kad nismo?
Ratna tehnika
- Day Walker
 - Postovi: 23565
 - Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
 - Garaža: BMW X3
 - Lokacija: Beograd
 
- BAJKER
 - Postovi: 6086
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
 - Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
 - Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
 
Re: Ratna tehnika
Helikopteri Mi24su bili predvidjeni za remont jos pre par godina.
Evo citata sa Tangosixbloga
"području bivše SFRJ, “Vreme” je pisalo u broju 640 iz aprila 2003. Po povlačenju iz upotrebe zbog isteka resursa i rasformiravanja JSO-a koji su se desili nekako istovremeno, helikopteri su predati vojsci (tada još uvek Srbije i Crne Gore) i 2006. je odlučeno da se remontuju i uključe u sastav vazduhoplovstva sredstvima iz Nacionalnog investicionog plana. Tih 30 miliona evra za remont “migova 29″, “antonova 26″, tri starija Mi-8, dva Mi-24 i dva Mi-17 praćen predstavnicima medija uključujući i potpisnika ovih redova, na batajnički aerodrom “doneo” je ministar ekonomije Mlađan Dinkić (“Vreme” 820; Hej, vojnici, vazduhoplovci, čelična krila naše armije) i uz velika kašnjenja, poništene tendere, direktne pogodbe, probleme sa PDV-om i ostale uobičajene atribute poslovanja na ovim prostorima skoro svi vazduhoplovi sa tog spiska su remontovani, osim “topovnjača” Mi-24"
http://tangosixblog.com/2010/09/02/novi ... ku-srbije/
			
			
			
						
						
							Evo citata sa Tangosixbloga
"području bivše SFRJ, “Vreme” je pisalo u broju 640 iz aprila 2003. Po povlačenju iz upotrebe zbog isteka resursa i rasformiravanja JSO-a koji su se desili nekako istovremeno, helikopteri su predati vojsci (tada još uvek Srbije i Crne Gore) i 2006. je odlučeno da se remontuju i uključe u sastav vazduhoplovstva sredstvima iz Nacionalnog investicionog plana. Tih 30 miliona evra za remont “migova 29″, “antonova 26″, tri starija Mi-8, dva Mi-24 i dva Mi-17 praćen predstavnicima medija uključujući i potpisnika ovih redova, na batajnički aerodrom “doneo” je ministar ekonomije Mlađan Dinkić (“Vreme” 820; Hej, vojnici, vazduhoplovci, čelična krila naše armije) i uz velika kašnjenja, poništene tendere, direktne pogodbe, probleme sa PDV-om i ostale uobičajene atribute poslovanja na ovim prostorima skoro svi vazduhoplovi sa tog spiska su remontovani, osim “topovnjača” Mi-24"
http://tangosixblog.com/2010/09/02/novi ... ku-srbije/

- 
				Heineken
 - Postovi: 6451
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
 - Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
 - Lokacija: Šid, Srbija
 
Re: Ratna tehnika
Ako je to istina znaci da je neko kao po obicaju munuo pare.. 
			
			
			
						
						
										
						- kvcali
 - Postovi: 3007
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
 - Garaža: Omega B2 2.0
 - Lokacija: Kraljevo
 - Kontakt:
 
Re: Ratna tehnika
Nesto malo novije  
 
Kamov K2-50/52 Hokum (Crna ajkula / Aligator)
SPECIFICATION (K-50)
Dimensions
Main rotor diameter 14.5 metres
Length with rotating rotors 15.9 metres
Overall height 4.9 metres
Wing span 7.3 metres
Weights
Empty weight 7,692 kg
Normal take off weight 9,800 kg
Maximum take off weight 10,800 kg
Weight of consumable combat load 610 kg
Weight of maximum combat load 1,811 kg
Engines
Power plant
two TV3-117VMA engines 2 x 2,200 h.p.
Landing gear
Retractable tricycle nosewheel type landing gear
Performance
Maximum level flight speed 310 km/h:
Diving speed 390 km/h
Cruise speed 270 km/h
Hovering ceiling 4,000 metres
Service ceiling 5,500 metres
Vertical rate of climb at 2,500 m 10 m/s;
Range of flight with normal take-off weight 460 km
Ferry range 1,160 km
Ka-50 and its competitors
Kamov Ka-50 Mil Mi-28 AH-64 Apache
Main rotor diameter 14,50 m 17,00 m 14,63 m
Length with rotating rotors 16,00 m 17,76 m
Maximum take off weight 10 800 Kg 11 400 Kg 9580 Kg
Maximum speed 350 Km/h
Maximum level flight speed 310 Km/h 305 Km/h 295 Km/h
Hovering ceiling 4000 m 5800 m 6100 m
Vertical rate of climb at 2,500 m 10,00 m/s
Sema oruzija



