
Ali u prvoj do blokade... Cccc...
Tapatalk
moj ex polo u leru nije mogao preko 4000 obrtaja, a corsu koju sam imao redovito sam ( naravno dobro zagrejanu ) gazio do 6500 obrtaja, posle je bila blokada. Avto je išao ko lud ( za svoje konje naravno ). Posle ju je vozio otac i avto je bukvalno postao potpuno drugačiji avto, znači da može avto da se ulenji.Saša napisao:Ma dostiže svaki 6.000 obrtaja (ako ništa drugo onda bar na leru), nisam baš bukvalno mislio da to ne može nego da nema za tim nema nikakve potrebe u normalnoj vožnji. Dalje, zaboravljate da ja od prvog kilometra vozim na TNG a tu je malo drugačija priča sa tim naslagama (nema ih ili su minimalne). Uostalom i Bax se čudio kada je odvrnuo čep za ulje na mom motoru i video kako izgleda unutra a ako je to izgledalo na njegovom benzincu...



 Nije to dobro za auto.Kao što kaže Sale prva služi da kreneš a sa ostale brzine i da se zaletiš ili da ga izvlačiš.Ja sam vozio najviše 150 km/h na auto putu gde je bilo 4.000 ili 4.100 obrtaja preko toga nisam a i netreba mi velika brzina.Uglavnom na auto putu 5 120km/h ili na magistralnim putevima 80,90km/h,potrošnja 4 4,5 litra ja zadovoljan.
 Nije to dobro za auto.Kao što kaže Sale prva služi da kreneš a sa ostale brzine i da se zaletiš ili da ga izvlačiš.Ja sam vozio najviše 150 km/h na auto putu gde je bilo 4.000 ili 4.100 obrtaja preko toga nisam a i netreba mi velika brzina.Uglavnom na auto putu 5 120km/h ili na magistralnim putevima 80,90km/h,potrošnja 4 4,5 litra ja zadovoljan. 
 
 

Bax ajde mi pojasni ovo?Bax napisao: Ako ga ne gazis, nikad ne digne radnu temperaturu ulja , na nivo da sam cisti naslage u sebi.
