pa ne poredim ga u 0-100 vec u elasticnosti u odredjenim stepenima prenosa, gde je na papiru motor inferioran sa svojih 200 i kusur nm prema 300 i vise nm kod dizela ( s tim sto opet menjac to ispegla, vec sam napisao poredjenje nm na tocku kod klija i megana dci sa 300nm )...Xepoj87 napisao: Dragane,takodje ne mozes porediti sportski auto sa 2.0 atmo motorom sa 200ks sa dizelima od oko 100-150ks... Da stavis nekog 250 CDI-ja,pa i da bude koliko,toliko pravedno...
A i tvoj auto je dodatno veoma lagan,sve je podeseno na odziv gasa,bolje sve od standardnih automobila...
sa druge strane elasticnost mi je u 5. kao kod gti u 6., a u 4. kao gti u 5., i zato mi je malo teze da prihvatim da gti mora da se za preticanja spusta po par brzina dole, jer znam koliko meni treba da preteknem kamion recimo u 4. 5. i 6. brzini, i koliko ostali koji krenu iza mene zaostanu posle par sekundi...
a i nije bas lagan, tezak je u kg isto kao i skoro pola metra duzi fokus. klio je prazan tezak 1240kg...
pored toga, ftj, je napisao, ako sam ga ja dobro shvatio da na 80 vozi na 2000rpm u 4. u normalnim okolnostima i da verovatno preko te brzine menja u 5. mozda sam ga ja lose shvatio...
 
        


 Kapiram da neko voli da mu dizlo povuce sa 1800 rpm, ali to nije za mene bar ne narednih 10ak godina.
  Kapiram da neko voli da mu dizlo povuce sa 1800 rpm, ali to nije za mene bar ne narednih 10ak godina.  
 Upravo da nije isto, jer je Ј = N*m*rad, ali je dozvoljeno da se radijan u SI sistemu ne piše (implicitno podrazumeva), pa to može dovesti ljude u zabludu da je reč o istim jedinicama.
  Upravo da nije isto, jer je Ј = N*m*rad, ali je dozvoljeno da se radijan u SI sistemu ne piše (implicitno podrazumeva), pa to može dovesti ljude u zabludu da je reč o istim jedinicama.
 
   
 

