a zamisli na auto-putu idu dve Cozmorole iste boje i u ok stanju, a ni jednu ne vozi COzmoUroš S. napisao:Da da, dobar jeste, ali nema elemenata za vozdizanje u rang božanstva
Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Polako sa teskim recima. Samo je JEDNA COZMOROLLA 
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima





Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Mnogo je gadna... jezivo gadna....
I moze da bude koliko god pozeli kvalitetna,ali ne bih je uzeo ni pod razno u razmatranje..
I moze da bude koliko god pozeli kvalitetna,ali ne bih je uzeo ni pod razno u razmatranje..
Brzine idu u H-a !!!




-
Heineken
- Postovi: 6451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Katastrofa...
- grujicd
- Postovi: 9160
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Meni je malo manje gadna na ovim slikama iz saobraćaja nego na onim fabričkim, gde kao da se trude da istaknu najružnije detalje. No, uskoro će i sajam automobila pa ćemo da vidimo uživo kako to izgleda.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pa sta znam, meni je sada samo zadnji kraj ruzan, iz profila i od napred mi je ok. Ali zato zadnji kraj je uzas.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ne znam da li Japosi imaju fetis prema neproporcijalno velikim farovima ili sta. Najlepsa je generacija aktielnog modela pre FL-a. 
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Juce sam vozio BMW Z4, poslednji model.
Da zanemarimo sto je auto jako zanimljiv za voznju, prava igracka, dakle ne mogu to nazvati autom vec pre svega odlicnom igrackom.
Ali zaista ne smatram da je normalno danas napraviti auto koji nije za ljude preko 180cm!!! Ajde sto ja sa 2m tragikomicno izgledam u njemu, ali ni osetno manji ljudi od mene unutra nemaju mesta. Vlasnik auta ima nekih 180-185cm i priznaje da mu je na knap. A meni... hehe, gurnem sediste skro nazad, stavim ga skroz dole, glavom udaram, fali mi nekih 10cm, volan mi stoji preblizu, sve mi tesno, tako da sam ga vozio maksimalno pogrbljen i savijen. Kada smo otvorili krov, ispravim glavu i tada ne vidim nista od puta ispred jer tacno ispred ociju mi stoji gornji stub iznad soferke, naravno opet je neophodno pogrbiti se da bi bilo sta vide. Naravno i generalno je preglednost neverovatno losa, jednsotavno soferka je smesno mala, sve je klaustrofobicno te mora biti tako.
Ali osecaj iza volana je neverovatan, imate utisak da ste u kokpitu aviona jer je soferka jako mala, a kraj haube se ne vidi gde je, samo se izgleda da je ima bar 3m ispred
Jako tripozno izaci sa parkinga jer imate utisak kao da imate neki top ispred sebe koji se prostire nekoliko metara unapred i da cete kada skrecete zakaciti sve u radijusu od 5m okolo.
Sve u svemu zasta jako aznimljiva igracka, ali iskljucivo za ljude ispod 180cm
Da zanemarimo sto je auto jako zanimljiv za voznju, prava igracka, dakle ne mogu to nazvati autom vec pre svega odlicnom igrackom.
Ali zaista ne smatram da je normalno danas napraviti auto koji nije za ljude preko 180cm!!! Ajde sto ja sa 2m tragikomicno izgledam u njemu, ali ni osetno manji ljudi od mene unutra nemaju mesta. Vlasnik auta ima nekih 180-185cm i priznaje da mu je na knap. A meni... hehe, gurnem sediste skro nazad, stavim ga skroz dole, glavom udaram, fali mi nekih 10cm, volan mi stoji preblizu, sve mi tesno, tako da sam ga vozio maksimalno pogrbljen i savijen. Kada smo otvorili krov, ispravim glavu i tada ne vidim nista od puta ispred jer tacno ispred ociju mi stoji gornji stub iznad soferke, naravno opet je neophodno pogrbiti se da bi bilo sta vide. Naravno i generalno je preglednost neverovatno losa, jednsotavno soferka je smesno mala, sve je klaustrofobicno te mora biti tako.
