Sent from my D6603 using Tapatalk
BMW 5 (G30) 2017
Re: BMW 5 (G30) 2017
Snasao bih se ja vec nekako gde da stisnem 
Sent from my D6603 using Tapatalk
Sent from my D6603 using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: BMW 5 (G30) 2017
Je l' na navak-u? 
- shandu90
- Postovi: 13547
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW 5 (G30) 2017
Na Ibarskoj
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
GT-jac, bice mnogo dobar.


Re: BMW 5 (G30) 2017
Koliko mi je limuzina dobra, toliko mi je GT odvratan.
Sigurno dobro auto, ali po meni bas ruzno. Barem zadnji model i trice i petice.
Sigurno dobro auto, ali po meni bas ruzno. Barem zadnji model i trice i petice.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
Estetski - blagi uzas.
Funkcionalno je dobra stvar.
Funkcionalno je dobra stvar.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW 5 (G30) 2017
GT je super.
Nadam se da će biti i 5 kupe.
Nadam se da će biti i 5 kupe.
Re: BMW 5 (G30) 2017
FL f10 GT mi je odlican 
Re: BMW 5 (G30) 2017
Svaki je odlican 
Re: BMW 5 (G30) 2017
F07 nije F10 
Ja bih ga uzeo pre karavana a verovatno i pre limuzine.
Ja bih ga uzeo pre karavana a verovatno i pre limuzine.
Re: BMW 5 (G30) 2017
I pre SUV-a.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Pa sad... 
Što se tiče dinamike, SUV je jako loš ali ne postoji komforniji segment.
Što se tiče dinamike, SUV je jako loš ali ne postoji komforniji segment.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ne zaostaje GT za njim po pitanju komfora.
Nije toliko visok pa se manje ljulja i generalno se vozac manje ljulja sto utice na komfor.
E sad, kod mog BMW jos nije tako dobro znao da pravi tenkove pa su ga morali dobro ukrutiti da bi dobro drzao na putu te je tvrd preko rupa, medjutim novi GT treba i bolje da upija rupe od SUV-a sa istim tockovima. Nizi je auto pa ne mora da bude tako tvrdo vesanje.
Sto se prostora unutra tice, nisam siguran koji pobedjuje, slicni su veoma.
Nije toliko visok pa se manje ljulja i generalno se vozac manje ljulja sto utice na komfor.
E sad, kod mog BMW jos nije tako dobro znao da pravi tenkove pa su ga morali dobro ukrutiti da bi dobro drzao na putu te je tvrd preko rupa, medjutim novi GT treba i bolje da upija rupe od SUV-a sa istim tockovima. Nizi je auto pa ne mora da bude tako tvrdo vesanje.
Sto se prostora unutra tice, nisam siguran koji pobedjuje, slicni su veoma.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Mislio sam na prostor u kabini, visoko sedenje i ravan pod pozadi, što omogućava da se komforno voze tri osobe. Kod mene je na zadnjoj klupi bukvalno kao u dnevnoj sobi... prostrano i svetlo 
Ljuljanje nije izraženo osim ako ne voziš žustrije po krivinama.
Tvoj GT je pozadi isto super ali mi je F10 skoro isto kao i F30.
Ljuljanje nije izraženo osim ako ne voziš žustrije po krivinama.
Tvoj GT je pozadi isto super ali mi je F10 skoro isto kao i F30.
Re: BMW 5 (G30) 2017


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
