Ljubitelj, da neces u Porsche Beograd da odes da kupis pragove? Ma najbolje zameniti celu skoljku, jel da?
 Pa i dvojke ma koliko dobru limariju imale, eno ih, nacete su... Godine su godine... Ja ti pricam o zdravorazumskim popravkama, niko nije lud da ako auto vredi 1500e stuce u njega celu vrednost. Kad imas novija kola, koja kostaju 10 i vise hiljada, tu imas racuna da platis 1000-1200e farbanje. A kad imas auto od 1000e, i platis 1000e farbanje, za mene je takav covek lud, osim ako mu auto nema neku posebnu vrednost, emotivnu, sentimentalnu....
 Pa i dvojke ma koliko dobru limariju imale, eno ih, nacete su... Godine su godine... Ja ti pricam o zdravorazumskim popravkama, niko nije lud da ako auto vredi 1500e stuce u njega celu vrednost. Kad imas novija kola, koja kostaju 10 i vise hiljada, tu imas racuna da platis 1000-1200e farbanje. A kad imas auto od 1000e, i platis 1000e farbanje, za mene je takav covek lud, osim ako mu auto nema neku posebnu vrednost, emotivnu, sentimentalnu....Trzisna vrednost g3 je i dalje iznad g2, koliko ja pratim oglase, a pratim. Mogu ti navesti jos gomilu kola tog godista koja su isto tako trula, Reno 19, Opel Astra, Honda Civic, pa imao sam Corollu koja nikad nije lupana, pa je tako propala po pragovima i rubovima da si mogao ruku da gurnes kroz njih.... Jedan od retkih kola tog godista koji nije protrulio je pezo 405, ili Tipo npr, tu je karoserija vrhunski zasticena. Ima samo jedna covek u celoj Srbiji, u BG koji steluje k-glave, koliko sam ja upucen, u Beogradu...
Sad bas vrtim oglase, sa tim cenama odrzavanja i pouzdanoscu jtd motora, treba gledati 147/156...
 
        



 
  



 Kod mene je u komsiluku dugo stajala 156 V6 sa nekim otvorenim izduvom... Majko mila kako se ono culo
 Kod mene je u komsiluku dugo stajala 156 V6 sa nekim otvorenim izduvom... Majko mila kako se ono culo 

