XM
Registracija vozila
Re: Registracija vozila
Biće sad 1.6 D u Mercedesu. 
XM
XM
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: AW: Registracija vozila
Pa registracije u Srbiji uopste nisu skupe za vecinu vozila tj. do 2000ccm. Preko je skupo i slazem se da je skok preko tih 2000 veliki ali jbg. to si sam izabrao... ne mislim konkretno na tebe nego na bilo kog.nenad.fil napisao:I ne, NIJE DEMAGOGIJA jer sve treba da bude u skladu sa primanjima i BDP-om per capita, i porezi, i registracija i KAZNE, sve.
Gesendet von meinem GT-I9505
- Rakhil
- Postovi: 8340
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Nenade, kako mislis da se sve uskladi sa prosecnom platom i BDP-om? Porez je uskladjen po definiciji, jer ide procentualno a ne u apsolutnom iznosu. Registracija treba da bude uskladjena sa mogom i zdravim razumom, a kazne tek ne kontam kako bih uskladio. Sta bi, po tvom misljenju, bila adekvatna najvisa novcana kazna, a sta najniza?
Re: Registracija vozila
fazon je sto ovako manje para uzimaju... da je registracija za 3000ccm 500eura mnogo vise bi se vozili takvi automobili I vise bi para odlazilo u budzet 
ali preko 1100eura je vec bezobrazluk...
Sent from my SM-T210 using Tapatalk
ali preko 1100eura je vec bezobrazluk...
Sent from my SM-T210 using Tapatalk
Re: AW: Registracija vozila
Dato je kako je reseno u Nemackoj. Fer, platis veci porez linearno po nekom kriterijumu ali ne placas auto kao da je u pitanju luksuz cigara ili alkohola.Floyd napisao: Ja kad kazem da cigare u SRB treba da kostaju 1000 dinara po kutiji svi me gledaju bledo. I treba jer cigare i alkohol jesu luksuz ali zato druge stvari treba da budu free... npr. obrazovanje.
Tako i za automobile. Vozis jak auto... ok, svaka cast ali plati porez.
Porez ima svrhu ako je opste primenljiv. Kod nas porez tako skokovito raste da ima tretman kazne a u zbiru je kontraproduktivan jer se prikupi manje novca nego da je normalan- primeren.
Pri tome ako se prisetimo da je uveden kao ratni porez, privremeno zajedno sa porezom na mobilne telefone i jos dosta toga sto je kasnije ukinuto postavlja se pitanje koje je danas obrazlozenje.
Porez se placa, to je nesporno.
Ne placa se porez prema jacini auta, ne placa se ni prema vrednosti, ne placa ni prema zagadjenju.
Jedini kriterijum je kubikaza razvrstana u svega nekoliko kategorija.
Linearno povecanje poreza prema povecanju kubikaze bi jos imalo smisla.
U Nemackoj se ne placa porez na nepokretnosti na primer.
Re: Registracija vozila
nije ni kubikaža rešenje nego kilovati . imaš motore u današnje vreme pa 1,3 ima kilovata isto ako ne i vise nego nekad 2,0
i osiguranje ti se racuna po kilovatima pa zasto nebi moglo i ostalo
i osiguranje ti se racuna po kilovatima pa zasto nebi moglo i ostalo
- profesorPROST
- Postovi: 3281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Grujic napisao:Ovaj sadašnji sistem je bre do jaja.
Moćda nelogičan, ali je sigurno jeftiniji od onog sledećeg koji će biti logičan al klepajuć.
Ne bi ja tu ništa mjenjo
Never Say Never Again
Re: Registracija vozila
+2 
bilo bi lepo kad bi registracija za 3.0 bila manja, ali znam da moze biti samo veca ako se nesto bude menjalo...
Sent from my SM-T210 using Tapatalk
bilo bi lepo kad bi registracija za 3.0 bila manja, ali znam da moze biti samo veca ako se nesto bude menjalo...
Sent from my SM-T210 using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Registracija vozila
Neka nista ne menjaju kad nisu dosada, jer sa trendom "downsizinga" konacno imamo motore do 2.0 preko 200ks, a bice ih sve vise i sve snaznijih, tako da bi sad bila tuga za nas da krenu da oporezuju na osnovu snage motora.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Registracija vozila

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Registracija vozila
Nijedan parametar motora nije resenje za placanje poreza vec sama vrednost vozila uz korekciju zbog ekoloskih osobina.marianv napisao:nije ni kubikaža rešenje nego kilovati . imaš motore u današnje vreme pa 1,3 ima kilovata isto ako ne i vise nego nekad 2,0
i osiguranje ti se racuna po kilovatima pa zasto nebi moglo i ostalo
Sistem osiguranja po kilovatima je tek debilan.
Placa se osiguranje nekog treceg tudjeg vozila (autobusa, pesaka itd) prema broju kW sopstvenog vozila.
Logicno bi bilo da se osiguranje placa prema osobinama vozaca i njegovoj istoriji osiguranja.Logicno bi bilo da se jednim osiguranjem vozaca moze voziti 2, 3 ili vise vozila pri cemu se prebacuju tablice koje se izdaju na vozaca a ne na vozilo.
Takva resenja postoje i pokazala su se uspesnim u praksi.
Skupo osiguranje za mlade vozace koji voze ekstra brze masine uz nikakvu saobracajnu istoriju.
Jeftino osiguranje za vozaca sa iskustvom, sa besprekornom istorijom, sa prosecnim vozilom.
Jeftino osiguranje, skoro dzabe, za drugi, treci auto istog vozaca, za vikend auto, za oldtajmer koji se vozi prakticno samo po izlozbama, za vozaca koji prelazi manje od 5.000km.
Itd. Ima sijaset u svetu oprobanih resenja i sva su bolja od ovog naseg ccm/kW sistema koji je toliko zastareo da je bio smesan i pre 30 godina a kamoli danas.
Zasto godinama unazad ne postoji bonus sistem a i ovo sto sada postoji prakticno je bez (finansijki vidljivog) bonusa.
Gde je nestalo iz zakona pravilo o 60% bonusa na osiguranje kada je vec zadrzan komletan stari nacin sa kW kao osnovnom mernom jedinicom rizika gde je to bilo jedno od temeljnih resenja.
Kada ne bi bilo oceglednog falsifikovanja i igre sa podacima o CO2 to bi mogao biti dobar osnov za razvrstavanje.
Cesto se zapitam da li su u nekom transu oni koji pisu i osmisljavaju zakone, pronadju najmanje logicna resenja koja najvise stete nanose i gradjanima i drzavi dugorocno.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
U Americi na primer osiguranje vazi za osobu, a ne za vozilo.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: AW: Registracija vozila
Porez na upotrebu auta je jedno a osiguranje sasvim drugo.
Gesendet von meinem GT-I9505
Gesendet von meinem GT-I9505
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24872
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
A tema je registracija koja ukljucuje kod nas i jedno i drugo, ako bas ne isterujemo mak na konac, da se ne bi otvaralo 5 tema za 1 stvar.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: AW: Registracija vozila
Pa svuda postoji i jedno i drugo.
Nisam ni mislio na tvoj post nego Ljubitelj nesto pomesao te dve stvari.
Gesendet von meinem GT-I9505
Nisam ni mislio na tvoj post nego Ljubitelj nesto pomesao te dve stvari.
Gesendet von meinem GT-I9505