iako je CX-5 predivan auto 6-ica je jos ljepsa... vjerujem da bi za cijenu klot cx-5 dobio vrhunski opremljenu 6-icu tako da za mene dileme nema
Mazda CX-5
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Mazda CX-5
mazda 6 definitivno...
iako je CX-5 predivan auto 6-ica je jos ljepsa... vjerujem da bi za cijenu klot cx-5 dobio vrhunski opremljenu 6-icu tako da za mene dileme nema
iako je CX-5 predivan auto 6-ica je jos ljepsa... vjerujem da bi za cijenu klot cx-5 dobio vrhunski opremljenu 6-icu tako da za mene dileme nema
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Ne bih rekao da si u pravu za cenu... Skoro da je identicna.Risto napisao:mazda 6 definitivno...
iako je CX-5 predivan auto 6-ica je jos ljepsa... vjerujem da bi za cijenu klot cx-5 dobio vrhunski opremljenu 6-icu tako da za mene dileme nema
6-ica je BTW lepsa definitivno, ali za nase puteve mislim da je pre nesto iole dzipoliko...
p.s. Nisam voleo nista dzipoliko, ali je pocela da me smara "tvrdoca" Civic-a u kombinaciji sa nasim oranicama...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Mazda CX-5
sad sam pogledao cjenovnik, nisam imao pojma da CX-5 dizel kosta 23000 evra :trljamoci:
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Mazda CX-5
I kod mene u bloku ima i CX-5 i 6-ica u obe varijante. Mislim da je Mazda na jako dobrom putu.nuk napisao:Ja izgleda imama komsu iz Grand-a NS jer se na svakih par dana smenjuju CX5 i nova 6ica karavan koja je totalna perverzija
Mazda 6. Jednostavno SUV vozila nisu moja šolja čaja. Inače CX-5 je izvanredan.Delija napisao:Huh, da mozete da birate - Mazda 6 ili CX-5?
Širim haos!
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7957
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Mazda CX-5
Skro sam bas razmisljao na tu temu i nisam dosao do zakljucka.
CX-5 sam probao i jako mi se svideo, a sesticu jos nisam imao prilike da provozam, pa svoj sud pokusavam da donesem samo na osnovu vizuelnog utiska koji ostavljaju. Za nijansu bi mi mozda vise odgovarao SUV zbog odlazaka na zimovanja...
CX-5 sam probao i jako mi se svideo, a sesticu jos nisam imao prilike da provozam, pa svoj sud pokusavam da donesem samo na osnovu vizuelnog utiska koji ostavljaju. Za nijansu bi mi mozda vise odgovarao SUV zbog odlazaka na zimovanja...
Re: Mazda CX-5
Što se mene tiče, Mazda 6...
-
Igor
- Postovi: 496
- Pridružio se: 26 Jun 2012, 10:33
- Garaža: Skoda Octavia MK3 TDI, BMW 320D E90 LCI
- Lokacija: Apatin
Re: Mazda CX-5
Mazda 6 karavan 
Re: Mazda CX-5
Kod direktnog ubrizgavanja benzina usisava se tokom kompresije samo cist vazduh i stoga ne bi trebalo da se uopste prica o mogucnosti detonacije jer nema gorive smese.dragvorl napisao:Kada senzor primeti da dolazi do detonacije podesava se paljenje na kasnije da se izbegne detonacija zbog losijeg goriva.
Ako je tacno ono sto sam citao o prvom GDI motoru, prednost je sto se benzin ubrizgava tek onda kada je vec sabijen vazduh dakle radi slicno kao dizel ciklus cime se otklanja kriticna faza podizanja temperature gorive smese pri sabijanju i mogucnost samodetonacije pre varnice.
Ovako sam ja razumeo i rad modernih turbo motora sa direktnim ubrizgavanjem gde se kompresija dize efektivno i iznad 15 a izbegnute su detonacije. Otuda i perfomanse turbo direktno ubrizgavanih motora koje daleko prevazilaze klasicne turbo benzinske motore.
Visa kompresija bolje iskoriscenje goriva, rezultat manja specificna potrosnja grama/kWh.
Nemam podatak da li je vise uopste bitan oktanski broj goriva u sistemu direktnog ubrizgavanja.
Re: Mazda CX-5
http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/13487/
Prosečna potrošnja tokom 370 pređenih km je iznosila zaprepašćujuće niskih 8,2l goriva, s time da je dobrih 30-40km voženo u žestokom tempu tokom merenja performansi i na slikanju, dok je bar 200km voženo u gradskim uslovima, dok je preostala kilometraža vožena na magistralama i autoputu.
CX-5 2.0i AWD sa cenom od oko 26.000€ je dokazao da za ekonomičnu vožnju nije neophodno imati snažni turbo dizel pod haubom SUV vozila teškog 1,5t.
Prosečna potrošnja tokom 370 pređenih km je iznosila zaprepašćujuće niskih 8,2l goriva, s time da je dobrih 30-40km voženo u žestokom tempu tokom merenja performansi i na slikanju, dok je bar 200km voženo u gradskim uslovima, dok je preostala kilometraža vožena na magistralama i autoputu.
CX-5 2.0i AWD sa cenom od oko 26.000€ je dokazao da za ekonomičnu vožnju nije neophodno imati snažni turbo dizel pod haubom SUV vozila teškog 1,5t.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Mazda CX-5
Samo 1.5t ?
Pa toliko je teska i Mazda 6 verovatno, ako ne i vise.
Problem kod SUV (i uopste vozila sa visokim klirensom) dolazi kada se predje 80-90km/h, jer tada ulazi u pricu aerodinamika.
Pa toliko je teska i Mazda 6 verovatno, ako ne i vise.
Problem kod SUV (i uopste vozila sa visokim klirensom) dolazi kada se predje 80-90km/h, jer tada ulazi u pricu aerodinamika.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Vozilo ove klase sa dizel motorom i AWD samo 1,5T, malo nerealno 
Re: Mazda CX-5
Svi crossoveri su oko 1,5 do 1,6t. Retko koji je tezi.
Benzinac je 1500kg, dizel 1520-1605kg zavisno od verzije. Prva cifra je masa praznog a druga cifra masa vozila sa 90% napunjenim gorivom i vozacem od 75kg (tako pise):

Benzinac je 1500kg, dizel 1520-1605kg zavisno od verzije. Prva cifra je masa praznog a druga cifra masa vozila sa 90% napunjenim gorivom i vozacem od 75kg (tako pise):

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”