Aha. Bio drug kod njega (na delboya), kaze pao na bulju, a lik samo pokazuje. Na kraju ga ukaki Scott aspect za 160e, al on je malen tako da ga bole
Biciklizam
- branja
- Postovi: 3726
- Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
- Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
- Lokacija: Pančevo
Re: Biciklizam
Jbt ladno sam isto pitao pre 2 meseca. Pa da li je moguce da se opet sve vratilo na ista 2 modela

Aha. Bio drug kod njega (na delboya), kaze pao na bulju, a lik samo pokazuje. Na kraju ga ukaki Scott aspect za 160e, al on je malen tako da ga bole
Aha. Bio drug kod njega (na delboya), kaze pao na bulju, a lik samo pokazuje. Na kraju ga ukaki Scott aspect za 160e, al on je malen tako da ga bole
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Biciklizam
Licno mislim da nije problem do stegnute viljuske u vratu nego da su mu otisle caure koji vode stapove od amortizera, Kada stisnes prednju kocnicu viljuska ima samo jedan hod i to onaj da potanja u amortizer, nikako da se nesto savija ili slicno.

Re: Biciklizam
Proverio sam. Ipak se je onako kako sam prvi put napisao.
Bajker, to su one plastike, kroz koje prolaze klipovi? Imaju "prozor" sa jedne strane?
To bi trebalo lako da može da se zameni?
Ako bih to menjao, jel mogu jednostavno staviti lock mehanizam na amortizer ili je to nemoguće na vilama koje ga nemaju fabrički?
Mali isečak današnje vožnje. Dobro dođu amortizeri ovde, put je izbrazdan dobrano traktorskim gumama, taman da nisu rupčage, ali da dobro trese
https://vid.me/ofT6
Bajker, to su one plastike, kroz koje prolaze klipovi? Imaju "prozor" sa jedne strane?
To bi trebalo lako da može da se zameni?
Ako bih to menjao, jel mogu jednostavno staviti lock mehanizam na amortizer ili je to nemoguće na vilama koje ga nemaju fabrički?
Mali isečak današnje vožnje. Dobro dođu amortizeri ovde, put je izbrazdan dobrano traktorskim gumama, taman da nisu rupčage, ali da dobro trese
https://vid.me/ofT6
Poslednja izmena od nikaragva u 16 Maj 2015, 17:07, izmenjeno 2 puta ukupno.
- branja
- Postovi: 3726
- Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
- Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
- Lokacija: Pančevo
Re: Biciklizam
Idem sutra da probam "kenjca" (sto bi rekao cika zuzazu). Cube je odmah kaparisan prvog dana. Kaze lik kako mu dodje Nature, Sl cros ili Bad boy, odmah se razgrabi ili neki slicni host, focus ili ktm. Bukvalno sve do 400e je kaparisano.

Re: Biciklizam
Poslao sam ti PP. Proveri ga dobro. Pitaj vlasnika sto su menjani V brake napred I pozadi?branja napisao:Idem sutra da probam "kenjca" (sto bi rekao cika zuzazu). Cube je odmah kaparisan prvog dana. Kaze lik kako mu dodje Nature, Sl cros ili Bad boy, odmah se razgrabi ili neki slicni host, focus ili ktm. Bukvalno sve do 400e je kaparisano.
Pogledaj istrosenost felni.
Pogledaj istrosenost zubaca na tanjirima.
Vidi da li tockovi I viljuska imaju lufta.
Pitanje je zasto nije otisao, nije skup a deluje dobro.
Ne brini za vvelicinu po vertikali, vidi koliko mozes da izvuces sticnu.
Ponesi metar I premeri duzinu horizontalne cevi od centra podsedalne cevi do centra vrata. Ako je 570-575mm, to je podvozan bicikl.
Ubij onu lihvarsku cenu.
Ajd sretno
- Rakhil
- Postovi: 8340
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Zuzazu, ja cu da testiram tvoje strpljenje I da pitam da li bi ponovio u jednom postu pricu o podvoznosti (nemam pojma sta je to, ali zvuci pozitivno) I bitnim rastojanjima I uglovima na ramu.
Re: Biciklizam
Ne znam da li cu bas biti jasan jer je stvar subjektivne prirode.
Jednostavno imas bicikle na kojima da bi se kretao moras da ulozis puno energije - stalno vrtis pedale.
Imas i one druge gde ces recimo za jedan obrt pedala primetiti da bicikl moze da drzi brzinu dosta dugo, to bi recimo bio podvozan bicikl.
Kada manje iskusni sednu sa nekog dresa na dobar podvozan bicikl, obicno je prva reakcija "joj, joj, ovo ide kako da stanem?". Od prilike isti osecaj kada skejtbordom predjes sa hrapave na glatku podlogu.
Elem, upravo zato se kaze da je ram najvazniji.
Da ne ulazim kako se menjaju uglovi sa velicinom rama i zasto, mada ako nekog zanima mogu i to da objasnim, dobar znak za podvozan bicikl mogu biti:
dugacka horizontalna cev (danas se jako tesko srece, daje polegnutu poziciju vozaca a ne "kamila" zgrbljenu poziciju)
horizontalna cev sa malim nagibom (takodje se retko srece, uglavnom "dinosaurusi" poput T, Ritcheya drze takvu geometriju kao i skole koje su izvedene iz poznanstva sa njim)
zadnji tocak "podvucen" pod sedalnu cev, uglavnom da se jedva stavi mali prst izmedju tocka i cevi (daje agresivnu sprintersku poziciju i tera koleno ispred osovine pedale u horizontalnom polozaju)
Kada telo preseli CG sa zadnjeg dela, sto bi Paja rekao - gde se dupe vozi, na prednji deo, bicikl prakticno pocinje da ide sam tj potrebno je uloziti jako malo energije za kretanje.
EDIT:
Evo nadjoh primere na netu. Treba znati da se zbog razlicite primene, geometruje MTB i trkackog znacajno razlikuju pa sam kao sredinu uzeo CX.
Lepo se vidi razlika.
Gornja cev nema veliki nagib, normalne je duzine a zadnji tocak je povucen ali ne previse. Tradicionalna geometrija.