]




Ka-52

Aligator

Naoružanje

Kabina

Shema bojenja Ka-52
 
 
 
 
 













Kabina dan/noc


			
			
			
						
						
							Kamov K2-50/52 Hokum (Crna ajkula / Aligator)
SPECIFICATION (K-50)
Dimensions
Main rotor diameter 14.5 metres
Length with rotating rotors 15.9 metres
Overall height 4.9 metres
Wing span 7.3 metres
Weights
Empty weight 7,692 kg
Normal take off weight 9,800 kg
Maximum take off weight 10,800 kg
Weight of consumable combat load 610 kg
Weight of maximum combat load 1,811 kg
Engines
Power plant
two TV3-117VMA engines 2 x 2,200 h.p.
Landing gear
Retractable tricycle nosewheel type landing gear
Performance
Maximum level flight speed 310 km/h:
Diving speed 390 km/h
Cruise speed 270 km/h
Hovering ceiling 4,000 metres
Service ceiling 5,500 metres
Vertical rate of climb at 2,500 m 10 m/s;
Range of flight with normal take-off weight 460 km
Ferry range 1,160 km
Ka-50 and its competitors
Kamov Ka-50 Mil Mi-28 AH-64 Apache
Main rotor diameter 14,50 m 17,00 m 14,63 m
Length with rotating rotors 16,00 m 17,76 m
Maximum take off weight 10 800 Kg 11 400 Kg 9580 Kg
Maximum speed 350 Km/h
Maximum level flight speed 310 Km/h 305 Km/h 295 Km/h
Hovering ceiling 4000 m 5800 m 6100 m
Vertical rate of climb at 2,500 m 10,00 m/s
Sema oruzija



]

Ka-52

Aligator

Naoružanje

Kabina

Shema bojenja Ka-52
Kabina dan/noc

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Ratna tehnika
ovaj kamov izgleda straobalno  
			
			
			
						
						
										
						Re: Ratna tehnika
I cena mu je takva.
			
			
			
						
						
							Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
  
			
						
  Re: Ratna tehnika
Završava se fabrika borbenih vozila
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=664758
Beograd -- U fabrici oklopnih vozila u Velikoj Plani sklapaće se transporteri tipa "bov M-10" i "bov M-11", samohodna artiljerijska oruđa "nora B-52", piše Politika.
U perspektivi je i da se proizvodi i transporteri "lazar 1" i "lazar 2", u bliskoj saradnji sa partnerima iz Rusije.
U Velikoj Plani u toku su opremanje pogona, završna montaža i podešvanje ovih mašina, rečeno je "Politici" u preduzeću "Jugoimport SDPR" koje objedinjava domaću odbrambenu industriju.
Izgradnjom ove fabrike, "Jugoimport SDPR" stvorio je osnovu za proizvodnju sistema naoružanja koje sam razvija. Pomenuti modeli "bov" (skraćenica od "borbeno oklopno vozilo"), spadaju u kategoriju "četvorotočkaša" i proizvode se za kupca u inostranstvu. Transporter "lazar 1", kao i njegova složenija varijanta "lazar 2", koja se tek razvija, spada u kategoriju osmotočkaša. Ova teška vozila, namenjena tansportu pešadije s tim što imaju i veliku vatrenu moć, veoma su tražena u savremenim armijama.
Transporteri iz Velike Plane, kako je ranije najavio Vučić, izvoziće se u Keniju i Bangladeš.
"Zavisno od dogovora, u tansportere 'lazar' bi se mogle ugradjivati ruske komponente, a važna bi bila podrška Rusije pri njihovom plasmanu na tržište", objašnjavaju u "Jugoimportu SDPR".
U "Goša holdingu" iz Smederevske Palanke objašnjavaju da se ovaj servis, nekadašnji segment njihove firme, nalazi uz autoput Beograd-Niš kod Velike Plane i da je tu svojevremeno obavljan servis kamiona, prikolica, cisterni...
Tokom tranzicije "Goša servis" je zapao u probleme. U "Goša holdingu", koji se inače bavi proizvodnjom drumskih i šinskih vozila, nisu upoznati sa planovima za proizvodnju oklopnih transportera.
Ova borbena vozila neophodna su Vojsci Srbije (VS), koja koristi oklopne transportere još iz vremena bivše Jugoslavije, domaće i nekadašnje sovjetske proizvodnje.
U decembru 2007. godine na zahatev "Politike", iz Ministarstva odbrane toj redakciji je dostavljen dopis u kome je navedeno da je VS potrebno 200 oklopnih transportera.
"Idealno bi bilo da VS novim vozilima opremi pet mehanizovanih bataljona, u svakom od njih po 40 vozila", navedeno je tada uz napomenu da bi to zbog poželjnih tehničkih karakteristika morali biti "osmotočkaši", u koje spada i domaći "lazar", koji će se proizvoditi u Velikoj Plani, navodi "Politika".
			
