Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4952
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od snork »

Geza napisao: 28 Okt 2025, 13:03 Ma izvuče se negde struja posle nekoliko dana, i sa svim mogućim isključenim potrošačima. Imam radio, alarm i centralnu bravu. :)
Gezo, jesi li merio koliko struje "vuče" ugašen auto?

Ja isto nisam zadovoljan mojim - nema alarm, izvadim radio, izvadim _sve_ osigurače (čak i one najveće u motornom prostoru) - i opet troši 45 mA. To je dovoljno da za 1000 sati (= 41 dan) skroz isprazni akumulator od 45 Ah. Nije problem u praksi, jer se auto vozi svaki dan, ali opet smatram da nije normalno.

Na drugim automobilima koje sam imao nije bilo tog problema - ampermetar redno spojen sa akumulatorom je na ugašenom autu pokazivao 0.

Napomena: kad vršite ovakva merenja, stavite za početak ampermetar na najveći opseg (npr. 10 A), da vidite šta se dešava (na ćaletovom autu npr. prvo povuče par ampera dok se ne "smire" centralna brava i još neki potrošači, i tek posle desetak sekundi bude 0). Nikako ne pokušavajte da upalite auto dok je aku. spojen preko ampermetra. :)
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48848
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Geza »

Nisam merio. Nekako pređe u naviku da otkačim klemu kad znam da se kola neće voziti nekoliko dana. Možda su u fabrici znali za taj problem, pa je zato stavljena štipaljka.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
fiatpunto
Reactions:
Postovi: 11
Pridružio se: 06 Nov 2024, 13:31

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od fiatpunto »

Bax napisao: 30 Okt 2025, 10:09 Moze.

Najeftinije ti je da narezes dva obicna, a ovaj kodirani sto imas negde sakrijes u armaturu vozila, blizu brave..

Tako doduse gubis kod kljuc zastitu.
Jel može da se nareže da se i kod iskopira?
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12382
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Moze al ce da bude skuplje, svakako pozovi neku bolju kljucarsku radnju u svojoj okolini pa proveri.

-----------------------

Inace primetio sam da mi se stvrdne kocnica kad auto prenoci, pa pri paljenju se smeksa, sad znam da je to normalno, ali cini mi se da je pre duze vremena uspevao da zadrzi vakum.....

Inace super koci.
Kad je teško - Bax !
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15313
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic »

Iz postojeceg kljuca se izvuce staklena kapsula tj transponder i prebaci se u novi kljuc, nema potrebe za dodatnim kodiranjem. Mora se samo paziti da se ne osteti prilikom prebacivanja u kuciste drugog kljuca.

Slika
BigMazzy
Reactions:
Postovi: 2025
Pridružio se: 03 Feb 2019, 10:10

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od BigMazzy »

Ma kodiranje tih starih ključeva je par desetina evra.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11774
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ljubitelj »

Nema nikakvog kodiranja, kao što je napisano samo se prebaci transponder.
I to može svako sam, ne košta ništa. 2 minuta posla.

Mali dodatak, paziti da kapsula ne ispadne na tvrdu podlogu, na pod a i inače paziti da takvi kod ključevi nemaju stres padanja jer može da nastrada kod.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12382
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Pricu pocinju sa 1.2 8v, savrsen dizajn :)

Kad je teško - Bax !
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9638
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Darko »

Sto je sigurno, sigurno je :)


Slika
dekiv68
Reactions:
Postovi: 167
Pridružio se: 20 Mar 2013, 19:38
Lokacija: Krnjaca

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od dekiv68 »

danas nakon 132.500km i 16 godina zamenih kočione paknove u sopstvenoj režiji. Cena garniture 2.650 din
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od trojanac »

Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14487
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

^Kakav debilizam. Stvarno ovu ljudsku vrstu koja ne zna šta bi sa sobom od dosade treba da resetuje jedan meteor.

(Naljutilo me verovatno što prevrću baš Puntiće. Da su neke Fabije ili Polo možda ne bih rekao ništa).
Korisnikov avatar
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3696
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od elMaestro »

Završio bi crnja prvi, nego tražio katalizator na svakom, da ga slučajno nisu zaboravili, a on okrenut, minut posla.
Имам једно потпитање...
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14487
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Kod Puntića je zavučen skroz gore uz motor, šipak će da ga nađe!
Arogan
Reactions:
Postovi: 212
Pridružio se: 28 Jul 2019, 18:57

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Arogan »

Posle gašenja motora, naročito ako je bio vreo i neko vreme duva ventilator na parkingu, kada izađem iz kola i stanem ispred haube, osetim blagi miris "paljevine".
Kada "stavim" nos na gornju stranu motornog prostora ne mogu da otkrijem izvor mirisa (ne pojačava se ni kod bobina ni kod akumulatora ni kod računara ni kod poklopca filtera vazduha.
Sumnjam da mi antifriz negde kaplje na zagrejan metal jer mi za tri meseca nivu spadne od max do polovine. Nije zabrinjavajuća potrošnja antifriza ali za 20-tak dana idu kola na mali servis pa da eventualno rešim i to.
Na slikama je šelna donjeg creva hladnjaka označena crvenom strelicom, nastavak cevi koja ide prema motoru mi je nekako pun "soli" ili čega već, kao da su nagomilani ostaci isparenog antifriza (a možda je to i normalno). Kada za vreme rada vreklog motora ili neposredno posle gašenja motora pipnem taj spoj creva i cevi ne osetim nikakvu tečnost.
Gde ulazi drugi kraj te cevi, ide pored izduvne grane, da ne pošta tu pa se sliva niz cev pa sagoreva?
Druga mogućnost je da pušta negde oko termostata ali to mi nije dostupno da vidim golim okom?

Vaše mišljenje o pojavi smrada (nadam se da nije početak sagorevanja neke elektronike (sličan je miris)) jer kola rade top i ne podiže temperaturu ?
Prikačeni fajlovi
Punto crevo 2.jpg
Punto crevo 2.jpg (56.27 KiB) Pogledano 236 puta
Punto crevo 1.jpg
Punto crevo 1.jpg (55.05 KiB) Pogledano 236 puta
Odgovori