Kod greške se ne odnosi na lambda sondu uopšte. Ona je potpuno ispravna iz očitanih podataka.
Ne vidi se LTFT bank1, poslednji red na slici, a to je vrlo indikativan podatak.
Iz ovog STFT zaključio bih da je višak goriva odnosno manjak /izmerenog / vazduha kao i da je katalizator u problemu.
Uslov je da je ispravan, zaptiven, izduvni sistem komplet do iya kata.
STFT je uobičajena vrednost korekcije smese tokom rada motora ali je taman malo preko lamd regulacione zone /0,97/.
LTFT ako je pobegao u minus 5 i više % definivno je prebogata i poreklom od viška goriva.
dizne benzin, dizne metan, regler pritiska metana, mapa metana...otprilike tim redom provera.
LTFT na benzin prema LTFT na metan podaci objašnjavaju da li je mapa na metan korektna ili je potrebna korekcija i u kom smeru.
Merenje na tehničkom se poklapa sa lambda sondom 0,92- znači da sonda ispravno izmerila sastav.
Dakle iz podataka sonda 1 je ispravna, original ili menjana svejedno dobra je.
Treba proveriti sondu 2 i sam kat.
Jednostavan kvar za dijagnostiku,relativno.
Može biti do MAP senzora pa nije loše ni njega izmeriti, ali da jeste obično kod greške za njega se pojavi.
problem a to je da na auto na leru kad radi na metan hoće da zatrese dok kad je na benzinu nema.
Kada sam ponovo pročitao ovaj opis, jasno je sve- pomerena je mapa na metanu...znači provera dizni metana, provera reglera metana. /redukcija na niski pritiskak/ i naročito važno da li curi metan na crevima.