Ali osecaj iza volana je neverovatan, imate utisak da ste u kokpitu aviona jer je soferka jako mala, a kraj haube se ne vidi gde je, samo se izgleda da je ima bar 3m ispred
Sve u svemu zasta jako aznimljiva igracka, ali iskljucivo za ljude ispod 180cm
- grujicd
- Postovi: 9160
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Upravo precrtah Z4 sa spiska za kupovinu
I mene je iznenadio Z4 kad sam ga prvi put video uživo koliko je mali. Ne znam da li je slična stvar sa ostalim mini roadsterima, npr. Mazda MX-5 i slično.
I mene je iznenadio Z4 kad sam ga prvi put video uživo koliko je mali. Ne znam da li je slična stvar sa ostalim mini roadsterima, npr. Mazda MX-5 i slično.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Laki, jel si spustio sediste do poda?

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Upravo moj utisak o Z4 i SLK...Laki021 napisao:Juce sam vozio BMW Z4, poslednji model.
Da zanemarimo sto je auto jako zanimljiv za voznju, prava igracka, dakle ne mogu to nazvati autom vec pre svega odlicnom igrackom.
Ali zaista ne smatram da je normalno danas napraviti auto koji nije za ljude preko 180cm!!! Ajde sto ja sa 2m tragikomicno izgledam u njemu, ali ni osetno manji ljudi od mene unutra nemaju mesta. Vlasnik auta ima nekih 180-185cm i priznaje da mu je na knap. A meni... hehe, gurnem sediste skro nazad, stavim ga skroz dole, glavom udaram, fali mi nekih 10cm, volan mi stoji preblizu, sve mi tesno, tako da sam ga vozio maksimalno pogrbljen i savijen. Kada smo otvorili krov, ispravim glavu i tada ne vidim nista od puta ispred jer tacno ispred ociju mi stoji gornji stub iznad soferke, naravno opet je neophodno pogrbiti se da bi bilo sta vide. Naravno i generalno je preglednost neverovatno losa, jednsotavno soferka je smesno mala, sve je klaustrofobicno te mora biti tako.
Ali osecaj iza volana je neverovatan, imate utisak da ste u kokpitu aviona jer je soferka jako mala, a kraj haube se ne vidi gde je, samo se izgleda da je ima bar 3m ispredJako tripozno izaci sa parkinga jer imate utisak kao da imate neki top ispred sebe koji se prostire nekoliko metara unapred i da cete kada skrecete zakaciti sve u radijusu od 5m okolo.
Sve u svemu zasta jako aznimljiva igracka, ali iskljucivo za ljude ispod 180cm
Iskreno,na prvom mestu nisam mogao da verujem kada sam video cene SLK
Ta kola pruzaju brutalno dobar osecaj voznje... Svaki put kada vozis,zanimljivo ti je
Ko nije probao,to ne moze da skapira
Ali ja koji sam 180 sam bio knap sto ti kazes. Jos ja imam 115kg,pa mi je u najmanju ruku bilo tesno
Moze se reci da su to automobili za decu bogatasa
Ja bih iskreno zaista voleo da imam Z4 ili SLK pored na primer moje C klase...
Z4 jos i ok,ali SLK je nerealno skup...
Takodje mogu reci da su ova 2 klasa iznad Audi TT-a...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Z4 i jeste igracka koja se kupuje kao drugi auto 
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
1. Vozio sam se sinoc u novom CLS 350 CDI 4 Matic.
Samo cu reci, ako bih imao dovoljno para kupio bih ga u roku od odmah. Nista drugo mi ne bi bilo zanimljivo.
1. vuce kao avion pri poletanju
2. enterijer je vrhunski, kvalitetan, ususkan, sjajna ponuda mesta za prosecno teske i visoke osobe.
3. izgleda kao avion
4. ima 4x4
Mislim da nikakav kupe, SUV ili sta vec ne bi bili zanimljivi pored njega. Potpuno sam se zaljubio u auto.
