On topic: Kako bi ja voleo da znam sta cu voziti kao iduci auto, da ne lupam glavu
Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
- Risto
 - Postovi: 6023
 - Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
 - Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
 - Lokacija: Klagenfurt, AT
 
Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
Nije sve u suvim podacima i stoperici. 
On topic: Kako bi ja voleo da znam sta cu voziti kao iduci auto, da ne lupam glavu
			
			
			
						
						
										
						On topic: Kako bi ja voleo da znam sta cu voziti kao iduci auto, da ne lupam glavu
Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
Laki, nije isti tester koji vozi ferarija svaki drugi dan i obican covek. Plus, Cris Harris recimo vozi RS6.
Tim testerima pola stvari ne treba verovati, Dusan Borkovic mi je pricao dosta o osecaju u razlicitim autima i pola tih testera da izvines jede go*na s vremena na vreme.
Prost primer za njegov auto, ne postoji razlika u comfort, sport i race modu, kako god da se zovu ti modovi na GTRu, a na nekim mestima pisu kako ti modovi "zver od auta pretvore u ladju". Ti modovi realno u praksi uticu na kontrolu proklizavanja a udobnost ima 3 moda: tvrd, tvrd i tvrd.
Plus, amater ne moze da ima vise zabave u m5 nego rs6. Ako je upaljena kontrola proklizavanja non stop te koriguje, ako je ugasena slupaces se u krivini. U bilo kojoj soluciji osim ako nisi dosta dobar vozac, ne mozes da se opustis koliko u rs6.
			
			
			
						
						
										
						Tim testerima pola stvari ne treba verovati, Dusan Borkovic mi je pricao dosta o osecaju u razlicitim autima i pola tih testera da izvines jede go*na s vremena na vreme.
Prost primer za njegov auto, ne postoji razlika u comfort, sport i race modu, kako god da se zovu ti modovi na GTRu, a na nekim mestima pisu kako ti modovi "zver od auta pretvore u ladju". Ti modovi realno u praksi uticu na kontrolu proklizavanja a udobnost ima 3 moda: tvrd, tvrd i tvrd.
Plus, amater ne moze da ima vise zabave u m5 nego rs6. Ako je upaljena kontrola proklizavanja non stop te koriguje, ako je ugasena slupaces se u krivini. U bilo kojoj soluciji osim ako nisi dosta dobar vozac, ne mozes da se opustis koliko u rs6.
Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
jeste. s jos jednom bitnijom cinjenicom koju sam tokom prakse uhvatio - to sto je porastao u duzinu i nije problem, mnogo je veci problem koliko je porastao u sirinu. bas je ogromna razlika provuci se ili parkirati klio 2 od 3,7+m, fokusa od 4,3m ili klio 3 od 4m, ali ne zbog duzine nego zbog toga sto je fokus jedno 15cm siri ( da ne trazim sad cifre mrzi me, znam da gde sam dvojku uparkiravao i izadjem komotno, fokus i sport jedva stanu ), a ni rs nije mnogo uzi i ima prilicno klempave retrovizore. cisto iz prakse pricam.grujicd napisao: U pravu si, verovatno sam ga gledao pored Klia 2, tu je bila baš velika razlika. Evo sad vidim Clio 4 je 4.09m. Po meni je to baš mnogo za gradski auto. Ne kažem da je Reno tu nešto posebno loš, to je globalna pojava. I novi Jazz je 10cm veći od mog. Iz generaciju u generaciju sve veća kola, kao da su se i parkinzi povećali. Baš je slab izbor ispod 4m, a meni je zbog tesnog parking mesta ispod zgrade baš poželjno da bude ispod te granice. Opet, nisu ni oni blesavi, malo je ljudi koji moraju ovako da gledaju na svaki cm. Većina će da dođe u salon, da se oduševi kako ima više mesta nego u prethodnoj generaciji i neće im puno smetati što je i spolja malo porastao.
- Uroš S.
 - Postovi: 11016
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
 - Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
 - Lokacija: BGD
 
Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
Ali taj tester obzirom da je vozio sveeee, bi trebao da razvije osećaj objektivnosti i da realno opiše utisak nekog auta, pošto je recimo autonovinar, on se obraća laicima, i mora da ima na umu kome se obraća, da je svestan da ne priča kolegi bivšem DTM vozaču, nego nekom smrdi koji vozi 2.0 turbodizel.
			
			
			
						
						
										
						- starac vujadin
 - Postovi: 11452
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
 - Lokacija: Beograd
 
Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
Pa zato i postoje razlike u verodostojnosti utiska novinara i tako se profilišu i stiču autoritet. Pogotovu je sada sa ekspanzijom el.medija došlo do poplave i devalvacije gde svaka šuša okači kameru i trtlja nešto o kolima koje pozajmi od vlasnika i provoza dva bloka.
			
