On: Da, naravno, ali često ljudi ne znaju koliko troše i koliko mogu da uštede novim paketom. Da vidimo šta možemo učiniti za vas.
Ja: I koliko trošim?
On: Pa, hm, svakako možemo napraviti nešto.
Ja: Super, ali kako da mi ponudite kada ne znate ni koliko potrošim.
On: Mnogo je brojeva, proveriću opet.
Ja: Ne morate se truditi, ovo je pre paid broj.
On: A-ha. Naravno, zato i zovem, da pređete na postpaid.
Ja: Ha ha, dobro, jeste li sabrali dopune i šta je najbolja kombinacija za mene? Minuti, poruke, koliko neta?
On: Znate, mislim da imam pravi paket za vas... Internet, ovoliko, onoliko,društvene mreže, neograničeni pozivi.
Ja: Da skratimo. Da ste potrošili malo vremena, prvo biste videli da sam na prepaidu, a zatim i da ga uglavnom trošim na plaćanje parkinga. Tu nijedan postpaid pomoći neće. Retki razgovori i NULA MB neta.
Da li je ovo gubljenje vremena samo za mene ili za obe strane?
On: Izvinjavam se, prijatan dan.
Eto

TapaT
 
        



 Mozda je to ovaj sto je mene zvao. Ali kako je bio ponosan dok mi je pravio ponudu i na kraju se ubedacio kad je cuo da ne mogu da mu odgovorim da li me interesuje ili ne.
 Mozda je to ovaj sto je mene zvao. Ali kako je bio ponosan dok mi je pravio ponudu i na kraju se ubedacio kad je cuo da ne mogu da mu odgovorim da li me interesuje ili ne.

 
 
 
  


