Cuti, uzeo sam slobodan dan da bih otisao.Cp6uH napisao:glup termin od 11-16
Testovi automobila - Opšta tema o modelima
- 
				Ogi
 - Banned
 - Postovi: 11254
 - Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
 - Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
 - Lokacija: Beograd
 
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
- Misha
 - Postovi: 3684
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
 - Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
 - Lokacija: Novi Sad
 
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Sada ima u ponudi RAV4 2.0 D4D 4X4McGruja napisao:2.0 D4d RAV mislim da nema u 4x4 verziji, bar nije bilo letos
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
			
						- Cp6uH
 - Postovi: 1155
 - Pridružio se: 28 Jan 2013, 13:50
 - Garaža: Toyota Corolla TSn
 - Lokacija: Beograd
 - Kontakt:
 
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Nisam mogao da uzmem slobodan dan, zato je glupOgi napisao:Cuti, uzeo sam slobodan dan da bih otisao.Cp6uH napisao:glup termin od 11-16
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Danas sam se druzio sam BMWom X1. Sve u svemu nisam ga mnogo vozio da bi mogao da steknem neke detaljnije utiske, ali sam sve ukupno presao oko 50tak km po gradu i na autoputevima. Auto je bio prakticno nov - imao je 240km na satu, pogon na sva 4 tocka, benzinac 2.0 - 190ks i automatski menjac. Prvo dve stvari koje su me jako iznenadile sto je poprilicno mali - u poredjenju sa mojom 3, a druga da je dosta tezi - i to se i te kako oseti. po papirima je jedno 150kg tezi, iako je benzinac, a moj dizelas. Iako ima isto snage (valjda) kao moja cipovana 3ka, osecaj je da je slabiji, mada ima do toga da je on benzinac, pa je momenat drugacije rasporedjen. I trenurna potrosnja (nepouzdani pokazatelj) me je nepriatno iznenadila - bar duplo veca neko kod mog - to se najbolje vidi na autoputu standardna ravna deonica 110km /h , bord pokazuje 7l/100km nekih par kilometara, a moj tu pokazuje oko 3,5. To je verovatno i do pogona. Inace kada se sedne u njega osecaj je potpuno isti kao kod moga, sve komande su na mestu - i prakticno iste samo malo smanjene 
 Najvise sto mi se ne svidja - toliko da bi mi to cak i odvratilo od kupovine, je polozaj menjaca i komandi multimedije (idrive). Toliko su nisko postavljene (u odnosu na ruku) da ne mogu da verujem kako su tako omanuli. Kvalitet izrade je za nijansu bolji od moga, mada je paket opreme bio bas visok. Video sam da auto ima i prednji zvucnik, i jos po neki ekstra (nisam video visokotonce), ali je kvalitet zvuka prosecan (slabiji neko moj posle upgrade-a visokotonaca). HeadUp display je super stvar i jako se lepo vidi, korisna, ali opet mi smeta u voznji, ili jednostavno nisam navikao na isti. Automatski menjac radi lepo, ali se jako razmislja svaki put kada pritisnem gas (cak i u sport modu) valjda je do toga sto je auto bas nov, nisam siguran da bi mi bio preferirani izbor. Mada kada pomislim na guzve onda je savrsen. Sedista su mu manja i dosta tvrdja i neudobnija od mojih, kao i ceo auto je dosta tvrdji, mada lepo gazi lezece policajce - visina auta lepo odradi posao... Sto se tice voznje bas je dosta manje uzivanje u poredjenju sa mojom 3kom, mada jako drzi lepo zadatu liniju. Iako je put bio jako mokar, a ja pritiskao gas do kraja po krivinama (u sport modu), ni jedamput se nije upalila kontrola proklizavanja, sto sse ne moze reci za kontrolu rastojanja automobila, koja me je stalno smarala i palila crvena svetla po tabli, udarices, udarices 
 gore od moje zene. Sve u svemu simpatican auto za grad i zimu, ali doooosta slabiji od 3ke... 













			
			
			
						
						
										
						












- Risto
 - Postovi: 6023
 - Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
 - Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
 - Lokacija: Klagenfurt, AT
 
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
znaci i dalje se ne moze porediti sa serijom 3, po meni je ovo preskup auto za ono sto pruza...
			
			
			
						
						
										
						Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Sedista jako bedno izgledaju.
Na prvoj slici sam gledao dal je BMW, dal je Kia... Odlucim da je BMW, dal je X1, X3...
			
			
			
						
						
										
						Na prvoj slici sam gledao dal je BMW, dal je Kia... Odlucim da je BMW, dal je X1, X3...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Može itekako da se poredi sa serijom 3, a ja mislim da je i bolji od serije 3. Kvalitet izrade je gotovo isti, ima mnogo više mesta, lepo se vozi iako je džip i generalno u sličnoj motorizaciji i opremi nema nekih mana.
Ja sam dosta razmišljao da li uzeti x1 ili x3, na kraju mi je bilo manje više svejedno. X1 je baš baš dobar auto, mada ima i dobru cenu.
			
			
			
						
						
										
						Ja sam dosta razmišljao da li uzeti x1 ili x3, na kraju mi je bilo manje više svejedno. X1 je baš baš dobar auto, mada ima i dobru cenu.
- Risto
 - Postovi: 6023
 - Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
 - Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
 - Lokacija: Klagenfurt, AT
 
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
X1 je manje od 10% jeftiniji od ekvivalentno motorizovane serije 3, razlika je 2500 evra, u ceni osnovnog modela. E sada, ne znam, da li je razlika manja/veca u zavisnosti od serijske opreme, cenim da je verovatno x1 losije opremljen auto u osnovi iako moze biti da gresim.
			
