Nemaju,u pravu si,imaju bolje
Opel Astra Sedan & facelift
Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada
A klasa,Bmw 1...
Nemaju,u pravu si,imaju bolje
Nemaju,u pravu si,imaju bolje
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada
pa kava praksa, da te nije odusevio u insigniji jer je u klasi sa konkurencijom, pa naravno da je u klasi motora od 2.0 najnovije generacije, sta si ocekivao da ide ko 30. v6
edit: zaista je lepo porediti opela sa bmw om, tome se i tezi...
edit: zaista je lepo porediti opela sa bmw om, tome se i tezi...

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada
A vreme na Nirburgringu...? 
Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada
Kao sto je Markoni rekao, ide u klasi TDI-ja 170 i mjeta. I u passatu ce se naci TDI biturbo od sredine 2013, mada i od tog motora ne treba ocekivati cuda.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada
@kvcali
Naravno da nisam ocekivao, nisam retard...
Ocekivao sam da osetim svu tu tehnologiju za volanom, koja se u ovakvim tekstovima koje stalno postavljas velica i predstavlja kao nesto najbolje trenutno, a u praksi je skroz u proseku klase... A ono sto bi trebalo biti u proseku (CDTI 160 KS) je ispod proseka, odnosno u rangu motora od 140 KS ostatka klase...
Kad vec spominjes V6 malo sam se razocarao i sa Insigniom OPC kada sam je vozio, al rekoh mozda se tripujem, veliki auto, ne oseca se brzina... A onda sa covekom koji je sad vozi uporedim sa mojim bivsim FRom, i dodjemo do toga da smo egal i to FR sa 3 coveka a Insignia sa vozacem... Sve je to super ovako na oko, i u ovim promo tekstovima, a kada treba da se na delu pokaze onda "tabula rasa"...
Da me ne shvatis pogresno, svidjaju se meni ta kola, i vozio bi ih za neke normalne pare, ali s' obzirom da sam ih sve provozao mogu da izvucem neki zakljucak i uvidim gde je ko...
Tapatalk Post
Naravno da nisam ocekivao, nisam retard...
Kad vec spominjes V6 malo sam se razocarao i sa Insigniom OPC kada sam je vozio, al rekoh mozda se tripujem, veliki auto, ne oseca se brzina... A onda sa covekom koji je sad vozi uporedim sa mojim bivsim FRom, i dodjemo do toga da smo egal i to FR sa 3 coveka a Insignia sa vozacem... Sve je to super ovako na oko, i u ovim promo tekstovima, a kada treba da se na delu pokaze onda "tabula rasa"...
Da me ne shvatis pogresno, svidjaju se meni ta kola, i vozio bi ih za neke normalne pare, ali s' obzirom da sam ih sve provozao mogu da izvucem neki zakljucak i uvidim gde je ko...
Tapatalk Post
Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada
Pa koliko ja vidim, ta "nova" tehnologija treba da pruzi veci uzitak u voznji i lakocu na malim obrtajima, a ne neke sportske perfomanse. I moja astra moze da zategne te max brzine kada bi joj se skinula blokada, a stara tehnologija je u pitanju.
Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada
I svuda pise sport, sport, sport?kvcali napisao:Ni jedan drugi brend u segmentu kompaktnih modela ne nudi ovako širok izbor visokoperformantnih dizel motora.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Opel Astra Sedan & facelift
Bila je vec diskusija (mislim na starom forumu) o tom motoru i slozili smo se da nije apsolutno nikakva senzacija kako Opel najavljuje. Cak su i deklarisani "konji" pomalo sumljivi jer konkurencija postize iste ili bolje performanse sa "slabijim" motorima 
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Astra Sedan & facelift
Ko sto rece nikaragve jbt. pa ovo se moze voziti na leru 

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Opel Astra Sedan & facelift
Mnogo užitaka u vožnji pruža puno Nm na jako niskim obrtajima. Dapače, velika elastičnost mašine više znači na stazi, nego mnogo konja. Godinama sam vozio JTD sa svega 80 konjića, ali maksimalni obrtni moment je bio već na 1500rpm, a poprilično ga je bilo i na 1200.
Posle mu je nedostajalo snage, pa nije neke vajde bilo ikad terati preko 2500 sem u 5oj na otvorenom putu. Tu bi se savršeno uklopila druga turbinica, tako da mogu da zamislim samo koliko ovo lepo ide.
Sigurno je zabavan za sve pare.
Posle mu je nedostajalo snage, pa nije neke vajde bilo ikad terati preko 2500 sem u 5oj na otvorenom putu. Tu bi se savršeno uklopila druga turbinica, tako da mogu da zamislim samo koliko ovo lepo ide.
Sigurno je zabavan za sve pare.
- Uroš S.
- Postovi: 11029
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Opel Astra Sedan & facelift
Ne znam koje su vrednosti za dizele ali modetnim turbo benzincima nije neobicno da maks. obrtni bude i na manje od 1500 rpm i to s jednom turbinom, tako da mi 1250 za dizela sa dve i ne zvuci kao neki uber spektakularni rezultat. Ovo zvuci odlicno, i definitivno bih voleo nesto slicno pod haubom, moderno i napredno, dobro je i sa te strane sto ce konkurencija uskoro poceti da ubacuje slicno u C segment. sve u svemu, kakve su brojke ubrzanja?
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Astra Sedan & facelift

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Opel Astra Sedan & facelift
Pre 15-ak dana sam imao priliku da provozam Astru 2.0 cdti sa 165 ks (ecoflex) i automatskim menjačem. Meni se čini da ide za sve novce. Ono što mi se naročito dopalo je upravo menjač koji je izuzetno brz. 
Re: Opel Astra Sedan & facelift
Trebao bi da bude 6-obrzinski automatik... Nije los.
Ima boljih,ali ima i mnogo gorih.
Reno-ov i VW-ov su sigurno bolji, sa duplim kvacilima...
Ima boljih,ali ima i mnogo gorih.
Reno-ov i VW-ov su sigurno bolji, sa duplim kvacilima...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada
Dobro to sto pise sport, sport, ..., je vise marketing.Dusan napisao:![]()
I svuda pise sport, sport, sport?kvcali napisao:Ni jedan drugi brend u segmentu kompaktnih modela ne nudi ovako širok izbor visokoperformantnih dizel motora.
Visokoperformantnih dizel, pa zapravo i ima visoke perfomanse. Pogledaj samo 10g unazad kakvi su dizeli bili do 2000cc. Taj sigurno spada u visokoperformantni sa 195ks i 400Nm, ne znam koliko uopste agregata ima sa slicnim perfomansama do 2000cc? Kod svakog proizvodjaca po jedan. Nije to nesto svakodnevno, kao 1.6 benzinci
To je i mene uvek zanimalo, da li postoji neki jedinstven nacin kod svih za deklarisanje snage ili je i to postao marketing?Floyd napisao:Bila je vec diskusija (mislim na starom forumu) o tom motoru i slozili smo se da nije apsolutno nikakva senzacija kako Opel najavljuje. Cak su i deklarisani "konji" pomalo sumljivi jer konkurencija postize iste ili bolje performanse sa "slabijim" motorima
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sem motora dosta toga zavisi i od menjaca, a i samog automobila, kakve ce perfomanse biti. Pa 100ks nije isto u dva razlicita auta.