Šteta što nije Style. Samo on standardno ima "Travel Assist".Darko napisao: 09 Dec 2025, 11:51 I dalje bi pre ovu klasiku nego arrizo sa brdom opreme
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0-tdi-life
Kineski automobili
Re: Kineski automobili
Re: Kineski automobili
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Kineski automobili
Nece biti, vezan je za I.Q Drivepedalaš napisao: Šteta što nije Style. Samo on standardno ima "Travel Assist".
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk
Re: Kineski automobili
Pogledaj na VW Srbija cenovnik za Golf.
„Travel Assist“ je deo opcionala pod šifrom PF6 i to za pakete opreme Life i R-Line.
A standardni je deo oprema samo kod Style paketa ( ali ni kod Style ne dolazi uz 1,5 TSI 6MT ).
A onaj gore oglas za Golf 2,0 TDI 6MT se odnosi na Life paket opreme, tako da on standardno nema „Travel Assist“. Što je malo bruka za 2025. godinu za Golf i za tu cenu.
„Travel Assist“ je deo opcionala pod šifrom PF6 i to za pakete opreme Life i R-Line.
A standardni je deo oprema samo kod Style paketa ( ali ni kod Style ne dolazi uz 1,5 TSI 6MT ).
A onaj gore oglas za Golf 2,0 TDI 6MT se odnosi na Life paket opreme, tako da on standardno nema „Travel Assist“. Što je malo bruka za 2025. godinu za Golf i za tu cenu.
- Darko
- Postovi: 9641
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Kineski automobili
To nije isto sto i line assist?
Re: Kineski automobili
"Lane Assist" je (obavezan) sistem, koji mogućava da vozilo pri kretanju ostane "izmedju linija", vozeći cik-cak.
Kod VW-a samo "Travel Assist" omogućava aktivno centriranje vozila na sredinu saobraćajne trake ( i to ni kod Golfa nije standardni deo opreme, osim za Style i samo za 1,5 e-TSI DSG ili za 2,0 TDI DSG ). I samo "Travel Assist" faktički omogućava poluatonomnu vožnju.
Sadašnji Golf nesporno ima u standardnoj opremi ACC, ali, ako nije Style oprema ( i jedna od gore pomenute dve verzije motora i DSG menjača ), uz standardni ACC, kada pustite volan, taj Golf će samo ići cik-cak.
Kod VW-a samo "Travel Assist" omogućava aktivno centriranje vozila na sredinu saobraćajne trake ( i to ni kod Golfa nije standardni deo opreme, osim za Style i samo za 1,5 e-TSI DSG ili za 2,0 TDI DSG ). I samo "Travel Assist" faktički omogućava poluatonomnu vožnju.
Sadašnji Golf nesporno ima u standardnoj opremi ACC, ali, ako nije Style oprema ( i jedna od gore pomenute dve verzije motora i DSG menjača ), uz standardni ACC, kada pustite volan, taj Golf će samo ići cik-cak.
Poslednja izmena od pedalaš u 10 Dec 2025, 15:12, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Kineski automobili
Ne postoji line assist nego lane assist.
Oni su ovde naveli: "Lane Assist" mogućnost automatskog kretanja vozila unutar saobraćajne trake
što meni pre zvuči kao to aktivno centriranje a ne ono zakonom obavezno cimanje al moguće da se ipak misli na to ako vec striktno nema tog travel assista.
Inace ja sam odusevljen kako radi ACC(uz travel assist) u novom kodiaqu, napredak je baš očigledan i neuporedivo je kolko bolje predviđa kočenje kada ti naiđe auto u odnosu na bmw g30. Bukvalno bolje ukoči nego čovek.
Oni su ovde naveli: "Lane Assist" mogućnost automatskog kretanja vozila unutar saobraćajne trake
što meni pre zvuči kao to aktivno centriranje a ne ono zakonom obavezno cimanje al moguće da se ipak misli na to ako vec striktno nema tog travel assista.
Inace ja sam odusevljen kako radi ACC(uz travel assist) u novom kodiaqu, napredak je baš očigledan i neuporedivo je kolko bolje predviđa kočenje kada ti naiđe auto u odnosu na bmw g30. Bukvalno bolje ukoči nego čovek.