			
			
						
						
										
						- Darko
 - Postovi: 9599
 - Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
 - Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
 - Lokacija: Lungomare
 
Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
Razumem da su nekom prednosti clia vece od prednosti captura. Konkretno vozim automobil samo u gradu pa mi ponasanje na putu ili za nijansu bolja ubrzanja ne igraju presudnu ulogu. Iako je captur zbog tvrdog vesanja prilicno dinamican za svoju klasu.. Vise cenim tu prakticnost i dizajn automobila.starac vujadin napisao:Razlika u težini potrošnji nije zanemarljiva uzimajući u obzir kategoriju vozila, nego je nasuprot tome velika. Prozivođači se ubijau od truda ne bi li skinuli po 50kg od ukupne težine vozila. Znam da Captur ima više mesta pozadi i veći prtljažnik i to je doborm delu vlasnika bitno. Prednosti Captura ne sporim, ali ni prednosti Clia ne treba relativizovati, pogotovu štu su sve u svemu bitnije nego što su prednosti Captura.
Što se tiče prednosti zbog klirensa u realnom životu prosečnom vozaču se one ukažu toliko retko da se one jedva mogu spomenuti kao neka prednost. Uz to Captur nema 4x4 pa njegova prednost u težim uslovima vožnje je limitirana samo na taj deo. U svim ostalim elementima vožnje pod otežanim uslovima upravo će bolje ponašanje na putu, manja težina, bolje perfomanse značiti više vozaču.
Evo jedne interesantne fotke, slucajno je sad nadjoh na netu.



					Poslednja izmena od Darko u 17 Sep 2015, 10:17, izmenjeno 1 put ukupno.
									
			
						
										
						- Ivan
 - Postovi: 9930
 - Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
 - Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
 - Lokacija: Novi Sad
 
Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
Jel imas podatak koliki im je klirens? Ne izgleda kao da je velika razlika, vise lici kao da levi ima vecu kabinu samo.
Послато са GT-N7100
			
			
			
						
						
							Послато са GT-N7100
- Darko
 - Postovi: 9599
 - Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
 - Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
 - Lokacija: Lungomare
 
Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
Po podacima captur ima veci klirens za 8cm (ukupno 20) tako sam negde procitao.
			
			
			
						
						
										
						- Ivan
 - Postovi: 9930
 - Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
 - Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
 - Lokacija: Novi Sad
 
Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
To je bas znacajna razlika, pa dosta vecih krosovera ima 17-18cm, mislim da je oko 20cm i za suv vise nego pristojno.
Послато са GT-N7100
			
			
			
						
						
							Послато са GT-N7100
- Darko
 - Postovi: 9599
 - Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
 - Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
 - Lokacija: Lungomare
 
Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
Ne znam tacno tako sam procitao na jednom testu. 


			
			
			
						
						
										
						a dužinom od 4.120 mm tek je neznatno duži od Renaulta Clio (+6 cm), ali je zato primetno viši. Sa podom udaljenim od zemlje 20 cm znatno je sposobniji da se upusti u borbu sa visokim gradskim ivičnjacima i laganu vožnju izvan asfalta.


Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
Uroše, da nisi vozio 530d i jedno 5 puta bio blokiran u startu od kontrole proklizavanja pa i da te razumem. Žao mi je, ali ovako uopšte nemam  predstavu koja je tvoja poenta. Zamisli na taj 530d još dodatnih 300ks kad on u REALNIM uslovima ni sa 258ks ne može da krene kako treba. To što neko izađe na stazu pa ga testira je totalno nebitno naspram realnih životnih situacija. 
Plus, što kaže Starac, mogu i ja sad da napravim svoj youtube kanal i testiram aute, testirao bih za mesec dana 20x više ekskluzivnih auta od sat plusa i klinci bi se ložili na to i imao bih jedno 100.000 pregleda što lupetam nešto o Dušanovom GTRu.
Još kad bih s društvom snimao trke po Batajničkom aerodromu, eto mene kao stručnjaka u roku od odmah.
			
			
			
						
						
										
						Plus, što kaže Starac, mogu i ja sad da napravim svoj youtube kanal i testiram aute, testirao bih za mesec dana 20x više ekskluzivnih auta od sat plusa i klinci bi se ložili na to i imao bih jedno 100.000 pregleda što lupetam nešto o Dušanovom GTRu.
Još kad bih s društvom snimao trke po Batajničkom aerodromu, eto mene kao stručnjaka u roku od odmah.
Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
Realno mogao bi da kreneš sa nekim kanalom. Da budeš kao Nixa.  
 
https://www.youtube.com/watch?v=4Fe-hD0Flfo
			
			
			
						
						
										
						https://www.youtube.com/watch?v=4Fe-hD0Flfo
Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
Na njega sam i pomislio kad sam ocenjivao koliko glup možeš da budeš i opet da te gledaju. Odgledao sam 2 njegova snimka koje su mi slali i trebalo mi 7 sati da mi se IQ oporavi. Bolje farmu da sam gledao.
			
			
			
						
						
										
						- Uroš S.
 - Postovi: 11016
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
 - Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
 - Lokacija: BGD
 
Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
Ma meni je RS6 super. Slažem se zaa 530d, ja sam najobjektivnije bulja vozač. Mislio sam na utisak novinara i čemu bi to trebalo da teži i na sta da se odnosi.
P8 Lite TT
			
			
			
						
						
										
						P8 Lite TT
Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]
Da se vratimo na temu, RS6 je možda Aci realna varijanta, nama verovatno baš i nije, a meni baš nije nikakva varijanta. 