Corolla ide uzbrdo bolje nego tvoj 1.6T
Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Re: Corsa 1.3 cdti
Ma pusti ti Kozma...
Corolla ide uzbrdo bolje nego tvoj 1.6T
(dizel necemo ni da pominjemo)
Corolla ide uzbrdo bolje nego tvoj 1.6T
Re: AW: Corsa 1.3 cdti
Ja sam cuo da je Kozmorola oduvala X6-icu na autoputu 
Re: Corsa 1.3 cdti
Bez uvrede cozmo, ali ti toliko subjektivno pises da je to nevidjeno. Kapiram da i sam pocinjes da verujes u to sto pricas.
Sa corsom 1.3 cdti sam presao ko zna koliko puta po krivinama od Mladenovca do Kragujevca i obrnuto. I kao vozac i kao suvozac. I na brzinama od 80-90 se nije osetilo neko ozbiljnije ljuljanje ili bilo sta sto si ti opisao. Multilink pre 20 godina i sad nije isti. Kao ni torzija.
Shvatili smo mi da je corolla sam vrh autoindustrije, da su svi ostali samo bledi pokusaji, ali nemoj vise da obmanjujes ljude sa tako nekim izjavama.
Sa corsom 1.3 cdti sam presao ko zna koliko puta po krivinama od Mladenovca do Kragujevca i obrnuto. I kao vozac i kao suvozac. I na brzinama od 80-90 se nije osetilo neko ozbiljnije ljuljanje ili bilo sta sto si ti opisao. Multilink pre 20 godina i sad nije isti. Kao ni torzija.
Shvatili smo mi da je corolla sam vrh autoindustrije, da su svi ostali samo bledi pokusaji, ali nemoj vise da obmanjujes ljude sa tako nekim izjavama.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
-
milosdoktorabs
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Corsa 1.3 cdti
Sve ja tebe i ostale razumem. Ovde nije poenta Corolla, vec sam pomenuo i ostala vozila u kojima je nezavisno vesanje i kod kojih nisam imao taj osecaj. Namerno sam ih pomenuo jer prozivate stalno za Corollu, a potpuno je nebitno jer sam rekao da su i ostala vozila, nova i stara, sa multilinkom, bolja.Dusan napisao:Bez uvrede cozmo, ali ti toliko subjektivno pises da je to nevidjeno. Kapiram da i sam pocinjes da verujes u to sto pricas. Sa corsom 1.3 cdti sam presao ko zna koliko puta po krivinama od Mladenovca do Kragujevca i obrnuto. I kao vozac i kao suvozac. I na brzinama od 80-90 se nije osetilo neko ozbiljnije ljuljanje ili bilo sta sto si ti opisao. Multilink pre 20 godina i sad nije isti. Kao ni torzija. Shvatili smo mi da je corolla sam vrh autoindustrije, da su svi ostali samo bledi pokusaji, ali nemoj vise da obmanjujes ljude sa tako nekim izjavama.
Torzija koju Corsa koristi je ista ko pre 20 godina. Mislis da je promenjeno? Samo promenjen setup, malo steluju, utegnu i to je to.
Isto kao i McPherson napred. Mogu samo da stimuju geometriju.
Ako u Golfu VII, Aurisu, I30 (zanemarimo moj auto sad skroz) sa nezavisnim vesanjem pozadi ne osetim to sto osetim u Corsi onda je:
1. do torzije
2. nesto nije u redu sa ovim primerkom Corse
3. mozda zbog zimskih guma
A kao sto ste ranije citali, ja sam itekako ishvalio auto, pogotovo DayWalkeru. I autic je stvarno odlican, ali posto 20 godina vozim, mogu valjda i da kazem nesto po pitanju oslanjanja i vesanja i osecaja kod voznje.
Uglavnom ostajem pri stavu da je Corsa odlican autic, ali da mi se ne svidja to ljuljuskanje zadnjeg trapa u ostrim zavojima i krivinima (recimo S krivine).
I jos jednu stvar sam primetio kod ovog primerka Corse: prilikom prebacivanja iz 1. u 2. brzinu nesto tupne i cimne auto, kao da ga uspori na sec naglo.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Corsa 1.3 cdti
DW menjaj se ključ za ključ za Corollu i reši se bede. 
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Corsa 1.3 cdti
Niko ne spori da je multilink nazad bolji od torzije, ali ceo B segment je resen sa njom, ne verujem da neko nudi multilink za male gradske automobile.
inace klasicna torziona osovina je gotovo nepromenjena od osamdesetih godina, jedino sto se menja je njena elasticnost(mislim na stepen torzionog uvijanja) od modela do modela i prizvodjaca, inace princip kao i funkcionalnost je gotovo identicna.
inace klasicna torziona osovina je gotovo nepromenjena od osamdesetih godina, jedino sto se menja je njena elasticnost(mislim na stepen torzionog uvijanja) od modela do modela i prizvodjaca, inace princip kao i funkcionalnost je gotovo identicna.

