 Još uvek je dizajn od velikog da ne kažem presudnog značenja kod kupovina vozila, tehnično nekih velikih razlika i nema, sve je u osečaju u avtu, dizajnu, pripadnosti nekoj marki i naravno u ceni.
  Još uvek je dizajn od velikog da ne kažem presudnog značenja kod kupovina vozila, tehnično nekih velikih razlika i nema, sve je u osečaju u avtu, dizajnu, pripadnosti nekoj marki i naravno u ceni.Meni su više manje sve toyote toliko ružne da jih ne bi ni ukrao da sam kriminalac a kamoli kupio. Nekad su bile barem toliko izdržljive i dosadne da si je prodao od dosade a ne što bi se kvarila. Sad nisu više toliko izdržljive a nisu ni dosadne, nego su ružne, jednostavno ružne, nisu ni toliko daleko da se može pričati o različitim ukusima, mislim da nema toga, ko bi kupio tu toyotu za istu cenu ko nekog od konkurenta. A tu nekde je i corolla, koja mi je bila do nedavno najružniji avto.
Sad ima konkurenciju, ali najgori je još uvek nissan leaf

 
        
 
 









 
    
  Toliko odskače u negativnom smislu, da sam u dolasku sa 200 metara provalio koji je auto u pitanju. Nakon ovog prizora s preda još i nije tako strašan. Koliko sam uspeo da zagledam kroz prozor, unutra nije loš, mada rekao bih da je u paketu opreme koji je daleko od osnovnog.
 Toliko odskače u negativnom smislu, da sam u dolasku sa 200 metara provalio koji je auto u pitanju. Nakon ovog prizora s preda još i nije tako strašan. Koliko sam uspeo da zagledam kroz prozor, unutra nije loš, mada rekao bih da je u paketu opreme koji je daleko od osnovnog. 










 
 






