Eto sve u svemu Bob rok nije usamljen
Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Evo i moj Z10 "prisao" na 120.000km za 6god. i 4meseca. uz svo tekuce odrzavanje prezadovoljan sam.Zadnja popravka je bio alternator.Zamenio stator i lezajeve kao i neke plastike u koje nalezu lezajevi(50evra).Pre dve hiljade radio veliki servis, ostalo je jos neko lupkanje u trapu u servisu Goran nisu mogli da ga nadju rekli mi da ga teram dok se ne prosiri pa da se javim.
Eto sve u svemu Bob rok nije usamljen
Eto sve u svemu Bob rok nije usamljen
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
od kad to?TheWickerMan napisao:nije više zabranjeno koristiti maglenke kad nema magle
mene su smarali zadnji put pre jedno 8-9 meseci za maglenke, pa su me pustili "ali da pazim i da znam za ubuduće"
izvinjavam se za offtopic
- TheWickerMan
- Postovi: 11388
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Po novom zakonu nije zabranjeno... Ako su te smarali pre 9 meseci, znači hteli su pare jer je ovo odavno na snazi 
sent from Kenda digitron using Tapatalk 2
sent from Kenda digitron using Tapatalk 2
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Сређивао сам ауто 4 сата за викенд.
Прање свега и свачега, замена сета точкова, провере...
Приметио сам следеће:
-број ожиљака на лимарији је нагло порастао, хвала комшијама на томе;
-летње гуме су знатно тише и удобније за вожњу, али ми се волан не враћа потпуно у почетни положај након изласка из кривине (додуше, то се дешавало и са зимским, је`л има неко савет шта да радим?!?)
-имам утисак да волан у сити серво режиму није више онако лаган (можда има неке везе са претходно реченим?)
Ако неко има представу шта може да буде проблем нек се огласи. Хвала!
Прање свега и свачега, замена сета точкова, провере...
Приметио сам следеће:
-број ожиљака на лимарији је нагло порастао, хвала комшијама на томе;
-летње гуме су знатно тише и удобније за вожњу, али ми се волан не враћа потпуно у почетни положај након изласка из кривине (додуше, то се дешавало и са зимским, је`л има неко савет шта да радим?!?)
-имам утисак да волан у сити серво режиму није више онако лаган (можда има неке везе са претходно реченим?)
Ако неко има представу шта може да буде проблем нек се огласи. Хвала!
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Proveri trap prvo.
Tapatalk HD
Tapatalk HD
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kazu da je kalibracija serva potrebna, ako je razlicit otpor na obe strane motanja.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
Svorci
- Postovi: 192
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:42
- Garaža: Suzuki SX 4, 1.5 16V; Fiat Punto 1.2 8V
- Lokacija: Kraljevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sve ti je u redu. Zimske gume se uvek lakše okreću u vožnji ili mestu u poređenju sa letnjim. Za svaki slučaj možeš da proveriš trap zbog čega se ne vraća u ravnotežni položaj, mada ne verujem da će biti nekih velikih odstupanja. Ja bih sve ovo pripisao samo boljem gripu letnje gume i to je sve.
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ја не бих рекао да је све у реду, јер одлично се сећам да сам у серво режиму волан окретао једним прстом, сада није тако.
Дакле, постоји неки "проблем".
Мораћу да проверим ово што каже Бакс, јер ми се чини да не реагује исто када се мота лево и десно. Је`л радио неко ту калибрацију, кол`ко кошта и где може да се одради?
У сваком случају, проверићу прво трап. 4 године је прошло, чисто да будем миран.
Онда идем даље са дијагностиком.
Је`л може да буде до гума??
Дакле, постоји неки "проблем".
Мораћу да проверим ово што каже Бакс, јер ми се чини да не реагује исто када се мота лево и десно. Је`л радио неко ту калибрацију, кол`ко кошта и где може да се одради?
У сваком случају, проверићу прво трап. 4 године је прошло, чисто да будем миран.
Онда идем даље са дијагностиком.
Је`л може да буде до гума??
- Saša
- Postovi: 14408
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Volan je uvek u "servo režimu", samo dobiješ ekstra pojačanje kada uključiš "city". 
Tapatalk
Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Trap treba proveriti, nije to velika cifra, pogotovo kad se kupuju nove gume.
