Terenac do 5.000e ?
-
Karadačanin
- Postovi: 38
- Pridružio se: 09 Dec 2024, 14:41
Terenac do 5.000e ?
Koji terenac biste mi preporucili do 5.000e, a da me ne boli glava ?
Re: Terenac do 5.000e ?
Ne shvati me pogrešno molim te, ali mislim da tako nešto ne postoji.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15605
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Terenac do 5.000e ?
S obzirom da Punto tu ne može da se kvalifikuje, onda Panda 
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
- zdushan
- Postovi: 2247
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Terenac do 5.000e ?
SX4 je terenac?
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... ta-4runner
Glavobolja (ne)izvesna
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... ta-4runner
Glavobolja (ne)izvesna
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Terenac do 5.000e ?
Samuraj ili vitara odgovarajućeg godišta u tom cenovnom rangu...
Sa Suzukijem najmanje boli
Sa Suzukijem najmanje boli

Re: Terenac do 5.000e ?
Daihacu terios veoma popularan i pouzdan terenac, jedino ih korozija malo *ebe ali moze da se nadje dobar
Re: Terenac do 5.000e ?
Nisam skontao šta se traži, pardon.
Ako se traži klasičan terenac, treba odmah uključiti i to da li će se taj auto koristiti u civilne svrhe. Drugar je pre koju godinu uzeo Pajera 2000. 3.5, podignut sa offroad gumama, bez plina. On je taj auto planirao da koristi svaki dan. Ta ideja ga je držala nepunih nedelju dana posle kupovine. Potrošnja, buka, udobnost, itd.
No svakako ako se trazi terenac baš i ako su te pare u pitanju, gledao bih ili Pajera ili Dzimnija.
Ni malo prijatna vožnja u ovome po asfaltu.
Ako se traži klasičan terenac, treba odmah uključiti i to da li će se taj auto koristiti u civilne svrhe. Drugar je pre koju godinu uzeo Pajera 2000. 3.5, podignut sa offroad gumama, bez plina. On je taj auto planirao da koristi svaki dan. Ta ideja ga je držala nepunih nedelju dana posle kupovine. Potrošnja, buka, udobnost, itd.
No svakako ako se trazi terenac baš i ako su te pare u pitanju, gledao bih ili Pajera ili Dzimnija.
Ni malo prijatna vožnja u ovome po asfaltu.
Имам једно потпитање...
Re: Terenac do 5.000e ?
Ove kramponke gume verovatno i nemaju homologaciju za asfalt. Jedno vreme su se čak prodavale i kao protektirane, tj pravljene od nekih običnih guma.
-
Karadačanin
- Postovi: 38
- Pridružio se: 09 Dec 2024, 14:41
Re: Terenac do 5.000e ?
elMaestro napisao: 26 Okt 2025, 21:02 Nisam skontao šta se traži, pardon.
Ako se traži klasičan terenac, treba odmah uključiti i to da li će se taj auto koristiti u civilne svrhe. Drugar je pre koju godinu uzeo Pajera 2000. 3.5, podignut sa offroad gumama, bez plina. On je taj auto planirao da koristi svaki dan. Ta ideja ga je držala nepunih nedelju dana posle kupovine. Potrošnja, buka, udobnost, itd.
No svakako ako se trazi terenac baš i ako su te pare u pitanju, gledao bih ili Pajera ili Dzimnija.
Ni malo prijatna vožnja u ovome po asfaltu.![]()
Mozda sam se lose izrazio. U stvari ne mozda vec sigurno.pedalaš napisao: 26 Okt 2025, 18:51 Ne shvati me pogrešno molim te, ali mislim da tako nešto ne postoji.
Ne trazim klasicnog terenca (svestan sam da ce to tesko ici sa ovim budzetom) vec neki dzip/suv sa pogonom 4x4 i reduktorom. Treba mi nesto koliko je moguce pouzdano za (los) makadam, uspone, blato, rupe. Udobnost mi nije uopste vazna pa ni estetika, cak ni potrosnja osim ako nije neki ekstrem (mada vidim da ima dosta opcija sa tng), nabitnije mi je da me ne ostavi na putu. Ne bih ga vozio redovno po gradu, vozio bih ga uglavnom na otvorenom putu jer nekako se mora doci do raznih planina zato sto samo za tu svrhu i planiram da ga koristim. Spreman sam da izdvojim do 5.000e za vozilo i jos maks 2.000e za registraciju, "osvezavanje" i slicno......ili nesto vise od 5 hilj za samo vozilo ako je u dobrom stanju. Nekako sam vise fokusiran na japance. Reduktor bih mozda izbacio iz jednacine ako bas nista ne mogu da nadjem ali bih radije 4x4 sa reduktorom.
Re: Terenac do 5.000e ?
Evo ti Japanac, sa reduktorom/blokadom, 4x4, a ima i šasiju. Mislim da ne bi smeo da bude preko 5-6.000
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
A ako ćeš nešto noviji, sa šasijom, ima i ovaj
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
A ako ćeš nešto noviji, sa šasijom, ima i ovaj
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
Re: Terenac do 5.000e ?
I meni je Dzimni najrazumnija opcija ako treba sposoban auto za teren, s druge strane SX4 ako treba samo viši auto sa 4x4. Generalno, kod mene u kraju se dosta voze 4x4 i gledajući šta voze ljudi oko mene u tom nekom budžetu, Japanac ti ne gine. Dal Suzuki, dal Subaru, dal Mitsubishi (Outlander ako ti treba više za asfalt ili Pajero za offroad više).
Имам једно потпитање...
Re: Terenac do 5.000e ?
Reduktor je jako bitna stavka ako ćeš da voziš lošim putevima.
Auto bez reduktora ne može da ide polako kada je to potrebno. Neće da ide na malom gasu, a ako se doda gas, onda ide prebrzo. Mora da se drži na kvačilu ali to samo na jako kratkom delu puta (nekoliko metara bukvalno) i da pri tom nije uzbrdica ili neki glib. U suprotnom, smrdi lamela
Auto bez reduktora ne može da ide polako kada je to potrebno. Neće da ide na malom gasu, a ako se doda gas, onda ide prebrzo. Mora da se drži na kvačilu ali to samo na jako kratkom delu puta (nekoliko metara bukvalno) i da pri tom nije uzbrdica ili neki glib. U suprotnom, smrdi lamela
Re: Terenac do 5.000e ?
Imao sam i Vitaru i Nivu. I mislim da u klasi tih jeftinijih 4x4 vozila bez reduktora nema zahtevne vožnje po terenu.
Re: Terenac do 5.000e ?
Grand Vitara je dosta sposoban SUV, sa reduktorom al za te pare je pitanje dal ima u dobrom stanju. I to gledati benzinca, nesto vise troši od dizela, al nije problematican motor.