Послато са GT-N7100
1000 zašto - 1000 zato!
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pretprosle zime sam paralelno spajao 2 viljuskara da upalim kamion od 10500cc dizel, to su bile muke 
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Trebali ste gurati 
Drug i ja smo na guranje lakše upalili Iveco turbozeta, nego auto
Drug i ja smo na guranje lakše upalili Iveco turbozeta, nego auto
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ne mozes ga mrdnuti iz mesta dok kompresor ne otpusti kocnice, stoji kao zakovan 
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24879
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
I ovo ti je uopstena prica koja moze da se desi u ko zna kakvom malom broju slucaja, ali se valja obezbediti od parnica.nikaragva napisao:Evo, samo mali dodatak od Varte, ako neko želi da pročita:
http://www.hr.varta-automotive.com/hr-h ... -handling/

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Disclaimer
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
varnicadragvorl napisao:ali se valja obezbediti od parnica.
- TheWickerMan
- Postovi: 11395
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
To sam i ja radio zimus, izgoreo sam dok sam ga upalioIvan napisao:Pretprosle zime sam paralelno spajao 2 viljuskara da upalim kamion od 10500cc dizel, to su bile muke
Послато са GT-N7100
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Mozda cike nisu mislile o bezbednosti, sto se i vidi u tekstu jer nema upozorenja.dragvorl napisao:Mislim da su cike koje su pisale uputstvo mislile o tome. A koncentracija gasa treba verovatno da bude u nekim granicama da se desi paljenje, narocito kod mrtvog akumulatora.
A mozda se radi i o zatvorenim baterijama sa ventilima koji vec u sebi imaju adekvatnu zastitu, na koje se odnosi uputstvo.
Jedno uputstvo nije uzor za pravilo, sa druge strane ima puno uputstava gde se mislilo o tome.
Ukljucujuci i uputstva proizvodjaca akubaterija.
U praksi je bilo slucajeva eksplozija akubaterija tako da to pravilo koje je davno nastalo nije bez osnova.
Isto tako u uputsvima pise da se nikada ne zavlaci pod auto koji je auto dizalici, mnogi to rade i zive u uverenju da je uputstvo bezveze sa bezbednosnom napomenom.
Nema nikakve potrebe da postoji rizik bez obzira koliko je retka pojava eksplozije.
Saša napisao:Ma koji crni gas... Pa još ako ste na otvorenom, podignute haube.... Jednom u milion slučajeva, ako i tada.
To je najviše zbog pomenutog otpora praznog akumulatora. Što da struja teče kroz njega i oslabljena izlazi dalje do anlasera, ako ne mora? Lakše i brže će zaverglati motor, a manje će se opteretiti onaj sa koga pozajmljujete struju.
Razmisli jos jednom. Nikada se taj scenario toka struje nece dogoditi.
Razlog, Kirhofova pravila jednosmernog toka struje.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Moze li neko da objasni kratke i duge brzine (tj kratak i dug prenosni odnos)?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Šta da objasni tačno?
Tapatalk
Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24879
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Najkraca brzina ti je prva, dostizes malu brzinu pri max broju obrataja motora, ali imas veliki moment na tockovima. Sto ides dalje brzine su duze, a moment na tocku manji. Treba razlikovati duge i kratke brzine i mali i veliki prenosni odnos, obrnuto su proporcijalni.
Desno imas testerasti dijagram prenosa u menjacu.

Vucni dijagram.

Desno imas testerasti dijagram prenosa u menjacu.

Vucni dijagram.


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Zasto se u nekim muzejima ne sme koristiti blic tokom fotografisanja?
Kako blic moze uticati na fotografije, garderobu, predmete koji su iza stakla?
Kako blic moze uticati na fotografije, garderobu, predmete koji su iza stakla?
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- Kuzmanovic
- Postovi: 15309
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Mozda zbog uznemiravanja ljudi tokom gledanja slika i umetnickih dela. Tipa smeta onim likovima sto gledaju u jednu sliku tri sata i dive se toj umetnosti crtanja linija na platnu. 
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pa svetlost Sunca svakako utiče na njih, tu nema dileme, a da li utiče i veštačko svetlo, koje je mnogo slabije, verovatno da, ali pitanje je koliko bi vremena trebalo pa da se ošteti.
Verujem da su u pitanju umetnička dela od neprocenjive vrednosti, koja treba sačuvati za duži period, pa se misli o svakom fotonu
Verujem da su u pitanju umetnička dela od neprocenjive vrednosti, koja treba sačuvati za duži period, pa se misli o svakom fotonu