Mada mi smo licno videli i probali na nekoliko razlicitih primera da je i kod medjuubrzanja snaga bila bitna, a da preko 100NM nije pravilo nikakvu razliku, te oni mogu da pricaju sta hoce
Šta je snaga, a šta obrtni moment?
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)
Moja turbina je glasnija
Mada mi smo licno videli i probali na nekoliko razlicitih primera da je i kod medjuubrzanja snaga bila bitna, a da preko 100NM nije pravilo nikakvu razliku, te oni mogu da pricaju sta hoce
Mada mi smo licno videli i probali na nekoliko razlicitih primera da je i kod medjuubrzanja snaga bila bitna, a da preko 100NM nije pravilo nikakvu razliku, te oni mogu da pricaju sta hoce
Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)
Ova tema polako ali sigurno prerasta u sprdacinu 
Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)
Ja nisam u Zrenjaninu, zivim u Novom Sadu koji je isto bogu hvala ravan. I ne trkam se ja u konkretnom smislu o kojem ti pricam, govorim ti da svaki auto treba voziti onako kako je fabrika zamislila da se vozi i ne treba izmisljati toplu vodu. Ok i auto koji ima gomilu nm mora stati na pesacki i moze krenuti drugom, ali je to drndanje kvacila. Provlacile su se price da auto sa puno obrtnog moze krenuti bez gasa, sto i jeste tacno ali onda sam seo u Yuga i krenuo bez gasa?mr.Big napisao:@ 16 v
Dobro, ti se trkaj po ravnom Zrenjaninu. Ja govorim o svakodnevnoj vožnji po strmim ulicama uz relativno poštovanje propisa, gde na svakih 50m imaš semafor ili ležećeg policajca.
Takođe, uopšte nije nebitno koliko si energije utrošio vozeći se - što u litrama goriva, što menjajući brzine.
@Ivan, prosto neverovatno da sam ja pored mog "otvorenog" auspuha cuo tvoju turbinu iza
Poslednja izmena od 16_Valve_ u 12 Maj 2013, 12:45, izmenjeno 1 put ukupno.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)
Naravno da je bitnija. Dokazano vise puta u ovom topicu da sve to definise snaga. Obrtni krajnjem korisniku samo moze da nagovesti u odredjenim slucajevima elasticnost ako se porede slicni motori, nekada ne moze ni to. Snaga govori 100x vise o motoru i performansama.
Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)
Naravno Laki 
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
- grujicd
- Postovi: 9159
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)
Nije ni moglo drugačije - zove se "odlično objašnjenje" a onda imamo 40 strana tumačenja tog objašnjenja.Floyd napisao:Ova tema polako ali sigurno prerasta u sprdačinu
Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)
Jel ti citas moje postove? Dokaz da je snaga vaznija je taj da GTD ima vise obrtnog momenta, manje snage. Brzi je auto koji ima vise snage. Sto si i sam rekao u ovoj recenici.mr.Big napisao: Dušane, upoređuješ jači auto sa slabijim - 210 vs. 170 ks.
Ovde se kaze da je brzi auto od 150ks i 350Nm, nego auto od 250ks i 250Nm, to je suludo i stvarno vise svako ko pise u ovoj temi pokusavajuci da razjasni nesto gubi vreme.
Zakljucak: I snaga i moment su vazni i nerazdvojivi, ali za brzunu je snaga vaznija. (tacka) Cao, zdravo!
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)
Pa ko kaže da max snaga nije presudna za max brzinu ?
Ja samo pokušavam da osporim tvrdnju da je obrtni momenat nebitan za performanse i u prilog tome sam postavio savršen primer
http://www.zeperfs.com/en/duel387-385.htm
Dakle, isti auto, ista snaga, menjači fabrički prilagođeni motorima, max momenti su na sličnim obrtajima, a bitna razlika u međuubrzanjima (što je jedna od bitnijih stavki performasi, jelte). Objasnite mi...
Ja samo pokušavam da osporim tvrdnju da je obrtni momenat nebitan za performanse i u prilog tome sam postavio savršen primer
http://www.zeperfs.com/en/duel387-385.htm
Dakle, isti auto, ista snaga, menjači fabrički prilagođeni motorima, max momenti su na sličnim obrtajima, a bitna razlika u međuubrzanjima (što je jedna od bitnijih stavki performasi, jelte). Objasnite mi...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)
Tu se samo vidi ono sto je odranije poznato, a to da turbodizel slicne snage kao i benzinac ima bolje medjuubrzanje kada se nalaze u istoj brzini, sto je ocigledna prednost jer su mu krace brzine.
Ajde da poredimo recimo 50-100 u drugoj brzini, ili 80-120 u 3oj brzini, kad bi dizel mogao toliko navuci uopste
Ajde da poredimo recimo 50-100 u drugoj brzini, ili 80-120 u 3oj brzini, kad bi dizel mogao toliko navuci uopste
Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)
Imas pice za ovo Ivane, bas sam to hteo da napisem
A druga stvar, dizeli vec imaju kratke brzine, pa jos 6 komada a 1.8t je sa 5
samo se zapitaj koliko ide taj tdi 150 cetvrtom brzinom maksimalno a koliko taj 1.8t koji si stavio
A uostalom, tdi od 150ks sa 6 brzina bi trebao bolje ici od 1.8t sa 150ks i 5 brzina, zbog boljeg menjaca
da 1.8t ima 6 brzina isli bi isto jer je tezina ista 
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)
Znači, i vi i ja gledamo skulpturu Miloske Venere - je spreda, vi otpozadi. Ja kažem da su joj male siSe, a vi mi se rugate tvrdeći da joj je debelo duPe...
Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)
da, taj motor nije ubica, pogotovo ne po elasticnosti u teskoj astri, ali i to sto je astra ususkana ne pomaze osecaju brzine... moze on jos preko tih 200...
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Opel Astra J turbo
Kako nije elastican? U kom smislu? 
Tj. s kim si ga uporedio?
Po podacima za golf 1.4tsi 160ks, Astra je elasticnija u medjuubrzanjima...
Tj. s kim si ga uporedio?
Po podacima za golf 1.4tsi 160ks, Astra je elasticnija u medjuubrzanjima...
Brzine idu u H-a !!!




Re: Opel Astra J turbo
idemo opet... pa pre par dana smo o tome, da ne trujemo sada... 
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Opel Astra J turbo
Ne nego kategoricki odbijam da neko kaze da ne neelastican kad nije tako. U gradu uopste ne zahteva ceste promene brzina. Hteo ti to da pdihvatis ili ne 
Brojke ne prikazuju uvek cinjenicno stanje. A ko zeli da provoza Astru, uvek moze.
Napominjem da ovo nije sportski auto pa ga ne treba ni uporedjivati s kojekakvim sprinterima...
Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
Brojke ne prikazuju uvek cinjenicno stanje. A ko zeli da provoza Astru, uvek moze.
Napominjem da ovo nije sportski auto pa ga ne treba ni uporedjivati s kojekakvim sprinterima...
Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
Brzine idu u H-a !!!