			
			
						
						
							http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=664758
Beograd -- U fabrici oklopnih vozila u Velikoj Plani sklapaće se transporteri tipa "bov M-10" i "bov M-11", samohodna artiljerijska oruđa "nora B-52", piše Politika.
U perspektivi je i da se proizvodi i transporteri "lazar 1" i "lazar 2", u bliskoj saradnji sa partnerima iz Rusije.
U Velikoj Plani u toku su opremanje pogona, završna montaža i podešvanje ovih mašina, rečeno je "Politici" u preduzeću "Jugoimport SDPR" koje objedinjava domaću odbrambenu industriju.
Izgradnjom ove fabrike, "Jugoimport SDPR" stvorio je osnovu za proizvodnju sistema naoružanja koje sam razvija. Pomenuti modeli "bov" (skraćenica od "borbeno oklopno vozilo"), spadaju u kategoriju "četvorotočkaša" i proizvode se za kupca u inostranstvu. Transporter "lazar 1", kao i njegova složenija varijanta "lazar 2", koja se tek razvija, spada u kategoriju osmotočkaša. Ova teška vozila, namenjena tansportu pešadije s tim što imaju i veliku vatrenu moć, veoma su tražena u savremenim armijama.
Transporteri iz Velike Plane, kako je ranije najavio Vučić, izvoziće se u Keniju i Bangladeš.
"Zavisno od dogovora, u tansportere 'lazar' bi se mogle ugradjivati ruske komponente, a važna bi bila podrška Rusije pri njihovom plasmanu na tržište", objašnjavaju u "Jugoimportu SDPR".
U "Goša holdingu" iz Smederevske Palanke objašnjavaju da se ovaj servis, nekadašnji segment njihove firme, nalazi uz autoput Beograd-Niš kod Velike Plane i da je tu svojevremeno obavljan servis kamiona, prikolica, cisterni...
Tokom tranzicije "Goša servis" je zapao u probleme. U "Goša holdingu", koji se inače bavi proizvodnjom drumskih i šinskih vozila, nisu upoznati sa planovima za proizvodnju oklopnih transportera.
Ova borbena vozila neophodna su Vojsci Srbije (VS), koja koristi oklopne transportere još iz vremena bivše Jugoslavije, domaće i nekadašnje sovjetske proizvodnje.
U decembru 2007. godine na zahatev "Politike", iz Ministarstva odbrane toj redakciji je dostavljen dopis u kome je navedeno da je VS potrebno 200 oklopnih transportera.
"Idealno bi bilo da VS novim vozilima opremi pet mehanizovanih bataljona, u svakom od njih po 40 vozila", navedeno je tada uz napomenu da bi to zbog poželjnih tehničkih karakteristika morali biti "osmotočkaši", u koje spada i domaći "lazar", koji će se proizvoditi u Velikoj Plani, navodi "Politika".
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
  
			
						
  - 
				Heineken
 - Postovi: 6451
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
 - Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
 - Lokacija: Šid, Srbija
 
Re: Ratna tehnika
@ kvcali
znas sta valja...
 
evo jos koja zanimljiva slika ove zveri..




			
			
			
						
						
										
						znas sta valja...
evo jos koja zanimljiva slika ove zveri..