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Corsa 1.3 cdti
Moj stric vozi takvu Cosmorolu, doduse, ne oslovljava je tako.. Ali ne smem da se usudim da kazem da je u daleko boljem stanju od Cosmove jer je garazirana od prvog dana u toploj garazi 
Bele je boje i osim auspuha nista krucialno nije menjano..
Znam... sad cu da nahebem
Bele je boje i osim auspuha nista krucialno nije menjano..
Znam... sad cu da nahebem
Brzine idu u H-a !!!




- Ji 4Tze
- Postovi: 8237
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Corsa 1.3 cdti
nudi(o je) Yugokvcali napisao: ne verujem da neko nudi multilink za male gradske automobile.
Boringly average, but also perfect for school run mums
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Corsa 1.3 cdti
E da yugici su imali, ali mogu reci da malo spusteniji yugo, sa dobrim gumama, sasvim lepo podnosi krivine, i mogu da primetim da ima izuzetan feedback sa volana, prosto retko ko moze da ponudi od modernijih kola taj osecaj da znas gde je granica, pa cak neki od skupljih marki (mislim na manje aute).

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Corsa 1.3 cdti
Da li si ti siguran da ti nije Cozmo stric, sumnjam da bolja toyota postojiDay Walker napisao:Moj stric vozi takvu Cosmorolu, doduse, ne oslovljava je tako.. Ali ne smem da se usudim da kazem da je u daleko boljem stanju od Cosmove jer je garazirana od prvog dana u toploj garazi
Bele je boje i osim auspuha nista krucialno nije menjano..
Znam... sad cu da nahebem
Sent from my BlackBerry using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Corsa 1.3 cdti
Samo neke konstrukcije nezavisnog vesanja koje obezbedjuju fiksni nagib tocka su bolje, ostale vrste nezavisnog vesanja su obicno losije u krivinama bilo od auta sa torzionim oprugama, bilo sa zavojnim bilo sa lisnatim oprugama.cozmo napisao:Auto sa nezavisnim vesanjem pozadi je uvek bolji u krivinama i na putu od auta sa torzijom.
.
Osim u slucaju da postoji kombinacija krivine i izbocine na putu, kada je nezavisno vesanje superiorno, u ostalim slucajevima vodjenje tockova sa fiksnim tragom je bolje pozadi.
Golf ima zavojne opruge, Buba je imala torzione opruge. VW odavno ne koristi torziju, od prelaska na prednji pogon.
Corsa isto ima zavojne opruge, nema torzione.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Corsa 1.3 cdti
corsa ima ovaj tip sa spiralnim oprugama i amortizerima kao i svi opeli sa njom starijeg godista i nize klase,

francuzi forsiraji ovu sa druge slike sa torzionom sipkom u kombinaciji samo sa amortizerima,

dok je opel na novijim modelima sa tim tipom zadnje osovine presao na torziju sa vat vezom, slika treca


francuzi forsiraji ovu sa druge slike sa torzionom sipkom u kombinaciji samo sa amortizerima,

dok je opel na novijim modelima sa tim tipom zadnje osovine presao na torziju sa vat vezom, slika treca


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Corsa 1.3 cdti
ExtraDay Walker napisao:Moj stric vozi takvu Cosmorolu, doduse, ne oslovljava je tako.. Ali ne smem da se usudim da kazem da je u daleko boljem stanju od Cosmove jer je garazirana od prvog dana u toploj garazi
Bele je boje i osim auspuha nista krucialno nije menjano..
Nikako da se javim u temi, radio sam materijale za Borkovicevu trku, em zavrsavam na poslu, em radim to, nisam spavao dve noci
Pitanje koje sam postavio a niko nije video, sto sam primetio kod ove Corse je:
Kada se iz 1. u 2. prebaci nesto tupne i auto kao da propadne/trzne. Kao da ne odvoji dobro kvacilo. To se desava pri laksoj voznji, prilikom brzeg kretanja ne.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
