Danas vozila oko 200km taj je svaki put bio topliji od ostala 3. Ali ne kao onda, onda se pose 5 km usijao i usmrdeo sav.
Na nizbrdici sam stala izbacila na ler i pustila kocnicu on ide - kapiram da ne bi isao ako tocak blokira.
Na parkingu ostavila u leru i spustila rucnu i kad se gurne ide.
Ja generalno agresivnije vozim u smislu da cesto kocim jer cesto menjam trake sto zahteva kocenje kad se "ubacujem" negde. I razumem sad da one svakako moraju da se greju ali verujem da sve treba isto da se greju.
Jedino da stvarno sacekam jos dan dva pa da vidim ako nastavi da se greje vise pd drugih opet skoknem do majstora.

 
        

 Ali masa ljudi nece da propusti nazad u srednju traku iz brze ako je malo vise vozila na putu ( sto je u Bg-u i oko Bg uvek slucaj ) i onda cesto moram da uletim izmedju dva auta i kad udjem u zeljenu traku da prikocim zbog ovog ispred da ga ne stignem. Na to sam mislila.
 Ali masa ljudi nece da propusti nazad u srednju traku iz brze ako je malo vise vozila na putu ( sto je u Bg-u i oko Bg uvek slucaj ) i onda cesto moram da uletim izmedju dva auta i kad udjem u zeljenu traku da prikocim zbog ovog ispred da ga ne stignem. Na to sam mislila.
 Da te neko pusti da se uključiš ili prestrojiš (i to sa upaljenim migavcem) - vrlo retko...
  Da te neko pusti da se uključiš ili prestrojiš (i to sa upaljenim migavcem) - vrlo retko...  