Re: Kineski automobili
Da, Lane, a ne Line.
A za aktivno centriranje samo vi pogledajte sajt "VW Srbija" i neće biti dileme da je za Golfa "Travel assist" samo opcija ( osim uz Style ).
A drugar je nedavno uzeo Oktaviju i kao opciju doplatio samo ACC, ali, nije hteo i "Travel assist" ( uz napomenu da se posle redizajna kod Oktavije to drugačije zove ). I po auto putu, kad je "pustiš", samo ide levo-desno.
Tako je to kada pri kupovini novih kola uštediš par stotina evra. Manje nego li košta metalik boja.
A za aktivno centriranje samo vi pogledajte sajt "VW Srbija" i neće biti dileme da je za Golfa "Travel assist" samo opcija ( osim uz Style ).
A drugar je nedavno uzeo Oktaviju i kao opciju doplatio samo ACC, ali, nije hteo i "Travel assist" ( uz napomenu da se posle redizajna kod Oktavije to drugačije zove ). I po auto putu, kad je "pustiš", samo ide levo-desno.
Tako je to kada pri kupovini novih kola uštediš par stotina evra. Manje nego li košta metalik boja.
Re: Kineski automobili
Inace taj "obican" lane assist moze da se kodira i da postane adaptivni tj. da drzi sredinu trake, cak moze i da se kodira da ne zahteva drzanje ruku na volanu sto inace posle 20-ak sekundi izbacuje obavestenje...
Meni je elektronicar to kodirao i auto sam drzi sredinu trake, isto je skoda u pitanju...
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
Meni je elektronicar to kodirao i auto sam drzi sredinu trake, isto je skoda u pitanju...
Sent from my SM-A805F using Tapatalk
Re: Kineski automobili
Ja juce provozao Seres 5 nov, sa 300ks, za mene je ono bilo bas uzivanje, kvantni skok sto se tice klasicnih automobila.
Kao autic iz luna parka na Kalisu pre 40 godina....
Kao autic iz luna parka na Kalisu pre 40 godina....
Kad je teško - Bax !
Re: Kineski automobili
Eno, kod "Vera" na N.BG ima javni punjač DC od deklarisanih 150 kW, po ceni punjenja od "samo" 118,80 RSD/min.
Pa, vidi koliko će da te košta to "uživanje" ... Sve zavisno od snage punjenja koju zaista ostvari.
Skuplje nego benzinca da voziš
Pa, vidi koliko će da te košta to "uživanje" ... Sve zavisno od snage punjenja koju zaista ostvari.
Skuplje nego benzinca da voziš
Re: Kineski automobili
Vlasnik je uveo neki garazni prikljucak, i kaze da mu je punjenje tj trosak simbolican. Sad ne znam tacno koliko to izadje, ali ovo nije alternativa, ovo je nova dimenzija voznje. Super je.
Kad je teško - Bax !
Re: Kineski automobili
EV je budućnost, ma koliko god da joj se opirali.
Jednostavno ni za 100god SUS motori ne mogu po efikasnosti prići Elektromotorima.
Rešiće se i punjenje i baterije, pa će našoj deci biti nepojmljivo da nismo mogli 'natočiti' auto kod kuće
Jednostavno ni za 100god SUS motori ne mogu po efikasnosti prići Elektromotorima.
Rešiće se i punjenje i baterije, pa će našoj deci biti nepojmljivo da nismo mogli 'natočiti' auto kod kuće

Re: Kineski automobili
U pravu si.pedalaš napisao:Pogledaj na VW Srbija cenovnik za Golf.
„Travel Assist“ je deo opcionala pod šifrom PF6 i to za pakete opreme Life i R-Line.
A standardni je deo oprema samo kod Style paketa ( ali ni kod Style ne dolazi uz 1,5 TSI 6MT ).
A onaj gore oglas za Golf 2,0 TDI 6MT se odnosi na Life paket opreme, tako da on standardno nema „Travel Assist“. Što je malo bruka za 2025. godinu za Golf i za tu cenu.
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk