BMW 5 (G30) 2017
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
Pa gde Nemce i zutace u istu recenicu?

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- dag81
- Postovi: 7603
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
Kakva ostrascenost za FL.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: BMW 5 (G30) 2017
Nisi trebao da izazivasNexT napisao:Saudijevci vratite se, sve vam je oprosteno
Novi A6 C8 kada bude izasao sve ovo ce biti korak iza. Radi se na Prologue conceptu i enterijer i exterijer.

Re: BMW 5 (G30) 2017
Aj ne zahebavaj mozemo odmah da se kladimo da nece ni liciti na ovo sto si sad okacio.
Pride je ovo kupe s dvoje vrata.
Pride je ovo kupe s dvoje vrata.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Laksa, kada je jeftinija, enterijer je vise u klasi Hyundai Equosa, nego u klasi E premium segmenta, svuda jeftina piknik plastika.Laki021 napisao: Petica je laksa, brza, ekonomicnija, aerodinamicnija, jednom recju pokidala ma koliko se vi pravili ludi da to priznate, pride jos izgleda zapanjujuce.
Drugo, tih 40-85kg inicijalne razlike nema veze sa vozilom koje se na kraju proda.
Mercedes dolazi bolje opremljen i sa boljim materijalima, normalno da je i tezi.
Na svim testovima govore kako je pojam tisine, da je nerealno tih auto, sto znaci vrhunska izolacija, koja dodaje kilograme, a Bmw prodaje jeftinog plastikanera za dosta vise para, sve preko marketinga zvanog "kriza srednjih godina": "Nemoj da te lazu, nisi ti penzos, ti si mladi pastuv, jebac presretac i samo za tebe nas adrenalinski zavisniku, evo limuzine od 5 metara".
E220d, koji je brzi i jaci od 520d, trosi manje od istog i ima manju emisiju CO2, pogotovo u 4x4 verziji, a sa tim motorima se proda oko 60% E segmenta.
To je naravno, ako zaista uzimamo fabricke podatke za ozbiljno.
Aerodinamicnija je za 0.01cd, sto je ekstremno decije uopste i pominjati, a vidim da se i oni time hvale, kao da u najmanju ruku ostali imaju 1 cd vise.
Sve ispod 0.05cd nema sanse da se primeti, niti bilo kako odrazi ni u ludilu.
@Delija, pa kada Nemci pocnu da lice na zutace, jebiga...
Raki, samo ako krenu RWD da prave, bez toga ce uvek biti treci, pa makar ga od zlata pravili
Niti ima udobnost, niti ima voznu dinamiku.
Par ljudi koji su vozili ozbiljna kola ceo zivot, i MB i Bmw se slozilo sa mnom, da je Audi c7 zaista dosta iza kada je voznja u pitanju, dok je sve ostalo super.
Jedan od njih je i vlasnik jednog lepog 3.0 tdi quattro-a
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Sta je opklada ?Laki021 napisao:Aj ne zahebavaj mozemo odmah da se kladimo da nece ni liciti na ovo sto si sad okacio.
Pride je ovo kupe s dvoje vrata.
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: BMW 5 (G30) 2017
https://www.youtube.com/watch?v=2R9bUewskUo
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ne da im se da pobegnu od Bengle-a i e90-ice iz 2005. godine, pa to ti je 
Pokusaj spajanja tih ostrih linija sa danasnjim elegantnim linijama je doveo do tragicnog rezultata, da enterijer bude nalickana, a jeftinija verzija enterijera iz trojke pre 11 godina
Cisto poredjenja radi, e90 ima metalne samaraljke
Jako lepo poredjenje slicnih boja enterijera, da se vidi koliko ne postoji jeftin detalj u e klasi i skup u petici
Pokusaj spajanja tih ostrih linija sa danasnjim elegantnim linijama je doveo do tragicnog rezultata, da enterijer bude nalickana, a jeftinija verzija enterijera iz trojke pre 11 godina
Cisto poredjenja radi, e90 ima metalne samaraljke
Jako lepo poredjenje slicnih boja enterijera, da se vidi koliko ne postoji jeftin detalj u e klasi i skup u petici
Poslednja izmena od Xepoj87 u 21 Okt 2016, 23:04, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Fantasticna je petica, nadmasila je i najludja ocekivanja.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Jako dobar izbor reciLaki021 napisao:Fantasticna je petica, nadmasila je i najludja ocekivanja.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Banglova Petica je došla kao odličan međukorak koji je sprečio utapanje u već viđeno.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: BMW 5 (G30) 2017
Slican fazon Appleu, posle Steve ne znaju sta ce dalje dizajnerski, pa se onda samo znoje, a nikada nece biti dobri kao 3, 4 i 5 
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Heroj, forum bi bio dosadan bez tebe 
Stvarno uzivam u nasim diskusijama, pogotovo kad oboje pocnemo da preterujemo
A za Apple nema zime, sledece godine ce da opet naprave revoluciju ubacivanje AMOLED ekrana
Stvarno uzivam u nasim diskusijama, pogotovo kad oboje pocnemo da preterujemo
A za Apple nema zime, sledece godine ce da opet naprave revoluciju ubacivanje AMOLED ekrana
Re: BMW 5 (G30) 2017
Meni je Iphone 4 i dalje pojam telefona, dizajnerski je sve kara u odnosu na to, ne samo Apple 
Note 4 je bio jako lepo osvezenje na trzistu, a sve ovo ostalo je drugacije, ali nikakva revolucija.
Kada sam probao Note 4 u radnji, tada sam Samsung prihvatio kao proizvodjaca telefona
Note 4 je bio jako lepo osvezenje na trzistu, a sve ovo ostalo je drugacije, ali nikakva revolucija.
Kada sam probao Note 4 u radnji, tada sam Samsung prihvatio kao proizvodjaca telefona
Poslednja izmena od Xepoj87 u 21 Okt 2016, 23:31, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.