Opel Astra H XER 1.6 116 ks mesa vodu i ulje
Re: Opel Astra H XER 1.6 116 ks mesa vodu i ulje
Sad sam testirao njegov stari u dzezvi, ovaj sto mu se raspala gumica, nista se ne desava kad voda kljuca, znaci ne otvara na 100 stepeni, tj. ni ne pocinje da otvara.
Kad je teško - Bax !
Re: Opel Astra H XER 1.6 116 ks mesa vodu i ulje
Konkretan motor se u saobraćajnoj vodi kao A16XER (red D.3 u saobraćajnoj), 1598 ccm3 (red P.1), 85 kW (red P.2), od ranije znam da je Euro 5, Astra H je 2011. godište, klasik, termostat je nabavljen na osnovu broja šasije i nešto je skuplji od nekih sličnih za Opel, i na njegovoj kutiji i na računu stoji oznaka 105 stepeni Celzijusa.
-
milekmilek
- Postovi: 494
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Opel Astra H XER 1.6 116 ks mesa vodu i ulje
Samo ti kuvaj al' bolje da si ručak skuvao. Termostat u Astri H je i elektronski kontrolisan pa ti je eksperiment nepotpun. Evo, kao što autor napisa, na kutiji piše 105 stepeni što eksplicitno znači da je potpuno otvoren na toj temperaturi. A, već sam napisao, počinje da otvara mnogo ranije, na oko 80 i kusur ako se dobro sećam.Bax napisao:Sad sam testirao njegov stari u dzezvi, ovaj sto mu se raspala gumica, nista se ne desava kad voda kljuca, znaci ne otvara na 100 stepeni, tj. ni ne pocinje da otvara.
Re: Opel Astra H XER 1.6 116 ks mesa vodu i ulje
a gde to pise, imas li neki konkretan izvor, nema sanse da se otvara na 80 stepeni, a da ventilatore pali na 110, to bi onda znacilo da radna temperatura osciluje 30 stepeni, to mu dodje kao da je neki fica u pitanju......
Kad je teško - Bax !
-
milekmilek
- Postovi: 494
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Opel Astra H XER 1.6 116 ks mesa vodu i ulje
Čitaj kao što sam napisao, počinje da otvara na toj temperaturi. Počinje. Vrlo malo. Kasnije elektronika održava njegov položaj za održavanje optimalne t. motora. Gde piše, ne mogu sad da tražim, a ti ako ti nije teško, malo proguglaj.
Re: Opel Astra H XER 1.6 116 ks mesa vodu i ulje
Мени по оном борду углавном показује 96 степени, понекад оде на 98, а када га баш потерам или заглавим у гужву он оде комотно до 105 степени и тек онда крене да ради вентилатор и то обара на испод сто и тако у круг. Сад ме тренутно јебе електроника папучице гаса, што нисам ни знао да постоји, научићу механику са овим аутом...