- kvcali
 - Postovi: 3007
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
 - Garaža: Omega B2 2.0
 - Lokacija: Kraljevo
 - Kontakt:
 
Re: Ratna tehnika
Ishhhhhh, pa po malo  
 
al ovaj pali dole
			
			
			
						
						
							al ovaj pali dole

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- BAJKER
 - Postovi: 6086
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
 - Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
 - Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
 
Re: Ratna tehnika
PVO sistemi S300 i S400 Trijumf
MOSKVA - Rusija je pocetkom aprila 2005 godine izvrsila probu novog protivavionskog raketnog sistema S-400 "Trijumf", najsavrsenijeg sistema protivvazdusne odbrane (PVO) na svetu i jednog od potencijalno velikih izvoznih poslova ruskih oruzanih snaga. Novi PVO sistem ruske armije namenjen je za obaranje i unistavanje lepeze vazdusnih ciljeva na udaljenostima do 400 kilometara.
Daljina porazavanja ciljeva kod sistema S-300 je 200 kilometara, a kod "Trijumfa" 400 kilometara, sto znaci da ne protivureci nijednom medjunarodnom sporazumu. S-400 je sistem koji je u stanju da svojim radarima "vidi" sve vrste takozvanih stelt (nevidljivih) letilica i to na svim visinama. Po izboru moze da koristi nekoliko vrsta projektila. Nosilac projekta razvoja sistema je biro "Lamaz".
Zenitno-raketni kompleks S-400 "Trijumf" pripada cetvrtoj plus generaciji sistema, za razliku od njegovog prethodnika S-300 kojUntitled 1i pripada cetvrtoj generaciji. Za osnovu S-400, uzet je sistem S-300. Gabarit i jednog i drugog sistema je isti, tako da se S-300 moze lako modifikovati u S-400. Samo dobri strucnjaci mogu otkriti razliku u radaru. Sistem poseduje multifunkcionalni i trodimenzionalni radar "64H6" na kamionu "MAZ" 8x8.

Prema recima potpukovnika ruske vojske u rezervi i vojnog analiticara lista Komersant, Ivana Safronova, mogucnosti sistema S-400 su siroke, zahvaljujuci koriscenju dve vrste raketa. Prva vrsta je i dalje u fazi ispitivanja. Iako je testiranje tih raketa trebalo da bude okoncano do kraja prosle godine, taj posao je odlozen zbog nedostatka sredstava. Nakon uspeha koji je "Trijumf" pokazao na probi, finansiranje je poboljsano, tako da se ocekuje da ce ispitivanje raketa biti zavrseno tokom sledeceg meseca. Prvoj vrsti raketa jos nije objavljeno zvanicno ime. One, medjutim, omogucuju unistavanje ciljeva iza dometa radio-lokacionog sistema. Za razliku od S-300, gde na pocetku lokator otkriva leteci objekat i potom navodi raketu, kod S-400 lokator ne mora da "vidi" cilj.
U podmovskom gradu Elektrostalj prvi put je 'na bojevo dežurstvo' instaliran novi ruski protivavionsko-raketni sistem S-400 'trijumf' koji će, prema najavi stručnjaka, štititi centralni deo Rusije od pretnji iz vazduha, uključujući i pretnje iz kosmosa.
Sistem S-400 namenjen je uništavanju svih danas poznatih vazdušnih meta - letelica proizvedenih 'stelt' tehnologijom [tzv. nevidljivih] operativno-taktičkih i balističkih raketa srednjeg dometa.
Najavljen pre 10 godina, sistem 'trijumf' može da zemeni tri mobilna višekanalna protivavionsko-raketna sistema S-300, koji štite moskovsko nebo od 1979. godine, a u stanju je da pogodi avione i rakete praktično na visini od 10 metara, dok je minimalna visina za američki sistem 'Patriot' 60 metara.
Novi sistem prevazilazi nekoliko puta po zaštićenosti od prepreka i mogućnosti pogađanja brzih meta dosadašnje S-300 i S-200, koje će zameniti, i omogućava uništenje ciljeva koji lete brzinom do 3.000 metara u sekundi.
S-400 nije, međutim, predviđen za gađanje interkontinentalnih balističkih raketa čija brzina premašuje 6.000 do 7.000 metara u sekundi.
Sistem 'trijumf' opremljen je raketama koje razvijaju brzinu veću od 2.000 metara u sekundi i mogu da pogode cilj na udaljenosti do 400 kilometara udaljenosi i visini do 30 kilometara.
Na jednu lansirnu instalaciju postavljene su četiri rakete sa novim protivavionskim navođenim raketama i, za razliku od S-300, koji je istovremeno mogao da dejstvuje po šest meta, S-400 ima mogućnost da gađa 12 meta.
Do 2015. godine sistemi S-400 treba da budu instalirani u dve etape radi zaštite vazdušnog prostranstva nad važnim administrativnim i ekonomskim političkim centrima Rusije, najpre oko Moskve, a potom i u drugim regionima.
Generalni direktor koncerna 'Almaz' koji je proizveo 'trijumf' Igor Ašurbejli je rekao da poslednjih 14 godina nijedna divizija nije opremljena novim sistemima i najavio da bi Rusija od 2009. godine mogla da počne da izvozi S-400, nakon što bude tokom dve godine proveren i budu otklonjeni eventualni nedostaci.
Vazduhoplovni oficiri Rusije ne isključuju mogućnost ni da se sistemi S-400 angažuju u okviru evropske protivraketne odbrane, ukoliko o tome bude doneta odluka.
Radar sistema S400 Trijumf 96L6-1