			
			
						
						
										
						Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pa pogledaj samo ono sto stoji ispred vozaca. Sve isto kao u 3ci samo smanjeno za 20%. Tu sam se vec zamislio. Kilometar sat, komande klime, sve minimizovano. Sedista su (bar ova) osetno neudobnija i manja, a auto dosta tvrdji da bi kompezovao visinu za racun stabilnosti. Prostora u njemu ima, ali na racun polozaja sedenja (usppravnije) i prtljaznika - zadnja klupa klizi napred nazad, super stvar... Sve u svemu ima malo manje prostora nego 3ka cak i u najvecoj konfiguraciji sedista, a u 3ci se mnogo udobnije sedi (lezi) jedino gde je bolji je 3ci covek na zadnjoj klupi, jel je zadnja klupa vise klupa a manje kauc 
 Plus ozbiljan propust sa dizajnom - visina menjaca i komande idrivea, ono sto je fantasticno na 3ci ovde je jezivo... A ponuda prostora za pakovanje na istom (niskom) nivou kao kod 3ke. I dalje mislim da je on odlican auto za voznju po gradu i za otici na skijanje, za ostalo i dalje je 3ka osetno bolji auto, mada sve se svede na kraju na zelje gledalaca, ako neko voli uspravno sedenje i visok polozaj onda 3ku nece ni da gleda - nego ce da poredi x1 i x3
			
			
			
						
						
										
						Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Onda se vraćamo na onu temu gde smo se raspravljali koji je bolji- serija 3 ili 5 
			
			
			
						
						
										
						Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Uf dobar je, bas su ga nagruvali uz jak uticaj velike brace (X5).
Mada na prvi pogled stvarno ne bi znao da li je X1 ili X3.
U poredjenju sa BMW 3 uvek bi pre uzeo BMW 3 ali da je odlican na prvi pogled to stoji. Mada tu najvise zavisi od afiniteta i potreba, tako da ih je malo glupo i porediti...
			
			
			
						
						
										
						Mada na prvi pogled stvarno ne bi znao da li je X1 ili X3.
U poredjenju sa BMW 3 uvek bi pre uzeo BMW 3 ali da je odlican na prvi pogled to stoji. Mada tu najvise zavisi od afiniteta i potreba, tako da ih je malo glupo i porediti...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Veliki napredak u dizajnu u odnosu na prošli model.
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
			
			
			
						
						
										
						Sent from my SM-N910F using Tapatalk
- 
				Ogi
 - Banned
 - Postovi: 11254
 - Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
 - Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
 - Lokacija: Beograd
 
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Danas sam ponovo vozio 1.6 Fluence, ovoga puta do Nisa i nazad. 
Utisak je razocaravajuci, motor slab, maltene nema razlike u odnosu na Clio 1.2 kojeg sam vozio prosle nedelje, trom, spor, uzasno bucan, preko 130 maltene ne moze da se vozi. Menjac cist amaterizam. Ergonomija najgora ikada, muzika se nalazi u nivou menjaca, toliko je nisko postavljena, dugmici sitni i ne moze da se ubode nista a da ne gledas u uredjaj. Spoljni retrovizori krs, jako nepregledni. Da nije sve tako crno, na odvratnim 205 60 16 Conti TS850 gumama je izuzetno mekan, sediste vozaca je prilicno udobno pa sam stigao i vratio se bez bola u ledjima sto mi se redovno desava na svom autu. Sto se motora tice, moj 1.4 u i30 je formula za ovaj.
			
			
			
						
						
										
						Utisak je razocaravajuci, motor slab, maltene nema razlike u odnosu na Clio 1.2 kojeg sam vozio prosle nedelje, trom, spor, uzasno bucan, preko 130 maltene ne moze da se vozi. Menjac cist amaterizam. Ergonomija najgora ikada, muzika se nalazi u nivou menjaca, toliko je nisko postavljena, dugmici sitni i ne moze da se ubode nista a da ne gledas u uredjaj. Spoljni retrovizori krs, jako nepregledni. Da nije sve tako crno, na odvratnim 205 60 16 Conti TS850 gumama je izuzetno mekan, sediste vozaca je prilicno udobno pa sam stigao i vratio se bez bola u ledjima sto mi se redovno desava na svom autu. Sto se motora tice, moj 1.4 u i30 je formula za ovaj.
- methane.master
 - Postovi: 21561
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
 - Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
 
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Eto i posle kukaš na Hyuija. 
Sent using Tapatalk
			
			
			
						
						
							Sent using Tapatalk
Širim haos!
			
						- Ivan
 - Postovi: 9930
 - Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
 - Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
 - Lokacija: Novi Sad
 
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Vozio sam fluenca 1.6 ns-bg i bez problema je odrzavao 140 na autoputu, prilicno udoban, a nisam ni primetio da je nesto bucan.
Takodje bih rekao da solidno ide, recimo osetno bolje od 1.4 focusa.
Potrosnja je takodje bila korektna, nekih 7-8l zustriji tempo.
Послато са GT-N7100
			
			
			
						
						
							Takodje bih rekao da solidno ide, recimo osetno bolje od 1.4 focusa.
Potrosnja je takodje bila korektna, nekih 7-8l zustriji tempo.
Послато са GT-N7100