Sent from my D5503 using Tapatalk
Chip-tuning
Re: Chip-tuning
Ma ne treba ni fabričko ulje menjati, ono je sigurno najbolje 
Sent from my D5503 using Tapatalk
Sent from my D5503 using Tapatalk
Re: Chip-tuning
Shvatili smo i prvi put da te ne zanima problematika.
Neko mozda uleti u čipovanje afektivno i bez razmišljanja, a ja sam ušao uz dobru analizu i ni jednog trenutka nisam zažalio.
Tapatalk
Neko mozda uleti u čipovanje afektivno i bez razmišljanja, a ja sam ušao uz dobru analizu i ni jednog trenutka nisam zažalio.
Tapatalk
Re: Chip-tuning
Ovo je poenta, uz adekvatno održavanje, ne jahanje kvačila po semaforima i bez gaženja nezagrejanog motora. Sve gore navedeno je ionako potrošno, mnogo ljudi ima koji i nediran nov auto nepažnjom, neznanjem i održavanjem preko one stvari unakarade do 30kUroš S. napisao:A i to kvacilo zamajac lako iskompenzujes ako paziš. Za turbinu sipas bolje ulje i menjaš češće i eto ti ga
P8 Lite TT
- branja
- Postovi: 3726
- Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
- Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
- Lokacija: Pančevo
Re: Chip-tuning
Tebi je nov auto, a i nisi klinac. Tako da si napravio pravi potez
Poslato sa Lumia 925
Poslato sa Lumia 925
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Imam i ja tu opciju i nikad u zivotu nije bila tacna.dragan napisao:Ne znam šta bih ti rekao, eto, imamo sasvim suprotna iskustva. Kod mene na bordu ima posebno funkcija "fuel used" gde ti prikazuje koliko je potrošio goriva od poslednjeg reseta...Day Walker napisao:@Dragane
Na Trosarini sam sipao.
Jbga, ja ne gledam po bordu, vec po postolju i instrumentu, bord nisam resetovao ko zna koliko hiljada km
Sent from my iPhone using Tapatalk
Izvinjavam se na malom offu.
Sent from my D5503 using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
U cemu je tvoj problem?dragan napisao:Ma ne treba ni fabričko ulje menjati, ono je sigurno najbolje
Sent from my D5503 using Tapatalk
Ja mislim da si ti zalutao nedge, ja o ulju nisam pricao, nego o cipovaju.
Poslednja izmena od TDI u 17 Okt 2015, 18:10, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Chip-tuning
TDI za moderatora.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24873
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Chip-tuning
Nije sve fabricko sveto pismo, to je poenta. Postoje aftermarket spone, enterijeri, i svasta nesto sto je bolje od fabrickog. Fabrika moze da napravi ili da naruci bolji kvalitet delova, ali cesto iz racionalnih razloga to se ne radi.TDI napisao:U cemu je tvoj problem?dragan napisao:Ma ne treba ni fabričko ulje menjati, ono je sigurno najbolje
Sent from my D5503 using Tapatalk
Ja mislim da si ti zalutao nedge, ja o ulju nisam pricao, nego o cipovaju.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Chip-tuning
Kolko je puta lik rekao 'koji je tvoj problem' reko bi covek jednom ce pomisliti da nije slucajno problem na drugoj strani 
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Čipovanje je jedna tema i tu sam jasan. To nikako ne mogu da povezem sa stavljanjem zamenskih delova na auto koji nisu one marke koju ugrađuje fabrika. Remap i tako to na tu temu je mnogo ozbiljnija stvar od zamene fabrickog kraja spone zamenskim.dragvorl napisao: Nije sve fabricko sveto pismo, to je poenta. Postoje aftermarket spone, enterijeri, i svasta nesto sto je bolje od fabrickog. Fabrika moze da napravi ili da naruci bolji kvalitet delova, ali cesto iz racionalnih razloga to se ne radi.
Mada mi iskustvo opet ne govori tako kako ti kazes. Kada god sam na kolima menjao neki deo zamenskim, taj zamenski nije bio ni blizu ovom fabrickom.
Brate, čovek ne sme da kaze misljenje koje se vama pojedinima ne sviđa. Odmah krecu pametovanja, podjebavanja, advokatisanja,...ftj napisao:Kolko je puta lik rekao 'koji je tvoj problem' reko bi covek jednom ce pomisliti da nije slucajno problem na drugoj strani
I mislim da svako moje dalje uplitanje u ovu temu nema smisla, posto sam svoje misljenje rekao. Eventualno, ako se ikad odlucim za cipovanje, pisacu opet i obavesticu vas o tome i traziti da me uputite gde treba. Nikad ne reci nikad, ali kako sada stoje stvari, to ce se tesko desiti.