			
			
			
						
						
							MOSKVA - Rusija je pocetkom aprila 2005 godine izvrsila probu novog protivavionskog raketnog sistema S-400 "Trijumf", najsavrsenijeg sistema protivvazdusne odbrane (PVO) na svetu i jednog od potencijalno velikih izvoznih poslova ruskih oruzanih snaga. Novi PVO sistem ruske armije namenjen je za obaranje i unistavanje lepeze vazdusnih ciljeva na udaljenostima do 400 kilometara.
Daljina porazavanja ciljeva kod sistema S-300 je 200 kilometara, a kod "Trijumfa" 400 kilometara, sto znaci da ne protivureci nijednom medjunarodnom sporazumu. S-400 je sistem koji je u stanju da svojim radarima "vidi" sve vrste takozvanih stelt (nevidljivih) letilica i to na svim visinama. Po izboru moze da koristi nekoliko vrsta projektila. Nosilac projekta razvoja sistema je biro "Lamaz".
Zenitno-raketni kompleks S-400 "Trijumf" pripada cetvrtoj plus generaciji sistema, za razliku od njegovog prethodnika S-300 kojUntitled 1i pripada cetvrtoj generaciji. Za osnovu S-400, uzet je sistem S-300. Gabarit i jednog i drugog sistema je isti, tako da se S-300 moze lako modifikovati u S-400. Samo dobri strucnjaci mogu otkriti razliku u radaru. Sistem poseduje multifunkcionalni i trodimenzionalni radar "64H6" na kamionu "MAZ" 8x8.