2. Brat zamenio Clio. Uzeo Fluenca 1.6 16v 2011. god za smesne pare, + dao Clio u zamenu.
Prvo nisam bio nesto odusevljen pricom, ali kad je sve stavljeno na papir, nije vise bilo dileme.
Veceras sam provozao auto, maksimum opremljen, potpuno druga prica od Fluenca u baznoj opremi u kom sam se vozio kad je izasao.
Auto nije lepotan, ali sto ga vise gledam bolje izgleda. Jedino je smesno sto je toliko visok, pa 17ice izgledaju kao tockici sa kolica iz supermarketa.
Enterijer je najslabija tacka, tj zapravo i nije, nego ja imam malo poremecen ugao gledanja.
Polu koza, sva elektronika, sve na dugme, HF kartica itd. Zaista, jedan od retko opremljenih. Ima nekih stvari koje odaju cenovni rang, ali je auto sjajno uklopljen, ima 18k na satu, apsolutno nikakvog zvuka nema prilikom prelaska preko lezecih, rupa itd. Mnogo bolje nego sto sam ocekivao.
Uopsteno, pokazao se bolje nego sto sam mogao da pretpostavim. Materijali su najveca zamerka, ali ovakva kupovina, tj nov auto za te pare ne ostavlja mnogo prostora za primedbe.
308 SW koji je prethodno planiran je sigurno bolji auto, ali za ove pare bi mogao da se kupi ko zna kakav sa ko zna koliko km i par godina stariji, a mislim da nije bas toliko bolji.
Kada se malo slegnu utisci i padne neka duza voznja, bice detaljnije price.
Samo cu reci, ako bih imao dovoljno para kupio bih ga u roku od odmah. Nista drugo mi ne bi bilo zanimljivo.
1. vuce kao avion pri poletanju
2. enterijer je vrhunski, kvalitetan, ususkan, sjajna ponuda mesta za prosecno teske i visoke osobe.
3. izgleda kao avion
4. ima 4x4
Mislim da nikakav kupe, SUV ili sta vec ne bi bili zanimljivi pored njega. Potpuno sam se zaljubio u auto.
2. Brat zamenio Clio. Uzeo Fluenca 1.6 16v 2011. god za smesne pare, + dao Clio u zamenu.
Prvo nisam bio nesto odusevljen pricom, ali kad je sve stavljeno na papir, nije vise bilo dileme.
Veceras sam provozao auto, maksimum opremljen, potpuno druga prica od Fluenca u baznoj opremi u kom sam se vozio kad je izasao.
Auto nije lepotan, ali sto ga vise gledam bolje izgleda. Jedino je smesno sto je toliko visok, pa 17ice izgledaju kao tockici sa kolica iz supermarketa.
Enterijer je najslabija tacka, tj zapravo i nije, nego ja imam malo poremecen ugao gledanja.
Polu koza, sva elektronika, sve na dugme, HF kartica itd. Zaista, jedan od retko opremljenih. Ima nekih stvari koje odaju cenovni rang, ali je auto sjajno uklopljen, ima 18k na satu, apsolutno nikakvog zvuka nema prilikom prelaska preko lezecih, rupa itd. Mnogo bolje nego sto sam ocekivao.
Uopsteno, pokazao se bolje nego sto sam mogao da pretpostavim. Materijali su najveca zamerka, ali ovakva kupovina, tj nov auto za te pare ne ostavlja mnogo prostora za primedbe.
308 SW koji je prethodno planiran je sigurno bolji auto, ali za ove pare bi mogao da se kupi ko zna kakav sa ko zna koliko km i par godina stariji, a mislim da nije bas toliko bolji.
Kada se malo slegnu utisci i padne neka duza voznja, bice detaljnije price.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Da prostis to ti je kao 20000€ sada. Euro je samo na papiru duplo jaci ali stanje ekonomije evrope i privrede ukazuje da je euro cak i slabiji od marke.cozmo napisao:
Inace nas auto je placen manje od 17.000 DEM sa svim dazbinama. To je ekvivalent 8000 evra sada naprimer.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