Re: Chip-tuning
Ako nemas zakucano misljenje koje ne podleze proveri mozda sledecih nekoliko redova pojasni to oko ubedjenja.TDI napisao:Ne moze niko da me ubedi da je neki ,,majstor za čipovanje,, školovaniji i pametniji od inzenjera u VW-ovoj fabrici.
Ne postoji majstor za cipovanje, svako ko se razume u termodinamiku i masinsku konstrukciju SUS motora jeste kvalifikovan za taj posao. Bez obzira na formalno skolovanje, bitno je da zna znanje.
U VW ovoj fabrici pametniji od inzenjera su marketing majstori, oni uglavnom daju poslednju rec.
Tako je i u slucaju Das Drama gde su inzenjeri odradili posao kako treba a onda pametni odlucili da su majstori za cipovanje.
Da, skandal je u sustini oko loseg cipovanjal, fabrickog sa odredjenom namerom.
Kada bi znao kako funkcionise tehnicki racunar i ceo sistem kontrole rada motora ne bi ni bilo potrebe da te neko ubedjuje, mogao bi sam da zakljucis da cipovanje jeste sastavni deo auto industrije zadnjih 30tak godina a da u tome prednjace same fabrike.
Nije cipovanje nista opasnije od promene elemenata vesanja, na primer opruga.
Opruge koje u sebi akumuliraju energiju tokom rada mogu da se odseku kao cilj da se skrate sto je nepravilno a mogu i da se pravilno zamene za odgovarajuce obradjene tokom proizvodnje.
Za svaki element kontstrukcije auta ima za i protiv izmene fabrickog resenja, ono sto fabrika pravi je optimum podesenosti za prosecnog korisnika date ciljne grupe kojoj je auto namenjen.
Nije sveto pismo da mora sve da ostane isto ali jeste sveto pismo da se mora znati sta se radi i kakve ce biti posledice svake izmene u konstrukciji nekog sklopa.
Ja sebi pravim mape tj cipujem onako kako meni odgovara, evo ima 9 godina bez problema na autu sa mojim podesavanjima.
Poslednja izmena od ljubitelj u 17 Okt 2015, 22:22, izmenjeno 1 put ukupno.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8237
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Nemoj da zaboraviš da u temi o planinama i dolinama naglasiš da te ni geografija ne zanima.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Chip-tuning
@TDI
Uporno nećeš, oklevaš ali pitaš iako imaš uporan stav (o chipu ili bilo čemu drugom aftermarket).
Kaži lepo "neodlučan sam, bih ali malo zazirem od toga..." Koji je problem s aftermarket delovima? Ne mislim na sajlu za kvačilo takve stvari nego recimo na Eibach opruge. Znaš da Porsche fabrički na neke modele stavlja distancere? I toga se neki plaše. Pa neće Škoda ili VW ili PUG serijski na kola do 20k € da stavlja Momo ili OZ 19" felne. Na takve stvari misle ljudi kad kažu aftermarket, valjda je jasno. Chip nije za svakog ni za svaki auto. Niti je i sam auto za bilo koga. Nisi derište koje će da uništava mašinu, ako auto nema preveliku km i fali mu snage - probaj.
Uporno nećeš, oklevaš ali pitaš iako imaš uporan stav (o chipu ili bilo čemu drugom aftermarket).
Kaži lepo "neodlučan sam, bih ali malo zazirem od toga..." Koji je problem s aftermarket delovima? Ne mislim na sajlu za kvačilo takve stvari nego recimo na Eibach opruge. Znaš da Porsche fabrički na neke modele stavlja distancere? I toga se neki plaše. Pa neće Škoda ili VW ili PUG serijski na kola do 20k € da stavlja Momo ili OZ 19" felne. Na takve stvari misle ljudi kad kažu aftermarket, valjda je jasno. Chip nije za svakog ni za svaki auto. Niti je i sam auto za bilo koga. Nisi derište koje će da uništava mašinu, ako auto nema preveliku km i fali mu snage - probaj.
Poslednja izmena od Ivan75 u 17 Okt 2015, 22:28, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Chip-tuning
Ji 4Tze napisao:Nemoj da zaboraviš da u temi o planinama i dolinama naglasiš da te ni geografija ne zanima.
Tu je čipovanje bilo perfektno odrađeno, problem je u lošoj nameriljubitelj napisao:Da, skandal je u sustini oko loseg cipovanjal, fabrickog sa odredjenom namerom.
Re: Chip-tuning
@ljubitelj
Prave reči...i jedan BMW po porudžbini remapira svoje automobile
Prave reči...i jedan BMW po porudžbini remapira svoje automobile