Prema recima potpukovnika ruske vojske u rezervi i vojnog analiticara lista Komersant, Ivana Safronova, mogucnosti sistema S-400 su siroke, zahvaljujuci koriscenju dve vrste raketa. Prva vrsta je i dalje u fazi ispitivanja. Iako je testiranje tih raketa trebalo da bude okoncano do kraja prosle godine, taj posao je odlozen zbog nedostatka sredstava. Nakon uspeha koji je "Trijumf" pokazao na probi, finansiranje je poboljsano, tako da se ocekuje da ce ispitivanje raketa biti zavrseno tokom sledeceg meseca. Prvoj vrsti raketa jos nije objavljeno zvanicno ime. One, medjutim, omogucuju unistavanje ciljeva iza dometa radio-lokacionog sistema. Za razliku od S-300, gde na pocetku lokator otkriva leteci objekat i potom navodi raketu, kod S-400 lokator ne mora da "vidi" cilj.
U podmovskom gradu Elektrostalj prvi put je 'na bojevo dežurstvo' instaliran novi ruski protivavionsko-raketni sistem S-400 'trijumf' koji će, prema najavi stručnjaka, štititi centralni deo Rusije od pretnji iz vazduha, uključujući i pretnje iz kosmosa.
Sistem S-400 namenjen je uništavanju svih danas poznatih vazdušnih meta - letelica proizvedenih 'stelt' tehnologijom [tzv. nevidljivih] operativno-taktičkih i balističkih raketa srednjeg dometa.
Najavljen pre 10 godina, sistem 'trijumf' može da zemeni tri mobilna višekanalna protivavionsko-raketna sistema S-300, koji štite moskovsko nebo od 1979. godine, a u stanju je da pogodi avione i rakete praktično na visini od 10 metara, dok je minimalna visina za američki sistem 'Patriot' 60 metara.
Novi sistem prevazilazi nekoliko puta po zaštićenosti od prepreka i mogućnosti pogađanja brzih meta dosadašnje S-300 i S-200, koje će zameniti, i omogućava uništenje ciljeva koji lete brzinom do 3.000 metara u sekundi.
S-400 nije, međutim, predviđen za gađanje interkontinentalnih balističkih raketa čija brzina premašuje 6.000 do 7.000 metara u sekundi.
Sistem 'trijumf' opremljen je raketama koje razvijaju brzinu veću od 2.000 metara u sekundi i mogu da pogode cilj na udaljenosti do 400 kilometara udaljenosi i visini do 30 kilometara.
Na jednu lansirnu instalaciju postavljene su četiri rakete sa novim protivavionskim navođenim raketama i, za razliku od S-300, koji je istovremeno mogao da dejstvuje po šest meta, S-400 ima mogućnost da gađa 12 meta.
Do 2015. godine sistemi S-400 treba da budu instalirani u dve etape radi zaštite vazdušnog prostranstva nad važnim administrativnim i ekonomskim političkim centrima Rusije, najpre oko Moskve, a potom i u drugim regionima.
Generalni direktor koncerna 'Almaz' koji je proizveo 'trijumf' Igor Ašurbejli je rekao da poslednjih 14 godina nijedna divizija nije opremljena novim sistemima i najavio da bi Rusija od 2009. godine mogla da počne da izvozi S-400, nakon što bude tokom dve godine proveren i budu otklonjeni eventualni nedostaci.
Vazduhoplovni oficiri Rusije ne isključuju mogućnost ni da se sistemi S-400 angažuju u okviru evropske protivraketne odbrane, ukoliko o tome bude doneta odluka.
Radar sistema S400 Trijumf 96L6-1







Re: Ratna tehnika
Rusi su uvek bili sinonim za robusno, nedovrseno, grubo ali prakticno.
Medjutim, na polju raketnih sistema PVO, odmakli su dosta u odnosu na konkurenciju.
Meni omiljeni(i neprezaljeni) sistemi
TOR-M1(bez pravog pandana u svetu)
http://www.youtube.com/watch?v=BTAsOAdcg00
Obratite samo koji cilj TOR gadja u klipu...
I Pantsyr-S1
http://www.youtube.com/watch?v=uzkw4KgWfwE
			
			
			
						
						
							Medjutim, na polju raketnih sistema PVO, odmakli su dosta u odnosu na konkurenciju.
Meni omiljeni(i neprezaljeni) sistemi
TOR-M1(bez pravog pandana u svetu)
http://www.youtube.com/watch?v=BTAsOAdcg00
Obratite samo koji cilj TOR gadja u klipu...
I Pantsyr-S1
http://www.youtube.com/watch?v=uzkw4KgWfwE
What i do for the livin'? I live for the livin'.
			
						- 
				Heineken
 - Postovi: 6451
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
 - Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
 - Lokacija: Šid, Srbija
 
Re: Ratna tehnika
Uh Pantsir S1....kako bih voleo da vidim nase oznake na njemu.. 
			
			
			
						
						
										
						Re: Ratna tehnika
Naš problem je što niti mi hoćemo da kupimo moderne PVO sisteme, niti Rusi hoće da nam ih prodaju. 
  Da smo 1999. imali bar S-200 umesto bednih S-125 Neva, druga bi to priča bila... pitanje je da li bi se i usudili da nas napadnu.
			
			
			
						
						
							Ђенерал Јанковић
			
						- 
				Heineken
 - Postovi: 6451
 - Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
 - Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
 - Lokacija: Šid, Srbija
 
Re: Ratna tehnika
Zasto mislis da nam Rusi ne bi prodali PVO sisteme? Za 99-tu se slazem, NATO  nikad nije izvrsio napad na nekoga ko je u stanju da brani svoje nebo.. 
			
			
			
						
						
										
						Re: Ratna tehnika
Prodali bi, ali ne neke najmodernije. Zato što postoji mogućnost da bismo mi posle ušli u NATO i tako zapadnjacima 
 dali pristup toj tehnici.
			
			
			
						
						
							Ђенерал Јанковић
			
						
        
