E sad bemliga... bio je ispred mene, više mi je ličio na ovaj gornji tj. novi, mada ako kažete da tako nema razloga da sumnjam ... Nego reko' da ipak pitam.grujicd napisao:Nova generacija je u Evropi počela da se prodaje pre mesec-dva. Taj sigurno nisi video. Heinz kaže da ga neće ni biti:
Honda - opšta tema
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Honda - opšta tema
Širim haos!
- Kuzmanovic
- Postovi: 15307
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Honda - opšta tema
Manje brufena Masteru. 
Sent from my Tapatalk using Alcatel One Touch Idol
Sent from my Tapatalk using Alcatel One Touch Idol
- grujicd
- Postovi: 9159
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Honda - opšta tema
Taj novi model se već više od godinu dana prodaje u ostatku sveta. Teoretski je moguće da ga je neko dovezao iz Amerike ili Azije ali nije baš tip automobila sa kojim se izvode takve egzibicije.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Honda - opšta tema
Teško. Moguće da je neki ristajl prethodnog. Ne razumem se u Honde baš previše.
@Kuzmanović

@Kuzmanović
Širim haos!
Re: Honda - opšta tema
Video ga u Maxiju 100% 
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Honda - opšta tema
Jok u Omladinskih brigada semafor kod bivše Ideje. Možda je Mišković testirao novi model. 
Sent using Tapatalk
Sent using Tapatalk
Širim haos!
Honda

Automakers entrenched in fuel cell hydrogen are succumbing to physics and going electric
http://electrek.co/2016/04/26/automaker ... -vehicles/
- Ji 4Tze
- Postovi: 8237
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Tesla automobili
Nešto su pobrkali, banalizovali... koliko znam, Honda ima malo drugačije planove


FCV bi trebalo da bude u obe opcije, i HPV i EVWhy is Honda working on Smart Hydrogen Stations (SHSs) that create hydrogen, and not just FCVs?FCVs cannot run without hydrogen. The Japanese government is leading the push towards a hydrogen society, beginning with four major cities. The commercial hydrogen station business can only work if there are enough FCVs to use the stations, so other areas need some way to have access to hydrogen. That is why Honda has developed the SHS, a completely-packaged hydrogen station.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Tesla automobili
Pazi ovo je Musk twitovao naravno da malo navlaci na njegovu stranu ali ne znam na sta tacno mislis, mozes li pojasniti malo, tim pre sto mi ovaj tekst deluje da nema veze sa pricom.
I sta ce FC u HPV, nisam siguran ni da sam ispratio skracenice
I sta ce FC u HPV, nisam siguran ni da sam ispratio skracenice
- Ji 4Tze
- Postovi: 8237
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Tesla automobili
FCV - model automobila, HPV - hidrogen powered vehicle.
Honda hoće da potpuno zaobiđe CO2 emisiju i u proizvodnji struje koja se dalje koristi za hidrolizu.
Jer ako prodaju 30 miliona agregata godišnje, to je dosta zagađivača.
Npr. kući imaš generator stanicu koja pravi struju, solarna, na gas ili vodonik a onda puniš noću auto koji sutradan koristiš. To bi bila EV opcija. Ili preko dana pravi struju od solarnih panela koja se koristi za hidrolizu i ujutru imaš dovoljno goriva za dnevnu vožnju.
U odnosu na FCX Clarity, prilično je smanjeni gabaritima pogona, rezervoar goriva, te sada ima normalnih 5 mesta za sedenje. Napisaću više s kompa, da ne jurim linkove sa opisima preko telefona.
Svakako je problem u dostupnosti gorivom - to je jedan od razloga što su razvili nov model koji može da se koristi i kao generator za kućnu el.energiju.
Honda hoće da potpuno zaobiđe CO2 emisiju i u proizvodnji struje koja se dalje koristi za hidrolizu.
Jer ako prodaju 30 miliona agregata godišnje, to je dosta zagađivača.
Npr. kući imaš generator stanicu koja pravi struju, solarna, na gas ili vodonik a onda puniš noću auto koji sutradan koristiš. To bi bila EV opcija. Ili preko dana pravi struju od solarnih panela koja se koristi za hidrolizu i ujutru imaš dovoljno goriva za dnevnu vožnju.
U odnosu na FCX Clarity, prilično je smanjeni gabaritima pogona, rezervoar goriva, te sada ima normalnih 5 mesta za sedenje. Napisaću više s kompa, da ne jurim linkove sa opisima preko telefona.
Svakako je problem u dostupnosti gorivom - to je jedan od razloga što su razvili nov model koji može da se koristi i kao generator za kućnu el.energiju.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Tesla automobili
OK, ali kako to utice na tvrdnju koju su izneli da je ukupna efikasnost EV 69% a FCV 23%? Struja je u oba slucaja proizvedena solarnim panelima, samo sto ti za vodonicni auto treba 3x vise solarnih panela.
Nisam skontao da je FCV model automobila, mislio sam da je to Fuel Cell Vehicle
Nisam skontao da je FCV model automobila, mislio sam da je to Fuel Cell Vehicle
- Ji 4Tze
- Postovi: 8237
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Tesla automobili
Pobrkao sam sa ovim novim modelom, Clarity... Stari je imao skraćenicu.
EV vuče struju iz mreže. Honda hoće da proda priču da sâm praviš struju.
Procente ne mogu da komentarišem, nisam ih uzimao u obzir. Tehnički, FCV gubi, vodonik je višak.
EV - Praviš struju - staviš u auto - voziš.
FCV - Praviš struju - hidroliza - vodonik zguraš u auto - voziš - vodu vratiš na hidrolizu.
S tim da u drugom slučaju ne zavisiš od mreže, imaš svoj generator.
EV vuče struju iz mreže. Honda hoće da proda priču da sâm praviš struju.
Procente ne mogu da komentarišem, nisam ih uzimao u obzir. Tehnički, FCV gubi, vodonik je višak.
EV - Praviš struju - staviš u auto - voziš.
FCV - Praviš struju - hidroliza - vodonik zguraš u auto - voziš - vodu vratiš na hidrolizu.
S tim da u drugom slučaju ne zavisiš od mreže, imaš svoj generator.
Boringly average, but also perfect for school run mums
- Ji 4Tze
- Postovi: 8237
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Tesla automobili

