Benzinci su losi, ali dizeli su jos gori. Motor koji ja imam je 
N43B20A koji je nasledio stari 
N46. 
N43 je u sustini jako fin i kvalitetan motor koji ima kompresiju od cak 12 bara (16:1 pise BMW Manuals), a benzinjara. Miran i tih rad, mala potrosnja. 
Problem oko lanca su imali motori 
N46 i 
N47 s tim sto je kod 
N47 lanac smesten iza i samim tim skuplja popravka jer se vadi ceo motor. Kod benzinca sledece generacije (moj 
N43) je lanac premesten napred (brza i jeftinija zamena ali jos uvek los kvalitet). Kapitalizam! 
Problem istezanja lanca je sto su u BMWu hteli manju frikciju, potrosnju i zagadjenje okoline pa su isli na lakse delove koji su se pokazali katastrofalno. Ima po forumima brdo tema i ovakvih kvarova vezano za lanac koji su i mene zadesili, a kosta ko sam  
 
  
Najbolje je kada bi se kvar desio u prvih 100k km onda bi otklonili u garantnom roku, ali ja nisam bio te srece.
Inace, sem tog lanca bilo je problema sa senzorima i jednom menjan katalizator jer sam ga unistio u Srbiji malo svojom, malo i sa nasim pokvarenim gorivom. Samo sto smo stigli upalila se ''check engine'' i nakon mesec ipo dana po povratku u BMWu su mi rekli da je riknuo kat.   
Za 186000km koliko sada ima bimmer diskovi su jos uvek u odlicnom stanju i prevalice jos toliko bez zamene. Amortizeri ne pokazuju znake zamora, selen blokovi nista. Jako kvalitetno uradjen po tom pitanju, ali ebe razvodni lanac.. hahaha! 
Srecno sa kupovinom!