auto iz čista mira dok voziš pravo samo odjednom ode levo ili desno pa mu moraš svako malo "kontrirati" volanom da ostaneš na pravcu...
 ). Verovatno razvaljena letva volana ili tako nešto. Usrao sam se živ prvih par kilometara dok se nisam navikao. Auto iz čista mira dok voziš pravo samo odjednom ode levo ili desno pa mu moraš svako malo "kontrirati" volanom da ostaneš na pravcu...  



 
  



 zvao amss i ovi mu rekli da ga gurne u toplu garazu na par sati
 zvao amss i ovi mu rekli da ga gurne u toplu garazu na par sati  tako je i uradio i sve bilo ok, jedva nasao kod mestana garazu na par sati
 tako je i uradio i sve bilo ok, jedva nasao kod mestana garazu na par sati 