Na slici je ono na šta sam sumnjao, ne zaptiva usisni sistem na tom spoju.Zarko96 napisao: 18 Jun 2021, 19:11 Ovo sta sam zaokruzio je mokro od ulja, a gde je ova linija tu ima dosta ulja verovatno od kapanja odozgohttps://ibb.co/G3hBsfV
Ili pušta na O gumici koja se nalazi na spoju metalnog kolena i ventil klapen, ili na samoj klapni ili na crevu od iberlaufa koje je nešto dalje iza povezano. Tu je normalno da se pojavi ulje i kada je sve zaptiveno motor jednostavno sve to usisa, proguta što bi se reklo.
Za posledicu toga da ne dihutje usis je stanje da curi vazduh napolje, turbina vrti na prazno, motor ne dobija dovoljno vazduha, protokomer meri falš podatke, EGR sistem ne može da se kontroliše i posledično ECU poludi i kaže dosta da se motor ne rapadne i prebaci sve u safe mode. I naravno pali antipolution fault grešku i MIL lampicu.
Sve radi kako je predvidjeno i treba.
Jasan tok dogadaja, relativno jednostavno za rešiti.
 
         
  Sad mi palo na pamet kad sam cistio bas tu stranu kod te klapne sto pusta ulje i ja skidak sve iza toga da ocistim jer bilo zapeklo bas, elem, imam i slike i evo upload i tu sam nasao da je jedan dihtung onaj kao kartonski ili od cega je vec puko na pola, nisam ga menjao, nego mu stavio malo ulja i on se prilepio na metalni deo i tako sam stegnuo strafove
 Sad mi palo na pamet kad sam cistio bas tu stranu kod te klapne sto pusta ulje i ja skidak sve iza toga da ocistim jer bilo zapeklo bas, elem, imam i slike i evo upload i tu sam nasao da je jedan dihtung onaj kao kartonski ili od cega je vec puko na pola, nisam ga menjao, nego mu stavio malo ulja i on se prilepio na metalni deo i tako sam stegnuo strafove  evo link:
   evo link:

