Motivacija za vadjenje je bila metoda "pokusaja i popusaja" prilikom trazenja uzroka problema
Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROSNJA!
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Ne citas pazljivo - problem je postojao i pre toga, a ostao je i nakon te "operacije".
Motivacija za vadjenje je bila metoda "pokusaja i popusaja" prilikom trazenja uzroka problema
Motivacija za vadjenje je bila metoda "pokusaja i popusaja" prilikom trazenja uzroka problema
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
delija,
A sta je tacno. Kada vec nisi naveo nikakvo objasnjenje.
Inace, jeste tacno uvek bilo do sada kod svih elektronskih sistema ubrizgavanja goriva.
A sta je tacno. Kada vec nisi naveo nikakvo objasnjenje.
Inace, jeste tacno uvek bilo do sada kod svih elektronskih sistema ubrizgavanja goriva.
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Dijagnostikom jedino sto mi je utvrdjeno i pokazano to je da je dpf skoro totalno zapusen. Kad su mi ga izvadili video sam na sta lici. I rekli su da je to moguci problem...ftj napisao:Nesto definitivno nije u redu jer bord u skodi generalno gadja u 0.1 L. Ja bih resenje trazio u tom vadjenju dpfa, mislim otkud uopste ideja za tako nesto? Nije to bas tako jednostavna stvar da bi se radila tek tako.
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
DPF ti je i zapušen zbog tolike potrošnje. Baca živo gorivo, sigurno i smrdi, dimi i sl.
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Verovao ili ne nije ni smrdeo ni dimioEra napisao:DPF ti je i zapušen zbog tolike potrošnje. Baca živo gorivo, sigurno i smrdi, dimi i sl.
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Da li je moguce da je greska do chipa a da opet bord to ne pokazuje, mislim ne pokazuje potrosnju???Era napisao:Ne razumem se preterano u te savremene dizele, ali samo da ti napomenem da je moj drugar imao sličan problem. A posle ko zna koliko bačenih evra, utvrđeno je da je auto "čipovan" i to je bio uzrok problema, koji nije ni jedna dijagnostika prepoznala. Ne znam kako je problem otklonio, ali sad je OK.
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Da upravo tako je i bilo. Tim čipom se bave razni šusteri.
Poslednja izmena od Era u 21 Jul 2016, 23:30, izmenjeno 1 put ukupno.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Poenta je u tome da se uopste ne vrsi merenje (ne koristi se maseni merac protoka goriva), vec kalkulacija bazirana na specifikacijama dizni i merenjima drugih senzora.ljubitelj napisao:delija,
A sta je tacno. Kada vec nisi naveo nikakvo objasnjenje.
Inace, jeste tacno uvek bilo do sada kod svih elektronskih sistema ubrizgavanja goriva.
Sta ces bolji primer od ove teme? Hoces da kazes da njemu pola goriva iscuri napolje, a da nije proslo kroz dizne?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Dizne se kalibrišu i kodiraju. ECU tačno meri samo kod dizne koja ne odstupa od koda. Čim krene odstupanje BC kreće da greši.ljubitelj napisao:delija,
A sta je tacno. Kada vec nisi naveo nikakvo objasnjenje.
Inace, jeste tacno uvek bilo do sada kod svih elektronskih sistema ubrizgavanja goriva.
Na kraju krajeva, čak mislim da je kalkulacija na BC uvek aproksimacija, ne tačno merenje koliko goriva je prošlo kroz diznu. Takoreći kroz nju prolazi mnogo više goriva nego što ona ispljune, a višak se vraća u rezervoar.
Povećana potrošnja je najčešće vezana za dizne i neke od senzora protoka vazduha. Može da bude i krš mapa problem, ali kod tebe problem postoji još od pre remapa. Mada, ne znaš da li je auto kupljen već čipovan nekom krš mapom koju si zamenio drugim kršom.
Mada, ne mislim da je to. Ja bih probao sa senzorima vazduha, MAP, MAF ili već šta postoji kod Škode.
Može da se desi da misli da dobija više vazduha i da zbog toga naliva više goriva. Možda imaš neku rupu u usisu, na crevima, na interkuleru.
Tapatalk
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Ja koliko sam skontao da on ga nije chipovao vec ako je cipovan onda je kod prethodnog vlasnika, dok je on samo odradio dpf uklanjanje i iskljucivanje.
Trebalo bi otici i ucitati defaultnu mapu pa videti rezultate, ako je to radjeno kod onih sustera od 50 evra onda mogu misliti kakvi su rezultati.
Trebalo bi otici i ucitati defaultnu mapu pa videti rezultate, ako je to radjeno kod onih sustera od 50 evra onda mogu misliti kakvi su rezultati.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32548
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Kod dobrog dijagnostičara koji poznaje te motore u dušu. Recimo kod Draška, on radi elektroniku i ako je tu negde problem verovatno će ga naći.
Tapatalk @ Desire 626
Tapatalk @ Desire 626
Posetite www.garaza.rs !
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Ja bih prvo uradio update software-a u ovlascenom servisu. E sad, posle njega bi morao pravo kod nekoga da ti softverski iskljuci DPF ponovo. Cisto da iskljucis mogucnost da je auto cipovan. Ili kod nekoga ko moze da ti ocita logove u toku voznje i na osnovu pritiska turba i paljenja vidi da li je menjana mapa.
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Ako sam dobro razumeo, ako ga odvezem u ovlasceni servis i oni mi ga vrate na fabricki software to automatski onda vrati i ovo sto sam radio na dpf-u???
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Tako je.
Biće problem ako DPF senzori ne postoje. Ako je samo izbušen DPF, a senzori su ostali gde su, ispravni, onda nećeš imati nikakav problem. U svakom slučaju treba ponovo odjaviti DPF iz ECU.
Jedna od opcija je takođe da kod nekog ko ima dobre mape odradiš ponovo remap + dpf off. Ivan je to radio kod Novaspeed, mislim da već duže vreme vozi Superb kao tvoj bez problema sa njihovom mapom.
Biće problem ako DPF senzori ne postoje. Ako je samo izbušen DPF, a senzori su ostali gde su, ispravni, onda nećeš imati nikakav problem. U svakom slučaju treba ponovo odjaviti DPF iz ECU.
Jedna od opcija je takođe da kod nekog ko ima dobre mape odradiš ponovo remap + dpf off. Ivan je to radio kod Novaspeed, mislim da već duže vreme vozi Superb kao tvoj bez problema sa njihovom mapom.
Re: Skoda Superb 2008god 2.0 TDI CR 125kw DSG PROBLEM POTROS
Odakle ti ideja da se koristi maseni merac protoka goriva? Niti je pominjan niti se tako radi.Delija napisao:Poenta je u tome da se uopste ne vrsi merenje (ne koristi se maseni merac protoka goriva), vec kalkulacija bazirana na specifikacijama dizni i merenjima drugih senzora.ljubitelj napisao:delija,
A sta je tacno. Kada vec nisi naveo nikakvo objasnjenje.
Inace, jeste tacno uvek bilo do sada kod svih elektronskih sistema ubrizgavanja goriva.
Sta ces bolji primer od ove teme? Hoces da kazes da njemu pola goriva iscuri napolje, a da nije proslo kroz dizne?
Lepo sam napisao, potrosnja goriva se meri preko dizni, i bord kompjuter pokazuje taj izracunati podatak. (pritisak goriva, vreme otvorenosti dizne= kolicina goriva)
Ovako je zadnjih 30godina sistem kod komon rejl ubrizgavanja.
Naravno da mu gorivo ispcuri napolje ili negde van dizni jer nije evidentirano da je proslo kroz dizne.
Sve sto je proslo kroz dizne je podatak vidljiv na BC.
Dizne su kalibrisane i taj podatak je poznat ECU. ECU prikazuje stanje a to znaci ako dizne odstupaju tacno toliko odstupanje ce biti zabelezeno sa BC.nidza napisao: Dizne se kalibrišu i kodiraju. ECU tačno meri samo kod dizne koja ne odstupa od koda. Čim krene odstupanje BC kreće da greši.
Na kraju krajeva, čak mislim da je kalkulacija na BC uvek aproksimacija, ne tačno merenje koliko goriva je prošlo kroz diznu. Takoreći kroz nju prolazi mnogo više goriva nego što ona ispljune, a višak se vraća u rezervoar.
BC je prosta glupa matematicka sprava, i radi veoma jednostavno.
Iz podatka o pritisku(+temperaturi goriva) i vremenu izracuna masu goriva.
Pritisak i temperatura definisu zapreminu. Zapremina i vreme definisu proteklu kolicinu i uz pozntu gustinu dobije se masa goriva.
Na osnovu toga i radi regulacija ubrizgavanja jer uvek tacno zna sta je uslo u cilindar, masu goriva i masu vazduha.
Jedini podatak koji nedostaje u merenju je gustina goriva ali to je poznat podatak definisan u EN standardu goriva i koji se uzima kao tabelarna poznata vrednost.
Mozda sada i taj senzor stavljaju radi povecanja preciznosti kalkulacije ubrizgavanja prema mesavini usustog goriva, opisani EFI komont rejl sistem je dobro poznat vise decenija, recimo Saab 9000 iz 1985. ima gore opisani BC.
VDO je nudio BC jos 70tih godina kao dodatnu opremu. malo drugacijeg nacina rada.
Najjednostavnija matematika koju svako od nas poznaje je dovoljna za ono sto BC prikaze.
BC je onoliko tacan koliko su tacni senzori koji prikupe podatak.
Kroz diznu prodje tacno onoliko goriva koje udje u cilindarr motora, niti vise niti manje od onoga sto zabelezi BC.
To sto ti mislis je preliv koji se vraca van dizne, i nema veze sa protokom kroz diznu, to je tok goriva ka rezervoaru za vreme dok je dizna zatvorena (iskljucena struja).
To ne zanima niti ECU iti BC, samo deo goriva koji udje u brizgaljku i prodje kroz diznu kada se otvori.
Poslednja izmena od ljubitelj u 22 Jul 2016, 09:39, izmenjeno 1 put ukupno.