vidiš, Honda to zamišlja nekako više "samoodrživo" nego EV
On a full tank of hydrogen, FCVs can travel roughly the same distance as gasoline vehicles. FCVs are hoped to be the ultimate clean cars, the cars of the future.

https://www.youtube.com/watch?v=a5_fwgSAZZc
http://www.honda.co.jp/shs/
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Tesla automobili
Pa ne znam, ne vidim prednost toga sto nema mreze i ona racunica iz mog posta koju sam preneo stoji (brojevi jesu realni), a mislim da je to najvaznije.
Sad da li ces ti imati solarne panele i vetrenjace pa mrezu izmedju ili ne to zaista nije bitno u ukupnoj prici i globalnoj slici. Najbitnije u svemu je da je EV oko 3x efikasniji kad se sve uzme u obzir. Mogli su oni biti i jos malo bezobrazniji u toj racunici pa npr reci da ako punis auto kuci direktno sa solarnog panela ne bi imao ni onih 10% prenosnih gubitaka pa izvuci efikasnost elektricnog auta jos vise.
Prednsoti vodonika su pre svega brzo punjenje i veca autonomija, nije za baciti. Pride pretpostavljam da je i cela ta skalamerija ukupno znatno laksa od baterija sto osetno smanjuje masu vozila, sto opet nije nebitno. Sa cenom vozila ne znam kako stojimo (verovatno je FCV jeftiniji od EV sa pristojnim dometom), a treba uzeti u obzir i energiju potrebnu za proizvodnju cisto EV i FCV vozila, ovde je verovatno prednost opet na strani FCV.
Sad da li ces ti imati solarne panele i vetrenjace pa mrezu izmedju ili ne to zaista nije bitno u ukupnoj prici i globalnoj slici. Najbitnije u svemu je da je EV oko 3x efikasniji kad se sve uzme u obzir. Mogli su oni biti i jos malo bezobrazniji u toj racunici pa npr reci da ako punis auto kuci direktno sa solarnog panela ne bi imao ni onih 10% prenosnih gubitaka pa izvuci efikasnost elektricnog auta jos vise.
Prednsoti vodonika su pre svega brzo punjenje i veca autonomija, nije za baciti. Pride pretpostavljam da je i cela ta skalamerija ukupno znatno laksa od baterija sto osetno smanjuje masu vozila, sto opet nije nebitno. Sa cenom vozila ne znam kako stojimo (verovatno je FCV jeftiniji od EV sa pristojnim dometom), a treba uzeti u obzir i energiju potrebnu za proizvodnju cisto EV i FCV vozila, ovde je verovatno prednost opet na strani FCV.
Re: Tesla automobili
Osim o "samoodrživom", može li Honda da razmisli i o lepom?