Na ovaj bicikl ne mora ni da se sedne da bi se saznalo da je djubre. Kratka horizontalna (top tube) cev a sa velikim nagibom na koga se magarci prze. Veliko rastojanje zadnjeg tocka od podsedalne cevi

Sa 99.9 % sigurnosti mogu tvrditi koji ce da bude podvozniji bez obzira na brend
Jednostavno imas bicikle na kojima da bi se kretao moras da ulozis puno energije - stalno vrtis pedale.
Imas i one druge gde ces recimo za jedan obrt pedala primetiti da bicikl moze da drzi brzinu dosta dugo, to bi recimo bio podvozan bicikl.
Kada manje iskusni sednu sa nekog dresa na dobar podvozan bicikl, obicno je prva reakcija "joj, joj, ovo ide kako da stanem?". Od prilike isti osecaj kada skejtbordom predjes sa hrapave na glatku podlogu.
Elem, upravo zato se kaze da je ram najvazniji.
Da ne ulazim kako se menjaju uglovi sa velicinom rama i zasto, mada ako nekog zanima mogu i to da objasnim, dobar znak za podvozan bicikl mogu biti:
dugacka horizontalna cev (danas se jako tesko srece, daje polegnutu poziciju vozaca a ne "kamila" zgrbljenu poziciju)
horizontalna cev sa malim nagibom (takodje se retko srece, uglavnom "dinosaurusi" poput T, Ritcheya drze takvu geometriju kao i skole koje su izvedene iz poznanstva sa njim)
zadnji tocak "podvucen" pod sedalnu cev, uglavnom da se jedva stavi mali prst izmedju tocka i cevi (daje agresivnu sprintersku poziciju i tera koleno ispred osovine pedale u horizontalnom polozaju)
Kada telo preseli CG sa zadnjeg dela, sto bi Paja rekao - gde se dupe vozi, na prednji deo, bicikl prakticno pocinje da ide sam tj potrebno je uloziti jako malo energije za kretanje.
EDIT:
Evo nadjoh primere na netu. Treba znati da se zbog razlicite primene, geometruje MTB i trkackog znacajno razlikuju pa sam kao sredinu uzeo CX.
Lepo se vidi razlika.
Gornja cev nema veliki nagib, normalne je duzine a zadnji tocak je povucen ali ne previse. Tradicionalna geometrija.

Na ovaj bicikl ne mora ni da se sedne da bi se saznalo da je djubre. Kratka horizontalna (top tube) cev a sa velikim nagibom na koga se magarci prze. Veliko rastojanje zadnjeg tocka od podsedalne cevi

Sa 99.9 % sigurnosti mogu tvrditi koji ce da bude podvozniji bez obzira na brend
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Biciklizam
Za bilo koji isto vazi. Secam se negde sredinom 90" sa jos dva drugara sam isao po istocnoj Srbiji i u nekoj vukojebini a planinski kraj je bio zadesila nas je provala oblaka sa gradom, grmljavina strasna sto nisam do tada doziveo. Sisli smo sa bajkova ostavili ih 30tak metara daleko od nas a mi se sakrili u neku brvaru, bicikli su bili izlozeni direktno kisi i gradu jer vaznija nam je bila glava na ramenima tog trenutka.

Re: Biciklizam
Ma zeza mene zbog karbona, mada nikako da ukapiram kakve ima veze karbon sa gromom kad nije provodnik.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Biciklizam
Jednom kad zagrmi ostavi bajs na livadi. 
Šalu na stranu, ugljenik u obliku grafita (kakav je u uglj. vlaknima) je itekako dobar provodnik. Naravno daleko do toga da će grom spi*iti prvo tu.
Šalu na stranu, ugljenik u obliku grafita (kakav je u uglj. vlaknima) je itekako dobar provodnik. Naravno daleko do toga da će grom spi*iti prvo tu.
Širim haos!



