Svi dižu cene za iznos subvencije. Nije to ništa novo. Auto sam samo na blic video. Videću da li je dostupan za test. Inače 33k na prvu loptu ne zvuči tako puno znajući koliko koštaju EV modeli.
Svi dižu,osim Tesle.
Naravno,kada su oni prvi ukinuli dilersku mrežu,prodaju direktno,bez alavih posrednika.
Cena od 34.000 evra za gvozdeni točak,plastični volan i invalidske spoljne retrovizore,je pljačkaśka cena.
Srednji paket je 38.000 evra,dok je Tesla juče snizio cenu za Teslu 3 na 41.900e, i u Hrvatskoj.Ko je lud da plati za MG 38.000 evra pored Tesle?
A kolika je uopšte subvencija države? 5k eur tako?
Ostaje žal što nisu osnovni model pozicionirali niže, za 30k eur kao i u većini.
Sa subvencijom to ispada onda 25k eur - išao bih da pogledam i uzmem auto kao sekundarni https://insideevs.com/news/611335/mg-la ... ase-price/
A o Tesli - ne znam da li se negde uopšte vode i pregovori da oni dođu na naše tržište
Imate izjave predstavnika KIE,da je Teslino smanjenje cena opasno po kupce,da urusava integritet kupca.
Mozete pročitati,takve mantre,da vam se pomuti um.
Na kraju,izmedju redova,pročitate,da su oni vestački stvorili nestasicu delova,kako bi održavsli visoke cene.
Na sve to,MG umesto da ponudi nesto novo u prodaji vozila,oni dodatno snaže prevazidjene sisteme prodaje.
Mask je najavljivao sirenje na istočnu evropu,pominjući i Srbiju,ali dosli su u Hrvatsku.
Nismo mi jedini ,u ovom cenovnom ratu povećanja cena.
Vode se velike rasprave,kako to da su automobili iz Kine,duplo skuplji u Evropi,svi putevi vode ka dilerima.
Rivian otvorio kancelariju u Srbiji, Nešto mi govori da će omogućiti i prodaju kroz zastupništvo za ceo region. Iako nama to sve izgleda iluzorno siguran sam da će naći put do kupaca kao i BWF sa stanovima od pola miliona evra. Tu je i Tesla, odmah iza ćoška.
Taj MG treba da bude 28k eur osnovni model, po pisanju na net-u.
Ja se još uvek čudim odakle Kinezima volje više za napore da plasiraju vozila u Evropi (a i u usa) gde im birokratija namerno nameće raznorazne blokade. Oni i dalje ne mogu svoje naprednije proizvode da plasiraju na zapadu.
Tesla, uopšte nije (i još nekim kineskim kompanijama) cilj zarada od vozila. Vozila su samo medijum da plasiraju svoje usluge (koje ćemo plaćati lepo kasnije)
Rivian je otvorio razvojni centar.
Trebaju im mladi i stručni ljudi,ne kupci njihovih kamiončića.
Nažalost,na svakom prodatom vozilu,imaju suludo velike gubitke,uprkos tome sto su im vozila inovativna i veoma dobra,odlična.
Uzgred ,Tesla je već sada postao ,najveći snabdevač energije za EV vozila.U bliskoj perspektivi,njegova zarada od prodaje energije,nadmaśiće zaradu ,najvećih svetskih lanaca benziskih pumpi.
Hajde da vidimo da li će domaći uvoznik uskoro smanjiti cenu i ako sa subvencijom ovo bude 25k eur - ja kupujem
Nadam se da uskoro dobiju test primerak. HS mi je odličan
Rekli su,da odmah posle sajma ,registruju jedan za probne vožnje.
Śto se spustanja cene tiče,ona prvo treba da se desi u Hrvatskoj.
Tesla je tamo pre par dana ponovo snizio cene,model 3 je sada 41.900evra.
Ko će u Hrvstskoj da im kupi MG4 ,sredjni paket ,po ceni od 38.000 evra?
Nezasitim dilerima je dosao kraj,samo na balkanu ,vesti kasne.
Hrvatsku cenu na sajtu od 38.000 evra,očekujem da snize,koliko sutra.
Deluju smeśno,a nažalost delimo istog zastupnika.