to nema veze sa 156-icom, to ima veze sa mentalitetom tvog zeta koji porodicu vozi 160 uz Rudnik
Polovnjak, 3500-4000e
- TheWickerMan
- Postovi: 11388
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Polovnjak, 3500-4000e
@ nj.v. Mr. Big
to nema veze sa 156-icom, to ima veze sa mentalitetom tvog zeta koji porodicu vozi 160 uz Rudnik
to nema veze sa 156-icom, to ima veze sa mentalitetom tvog zeta koji porodicu vozi 160 uz Rudnik
Re: Polovnjak, 3500-4000e
+1
Nije porodica, već njih dvoje sa nekim prijataljima - sve dvadesetogodišnjaci. Pusti me, kad su se javili da su stigli sabio sam čašicu ljute da nazdravim. Dabogda mu proklizala lamela dole, pa da se vrate vozom...
Nije porodica, već njih dvoje sa nekim prijataljima - sve dvadesetogodišnjaci. Pusti me, kad su se javili da su stigli sabio sam čašicu ljute da nazdravim. Dabogda mu proklizala lamela dole, pa da se vrate vozom...
- pedja
- član 001
- Postovi: 15603
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Citas li ti vesti? Rizicniji je voz od Ibarske i vozaca na istoj 
TT
TT
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Secni mu crevo od interkulera kada se vrati. Ali sa donje stranemr.Big napisao:+1
Nije porodica, već njih dvoje sa nekim prijataljima - sve dvadesetogodišnjaci. Pusti me, kad su se javili da su stigli sabio sam čašicu ljute da nazdravim. Dabogda mu proklizala lamela dole, pa da se vrate vozom...
A jes lepo kad vozis dizela uz rudnik... I benzinac hvata slicnu brzinu, ali je uzbrdo sve to zanimljivije u dizelu...
- Uroš S.
- Postovi: 11014
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Ili u turbobenzincu, ali od 2l recimo 
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Prvo sam hteo Hyundai, Getz ili Accent, ali sada se razmišljam o Puntu na LPG, znam da nije baš kvalitet, ali ni ja nisam zahtevan, a uz to je i prvi auto, bitno da me održavanje što manje košta.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Punto je jeftin za odrzavanje ako je dobar, ako je los, mozes da se slikas sa jeftinim odrzavanjem.
Ja sam za mog starog u 7 godina i 70.000km, za van-redovno odrzavanje platio neku mizeriju, reda par 100 evra
-ventilator hladnjaka 60 evra
-zadnji lonac 50 evra
-cilindar kvacila 30 evra
-akumulator 60 evra
To je sve, a deo je platila i garancija, i male servise po 4-5.000 din na svaku godinu.
Sa novim Puntom koji je presao SAMO 7000km
Riknule su:
-gume 200 evra
-stub volana oko 1000 evra
-kvacilo original je sigurno 200-300 evra, ako ne i vise
-nesto zeza na trapu, i nesto zeza u menjacu
Drugim recima, taj novi auto da sredis treba par 1000 evra u roku od odma.
Ja se ne bih zajebavao sa polovnim Puntom, osim ako bas ne znas vlasnika i auto...
Ja sam za mog starog u 7 godina i 70.000km, za van-redovno odrzavanje platio neku mizeriju, reda par 100 evra
-ventilator hladnjaka 60 evra
-zadnji lonac 50 evra
-cilindar kvacila 30 evra
-akumulator 60 evra
To je sve, a deo je platila i garancija, i male servise po 4-5.000 din na svaku godinu.
Sa novim Puntom koji je presao SAMO 7000km
Riknule su:
-gume 200 evra
-stub volana oko 1000 evra
-kvacilo original je sigurno 200-300 evra, ako ne i vise
-nesto zeza na trapu, i nesto zeza u menjacu
Drugim recima, taj novi auto da sredis treba par 1000 evra u roku od odma.
Ja se ne bih zajebavao sa polovnim Puntom, osim ako bas ne znas vlasnika i auto...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Eno mu moj punto, al nema plin.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Eto i resen problem, i taj plin su samo novi potencijalni problemi, ne znam sto se ljudi toliko loze na njega, pogotovo ko ne tuce neke zesce kilometraze.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Izgleda da je prodat. Ne vidim ga više na kompresorovom sajtu.
- daka
- Banned
- Postovi: 186
- Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
- Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Ne siri laz,gorivo jeste 50%jeftinije ali ga vise trosi...usteda je oko 30-tak%!!!
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Ali je ipak neka ušteda.
I promeni taj avatar.
I promeni taj avatar.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

- daka
- Banned
- Postovi: 186
- Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
- Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Taj avatar je meni neko samovoljno dodelio od "vas"...nije moja greska.
Ne sporim da nije jeftinije,ali ne volim kad se iznosi neistina.
Ne sporim da nije jeftinije,ali ne volim kad se iznosi neistina.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Cisto da se ispisem iz teme. Kupljen Golf 4 TDI od clana foruma, proverena mehanika i opste stanje kod mog majstora. Nj V(Velja napisao:Pa evo po preporuci admina da prijavim sta otprilike ganjam po placevima .
Posto smo brojni u porodici , treba mi solidno prostran auto . Pomenuh u drugoj temi da sam prosle godine prodao Punta Klasik iz 09.g sa 30ak hiljada na satu uglavnom zbog prostora (bilo je i drugih razloga al o tome drugi put), pa sam jedva docekao da se zavalim i provozam moje najmilije u Alfi 156 od 140ks .
Temperamentna Alfa me je naucila da lepa i zivahna cupi uvek kosta , a moze da bude i nezgodne naravi ,pa sam se pre par meseci i nje resio.
Suma sumarum, sa priblizno 4000evra treba pazariti ,servisirati i upristojiti pouzdan dizel (najpozeljniji bi bio JTD) sa lepim prostorom na raspolaganju.
Namecu se Stilo(moze i karavan) ,Oktavija je idealnih dimenzija a i nemacke je mehanike, tu su i 406ice HDI , ima i lepih Fokusa ali su mi nesto kilavi i kazu kvarljivi itd
Off topic
BTW:Imam subjektivan utisak da ovaj TDI ide ludje od Alfe od 140ks. Pritom imam otvorenu besplatnu opciju chipovanja