Ivane, prelistaj sajt, po njima golf 2 sa 160ks ima 2 sekunde losije ubrzanje od istog takvog sa 50ks manje
Turbo vs atmo iste snage
Re: Turbo vs atmo iste snage
ftj, ja sam to i rekao, ali sam rekao i da nije istina da NA motori ne mogu da ubrzaju isto tako, samo ih treba ubaciti u odgovarajuci stepen prenosa. Navikao sam da kad god hocu da preticem saltam u nize stepene prenosa, i nemam apsolutno nikakve probleme sa medjuubrzanima... Vozi svaki auto onako kako mu pripada i imaces performanse koje mu pripadaju.... Moj auto nije pravljen da se vozi na 2000 obrtaja, gusi se na tim obrtajima, a da ne pricam o jacim atmosfercima iste kubikaze...
Ivane, prelistaj sajt, po njima golf 2 sa 160ks ima 2 sekunde losije ubrzanje od istog takvog sa 50ks manje
Ivane, prelistaj sajt, po njima golf 2 sa 160ks ima 2 sekunde losije ubrzanje od istog takvog sa 50ks manje
Poslednja izmena od 16_Valve_ u 24 Jan 2013, 22:10, izmenjeno 1 put ukupno.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo vs atmo iste snage
Evo ga jos par sajtova, jel moguce da bas svi grese, i da im se greske poklapaju?
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... 24-V6.html
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... -TFSI.html
http://www.auto-types.com/audi-a6-20-t- ... 11869.html#" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto-types.com/audi-a6-24-4- ... 11873.html#" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... 24-V6.html
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... -TFSI.html
http://www.auto-types.com/audi-a6-20-t- ... 11869.html#" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto-types.com/audi-a6-24-4- ... 11873.html#" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Turbo vs atmo iste snage
Bolje uskladjeni prenosni odnosi u menjacu, i to ti je sva mudrost 
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Turbo vs atmo iste snage
Lepo objašnjenje,
to ću i ja da navedem kao razlog kada me Dragan odere njegovim Cliom. 
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Turbo vs atmo iste snage
Nateraj ga da krecete trecom od 40, dobijas ga garant
Doduse ne znam dokle ces biti ispred, ali vredi probati 
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Turbo vs atmo iste snage
Iznenadjen sta moze papirna deklaracijaDusan napisao::trljamoci:ljubitelj napisao: Realno turbo od 150 ima oko 200 KS i naravno to se oseca.
A sta se sve radi sa CO2 navodima, bas je 99grama kako da ne ono sto postizu
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Turbo vs atmo iste snage
Ma kakvi masoni i boranija, "Djitler" himself. 
Sent using Tapatalk
Sent using Tapatalk
Širim haos!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24873
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Turbo vs atmo iste snage
Imas li neku potporu za ovakve tvrdnje? Bilo je raznih motora i atmo i turbo koje su proizvodjaci deklarisali na manje snage nego sto zapravo jesu.ljubitelj napisao: Realno turbo od 150 ima oko 200 KS i naravno to se oseca.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Turbo vs atmo iste snage
Sem u Japanu, gde se to jos radi? Kod njih je dugo postojao valjda limit od 280ks, sto je predstavljalo maksimalnu snagu koju moze imati serijski automobil proizveden tamo. Neki od tih "ustinutih" motora su zapravo imali i duplo vise konja, ali su zahtevali minorne prepravke... Ovde u Evropi se proizvodjaci bore za jedan jedini ks vise od konkurencije da imaju bukvalno i da s tim izadju u javnost...
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24873
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Turbo vs atmo iste snage
Bilo je toga i u USA, nije ni bitno, ali koliko sam razumeo turbo motori su sto se tice snage ni manje ni vise nego oko 25% potcenjeni od strane samih proizvodjaca?

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo vs atmo iste snage
Ako je tako, onda je tragično da turbo od 200ks, kome je deklarisano 150ks ide kao atmosferski automobil od 150ks... 
Re: Turbo vs atmo iste snage
Naravno da nisu potcenili turbake, nego su razvijali snagu shodno optimumu izmedju potrosnje, snage i dugotrajnosti. Nijedna fabrika ne izvlaci bas 100% mogucnosti iz svakog motora, nego se uvek gleda najbolji sklad te tri stvari. Ali tako je i kod atmo i kod turbo motora. Garantujem da oteras G4 GTI i G5 GTI standardne na dyno da nece imati vise od 150 odnosno 200ks. Jednostavno, da imaju vise, sama fabrika bi to napisala jer se radi o automobilima cijoj je klijenteli najbitnije koliko auto ima ks...
Vujadine, slazem se u potpunosti
Vujadine, slazem se u potpunosti
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32544
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Turbo vs atmo iste snage
Svakako imam u planu da probam Uroševu Fabiu, pa ću nakon probne vožnje izneti utiske u poređenju sa mojim Civicom. Na papiru smo vrlo blizu.
Fabia 1.2TSI
Power: 77 kW (105 hp); 5000 tpm
Max Torque: 175 Nm; 1550 tpm
Empty mass: 1055 kg
Topspeed: 191 km/h
Acceleration 0-100 Km/h: 10,1 s
Civic 1.6 16V VTEC
Power: 81 kW (110 hp); 5600 tpm
Max Torque: 152 Nm; 4300 tpm
Empty mass: 1110 kg
Topspeed: 185 km/h
Acceleration 0-100 Km/h: 10,2 s
Fabia 1.2TSI
Power: 77 kW (105 hp); 5000 tpm
Max Torque: 175 Nm; 1550 tpm
Empty mass: 1055 kg
Topspeed: 191 km/h
Acceleration 0-100 Km/h: 10,1 s
Civic 1.6 16V VTEC
Power: 81 kW (110 hp); 5600 tpm
Max Torque: 152 Nm; 4300 tpm
Empty mass: 1110 kg
Topspeed: 185 km/h
Acceleration 0-100 Km/h: 10,2 s
Posetite www.garaza.rs !
Re: Turbo vs atmo iste snage
16_valve
Iskustvo govori da su nemci uglavnom potcenjivali a japanci precenjivali svoje konjske snage. Žao mi je ali to je činjenica.
Iskustvo govori da su nemci uglavnom potcenjivali a japanci precenjivali svoje konjske snage. Žao mi je ali to je činjenica.