Sto se tice serva, on je velika boljka ovog punta, nadam se da je kod tebe za sada sve OK.
Kao neki servis iole od poverenje, bih preporucio Goran.
Mada kako obim posla raste, logicnio je da se kvalitet lagano obara, ali gazda je stvarno OK cova.
Sto se tice serva, on je velika boljka ovog punta, nadam se da je kod tebe za sada sve OK.
Kao neki servis iole od poverenje, bih preporucio Goran.
Mada kako obim posla raste, logicnio je da se kvalitet lagano obara, ali gazda je stvarno OK cova.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Саша, мени се чини да је дуал серво чист маркетинг, волан без укљученог сити серва је тврђи него код било ког другог аута (ајд да не кажем да га нема...)
Елем, данас га возио мало више и приметио да се волан, кад се смота у лево и пусти у току вожње, враћа много мање него кад се смота у десно.
Дефинитивно не планирам нове гуме још бар 2 године, тако да морам да решавам ово сада.
Да ли може да буде да гуме треба да се балансирају??
Ја их нисам скидао са фелни, не знам да ли то може да се поремети?
Јбм ти моју струку, боље да сам студирао неку технику...
Елем, данас га возио мало више и приметио да се волан, кад се смота у лево и пусти у току вожње, враћа много мање него кад се смота у десно.
Дефинитивно не планирам нове гуме још бар 2 године, тако да морам да решавам ово сада.
Да ли може да буде да гуме треба да се балансирају??
Ја их нисам скидао са фелни, не знам да ли то може да се поремети?
Јбм ти моју струку, боље да сам студирао неку технику...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Prednje stavi nazad, a zadnje napred, pa javi rezultat. 
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Los balans guma ces osetiti, po podrhtavanju volana ili vozila na odredjenim brzinama, ecim 90 ili 120km/h, nema veze sa tvojim simptomima.
Cak ni to stelovanje trapa ne bi trbalo da ima veze, pogotovo ako ne uocavas da vuce u neku stranu kad pustis volan, ili se neka guma pojacano trosi po obodu.
Ali to tvoje moze da ima neke veze sa elementima na vesanju, tako da to prvo treba prekontrolisat, a onda neko malo potkovaniji, da testira situaciju na servu, meni deluje da je nesto banalno...
E DA ZA SVE KOJIMA ZATREBA, SA JEDNOM FABRICKOM DIZALIOM JE MOGUCE ROTIRATI TOCKOVE NA PUNTU, PROBAO!
TJ DICI CELU POLOVINU VOZILA.
Cak ni to stelovanje trapa ne bi trbalo da ima veze, pogotovo ako ne uocavas da vuce u neku stranu kad pustis volan, ili se neka guma pojacano trosi po obodu.
Ali to tvoje moze da ima neke veze sa elementima na vesanju, tako da to prvo treba prekontrolisat, a onda neko malo potkovaniji, da testira situaciju na servu, meni deluje da je nesto banalno...
E DA ZA SVE KOJIMA ZATREBA, SA JEDNOM FABRICKOM DIZALIOM JE MOGUCE ROTIRATI TOCKOVE NA PUNTU, PROBAO!
TJ DICI CELU POLOVINU VOZILA.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Bax vidi se koliko ti nedostaje pravi z10 zato ga mi ostali vozimo za tebe ali ti si tu i dalje za sve nas da nam pomognes savetima.Puno pozdrava 
- Saša
- Postovi: 14408
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Филиповић napisao:Саша, мени се чини да је дуал серво чист маркетинг, волан без укљученог сити серва је тврђи него код било ког другог аута (ајд да не кажем да га нема...)
Ima serva, kako nema, probaj da okrećeš točkove kada je motor ugašen pa da vidiš kako i koliko pomaže. No za fabričko podešavanje serva se slažem, za nijansu je tvrđe nego kod drugih automobila, a city opcija je za moj ukus opet premekana, imam utisak kao da se letva volana otkačila od točkova, ne osećam ih uopšte. Mogli su malo mekše trimovati servo i izbaciti city bez problema. No, bilo kako bilo za parkiranje je ta opcija odlična, a ne sumnjam da su njome najviše oduševljene žene.
Tapatalk